T28 надув
- stani
- Точното Око
- Мнения: 5593
- Регистриран: 15 юни 2008, 12:06
- Skype: mitsubu
- Автомобил/Car: Sunny N14
- Град/City: София, ж.к. Надежда 2
- Благодарил (а): 87 пъти
- Изпратили благодарности: 481 пъти
- Контакти:
T28 надув
Мога да ти доставя наистина качествена горивна помпа HRC Performance 255lph (2г. гаранция и по-тиха от Валбро) на цена от 220лв., времето за доставка е 10-15 дни.
Бавен като оФлюФ, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но завива като ЕВО.
Кара си на гаССС, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но заделя мъни-та за ДЗВЕРО!
но завива като ЕВО.

Кара си на гаССС, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но заделя мъни-та за ДЗВЕРО!

-
- INSANE
- Мнения: 1644
- Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
- Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
- Град/City: Пловдив
- Благодарил (а): 3 пъти
- Изпратили благодарности: 54 пъти
T28 надув
tink000 написа:Източник на мнението Без актуатор - 0.7-0.9,какво мислите?
Нъл ти е написано , брааат . Значи стоковите карти и хардуера по гориводоставянето и впръскването ти е способно да надуе толкоз турбинката ( щот нали е по-големичка ) . Та с актуатора ако е по-млък макс. буст , търси причината в нещо различно от турбо, дюзи , помпи и т.н. Актуатора ти задейства , може би , на по-ниско налягане . Тоз бустконтролер кво праи , що не постига 0.8 бара щом си го може и без него .
WP11-144 , QG18DE , ГИ
- tink000
- Маниак
- Мнения: 413
- Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
- Skype: levskiii_1914
- Автомобил/Car: 100NX B13
- Град/City: София
- Благодарил (а): 1 път
- Изпратили благодарности: 4 пъти
T28 надув
Да де ясно схванах го и миналия път
,това се надявам да е заради стоковите настройки,и по натам след препрограмиране да си е ОК,но все пак да кажете и вие-хората които разбирате повече от мен,иначе актуатора е от Т25 може найстина да дава ефект,понатам ако се наложи друг ще взема,иначе кранчето като го затворя (все 1 няма актуатор) си е пак така,отворя ли го малко,актуатора пак си дейста с пълна сила(е малко по бавно),мисля че се разбрахме,благодаря за мненията 


- tink000
- Маниак
- Мнения: 413
- Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
- Skype: levskiii_1914
- Автомобил/Car: 100NX B13
- Град/City: София
- Благодарил (а): 1 път
- Изпратили благодарности: 4 пъти
T28 надув
Къде да го боцна компресора?А има ли шанс да изпуска от гарнитурата между колектора и турбото?Shark_LX написа:Източник на мнението Системата ти изпуска по-скоро, провери с компресор турборътищата.
- m17ch
- Редовен
- Мнения: 95
- Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
- Автомобил/Car: 100NX B13
- Град/City: BE
- Благодарил (а): 1 път
- Изпратили благодарности: 9 пъти
T28 надув
Колега, няма да ти орговарям дали бууста може да изчезва от гарнитурата между турбото и колектора, но за първия :
http://sxce.info/lexicon/index.php?entry/304-ladeluftsystem-abdr%C3%BCcken-0815-variante/

http://sxce.info/lexicon/index.php?entry/304-ladeluftsystem-abdr%C3%BCcken-0815-variante/

- tink000
- Маниак
- Мнения: 413
- Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
- Skype: levskiii_1914
- Автомобил/Car: 100NX B13
- Град/City: София
- Благодарил (а): 1 път
- Изпратили благодарности: 4 пъти
T28 надув
Благодаря ти ама като отворя линка ти ми пише ''Der Zutritt zu dieser Seite ist Ihnen leider verwehrt. Sie besitzen nicht die notwendigen Zugriffsrechte, um diese Seite aufrufen zu können.'' което нямам идея какво е
,иначе шарки(ще трябва да му нося 1 ремарке с почерпка понатам
) ми даде тази идея https://www.youtube.com/watch?v=wIn84TIlU1M,може би в твоя линк е същата схема,та мисля да пробвам...
,пък ще си каже



- tink000
- Маниак
- Мнения: 413
- Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
- Skype: levskiii_1914
- Автомобил/Car: 100NX B13
- Град/City: София
- Благодарил (а): 1 път
- Изпратили благодарности: 4 пъти
T28 надув
Благодаря ти ама като отворя линка ти ми пише ''Der Zutritt zu dieser Seite ist Ihnen leider verwehrt. Sie besitzen nicht die notwendigen Zugriffsrechte, um diese Seite aufrufen zu können.'' което нямам идея какво е
,иначе шарки(ще трябва да му нося 1 ремарке с почерпка понатам
) ми даде тази идея https://www.youtube.com/watch?v=wIn84TIlU1M,може би в твоя линк е същата схема,та мисля да пробвам...
,пък ще си каже



- skydiver
- Парашутист
- Мнения: 6662
- Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: София
- Благодарил (а): 624 пъти
- Изпратили благодарности: 444 пъти
T28 надув
tink000 написа:Източник на мнението ...иначе шарки(ще трябва да му нося 1 ремарке с почерпка понатам)....
Живи и здрави, ще чакаме Шарки да пише като има нужда да разтоварваме

А колата ще стане , едно по едно, търпение и правилни стъпки, малко четене и ще стане

- tink000
- Маниак
- Мнения: 413
- Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
- Skype: levskiii_1914
- Автомобил/Car: 100NX B13
- Град/City: София
- Благодарил (а): 1 път
- Изпратили благодарности: 4 пъти
T28 надув
skydiver написа:tink000 написа:Източник на мнението ...иначе шарки(ще трябва да му нося 1 ремарке с почерпка понатам)....
Живи и здрави, ще чакаме Шарки да пише като има нужда да разтоварваме
А колата ще стане , едно по едно, търпение и правилни стъпки, малко четене и ще стане
О да,тука определено ми хареса мнението.

- tink000
- Маниак
- Мнения: 413
- Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
- Skype: levskiii_1914
- Автомобил/Car: 100NX B13
- Град/City: София
- Благодарил (а): 1 път
- Изпратили благодарности: 4 пъти
T28 надув
Докато чакам помпата,дайте идей за съединител,дискове керамични гледам правят по модел на феродовия ама притискател тука не намирам,в краен случай ще поръчвам от ибей комплект.
- skydiver
- Парашутист
- Мнения: 6662
- Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: София
- Благодарил (а): 624 пъти
- Изпратили благодарности: 444 пъти
T28 надув
Керамиката "яде" сериозно от маховика и притискателя
При мен (SR20DE с някой и друг ъпгрейд) за няма и 15к км "изяде" около 0,5мм от притискателя и още толкова от маховика...
Фрикционният диск от едната страна беше паднал почти до нулата, а от другата беше в нормата.
Видимо неравномерно износване и много кратък живот.
Не че не е видяла зор по пистите, не че изтегли една кола от Калояново до нашия форумен майстор Кмета през цяла София ,та до Люлин, но все пак 15к км ми се струват мъничко ,отделно маховикът е за шлайф.
Та в тоя ред на мисли - вземи си органичен комплект с як притискател и карай на воля.
Не е задължително да струва сума ти пари, и по-бюджетните марки вършат работа.
Е те така
.

При мен (SR20DE с някой и друг ъпгрейд) за няма и 15к км "изяде" около 0,5мм от притискателя и още толкова от маховика...
Фрикционният диск от едната страна беше паднал почти до нулата, а от другата беше в нормата.
Видимо неравномерно износване и много кратък живот.
Не че не е видяла зор по пистите, не че изтегли една кола от Калояново до нашия форумен майстор Кмета през цяла София ,та до Люлин, но все пак 15к км ми се струват мъничко ,отделно маховикът е за шлайф.
Та в тоя ред на мисли - вземи си органичен комплект с як притискател и карай на воля.
Не е задължително да струва сума ти пари, и по-бюджетните марки вършат работа.
Е те така

- stani
- Точното Око
- Мнения: 5593
- Регистриран: 15 юни 2008, 12:06
- Skype: mitsubu
- Автомобил/Car: Sunny N14
- Град/City: София, ж.к. Надежда 2
- Благодарил (а): 87 пъти
- Изпратили благодарности: 481 пъти
- Контакти:
T28 надув
Малко се отплеснахме, но ето какво "намирам" аз:
-ЛУК Германия пълен к-кт - 400лв., 15-20 дни доставка
-само притискател ОЕМ Ниссан, последна ревизия на партномера - 130лв., 15-20 дни доставка, има само 1 брой на склад, когато се продаде няма да има пак такава оферта
-лагер - имам оригинален Ниссан в наличност (и двата варианта) - 60лв.
-ЛУК Германия пълен к-кт - 400лв., 15-20 дни доставка
-само притискател ОЕМ Ниссан, последна ревизия на партномера - 130лв., 15-20 дни доставка, има само 1 брой на склад, когато се продаде няма да има пак такава оферта
-лагер - имам оригинален Ниссан в наличност (и двата варианта) - 60лв.
Бавен като оФлюФ, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но завива като ЕВО.
Кара си на гаССС, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но заделя мъни-та за ДЗВЕРО!
но завива като ЕВО.

Кара си на гаССС, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но заделя мъни-та за ДЗВЕРО!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта