Въпрос за EGR X-trail T30 Di, 114 hp

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
zkostov
Новак
Мнения: 23
Регистриран: 09 окт 2013, 06:53
Автомобил/Car: X-trail T30
Град/City: Айтос
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 2 пъти

Въпрос за EGR X-trail T30 Di, 114 hp

Мнениеот zkostov » 12 дек 2017, 10:05

Прочетох всички теми във форума, но въпреки това смятам, че има какво да се уточни по темата.

От известно време моят X-tral T30, 2.2 Di има проблем с оборотите. При палене, на моменти, задържа доста високи обороти. След като дам газ, стрелката на оборотомера се връща бавно и задържа между 1500 и 2000 оборота. След известно време утихва и пада малко над 1000. Ако няма проблеми съм забелязал, че нормално оборотите на място са около 800.
Откакто започна да прави този проблем, на няколко пъти в движение ми светва чек-а и колата влиза в авариен режим. Не може да се форсира и не върви. След като я изгася и запаля се оправя.
Имах съмнения, че EGR-а прави проблем. Ходих в сервиз и го почистиха. Оказа се, че беше адски задръстен. Не е почистван всмукателният тракт след клапана и го отчитам като грешка, защото нагар 100% ще има и там.
Не съм закачал колата на диагностика, но ще го направя тези дни, защото когато ходих в сервиза имаха проблем с техниката.
Около 1000 км нямах проблеми, но сега отново започна да прави същия проблем.
Когато почистваха EGR-a ми направи впечатление, че една от подвижните части (не и зная точно предназначението. но прилича на клапанче) леко заяждаше. Възможно е да моменти да не сработва добре.
Чудя се, дали EGR-a ми е за смяна, тъй като ми се струва, че тази механична повреда не подлежи на ремонт?
Иначе автомобилът си върви прекрасно, има динамика, а двигателят работи като часовник. Забелязвам, че разходът леко се е качил, но го отдавам на студеното време и сутрешното градско каране на студен двигател.

За тракащите дюзи разбрах, че няма оправия, освен ако не слагам добавки към дизела.
Nissan X-trail T30
Nissan Micra K12
Потребителски аватар
dedo pop
Поп
Поп
Мнения: 6219
Регистриран: 21 сеп 2004, 09:04
Skype: otecyordan
Автомобил/Car: X-trail T31
Град/City: Септември
Благодарил (а): 90 пъти
Изпратили благодарности: 147 пъти
Контакти:

Въпрос за EGR X-trail T30 Di, 114 hp

Мнениеот dedo pop » 12 дек 2017, 13:18

На 2,2 Di двигателят ЕГР-а се затапва без никакъв проблем. Желателно е да се почисти всмукателя, щото ссъ сигурност е задръстен. Остава проблемът как ще почистиш главата. Предполагам, че четвърти цилиндър едвам диша.
Сега Nissan X-Trail T31 facelift, M9R, AT
преди Nissan Almera Tino V10 с YD22DDTi
преди Nissan Almera N15 с GA14DE
Православни филми
Потребителски аватар
NOVA
Маниак
Мнения: 279
Регистриран: 29 юни 2015, 23:08
Автомобил/Car: X-trail T30
Град/City: София
Изпратили благодарности: 14 пъти

Въпрос за EGR X-trail T30 Di, 114 hp

Мнениеот NOVA » 06 яну 2018, 12:33

В някои чуждестранни форуми, често се среща този проблем. Дедо Поп е доста прав...
Xtrail T30 2.0 NISMO Edition
Stefkonn
Мнения: 6
Регистриран: 24 яну 2018, 10:55
Автомобил/Car: X-trail T30
Град/City: гр.Дулово

Въпрос за EGR X-trail T30 Di, 114 hp

Мнениеот Stefkonn » 24 яну 2018, 11:10

Здравейте колеги! Имам същия X-trail T30 Di, 114 hp 2002 YD22ETI но го имам от 3 месеца. И сега като стана студено като запаля сутрин се форсира сам стига до 3000 оборота. Някой може ли да даде съвет. Благодаря предварително!

Върни се в “Terrano & X-trail”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост