Втори/поддържащ/стартерен акумулатор

Само за маниаци! Или "как да качим още 15 коня само с лепенки".
Потребителски аватар
Fand
INSANE
Мнения: 3134
Регистриран: 31 дек 2008, 01:03
Skype: kanfan
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: Пловдив/Айтос
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти

Втори/поддържащ/стартерен акумулатор

Мнениеот Fand » 20 яну 2020, 11:52

Колеги, засега системата си върши работата и не се налага зареждане. То и зима няма, и слънце има... Елиминирах контролера за през зимата, защото е консуматор и вързах панела директно към ак. Като има слънце качва на 12,2-12,3 В и после пада на 11,7 - 11,9 В, но колата никога не е отказала да пали.
...да добавя, че панела е на 45-80 градуса спрямо слънцето. Има видимост 4-5 часа. Най-дългия период, през който колата не е карана е 10 дни.
Примера 2000 г., QG18DE, ГИ ;
Мазда 6 2006 г., 2,3 автомат, 4х4, ГИ
Трифон
Редовен
Мнения: 97
Регистриран: 13 ное 2009, 19:23
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Аксаково
Благодарил (а): 5 пъти
Изпратили благодарности: 2 пъти

Втори/поддържащ/стартерен акумулатор

Мнениеот Трифон » 16 юни 2020, 20:45

Хм, не съм активен в този форум, чета "стари вестници", когато ми е скучно и видно от поста, ама да си кажа, че ше е полезно в бъдещето със сигурност. То си го пише на милион и сто места, но ми е чудно, че на тоя етап, с тоя стаж и възможности за информация..........
При този режим, акумулаторът си отива малко по бавно отколкото без намесата на г-н Fand. За да си държи акуто живо, просто трябва да увеличи капацитета на източника. Оловно киселинен акумулатор не трябва да пада под 12.6V за дълго или редовно.
Препоръчвам 40W панел, в случай, че няма възможност за интелигентно зарядно, с което акумулаторът да е постоянно на поддържащ заряд.
Моля, никой да не се чувства засегнат или обиден, но е несериозно тема да се "зарязва" с последно мнение, което не е решение на проблема!
Потребителски аватар
Fand
INSANE
Мнения: 3134
Регистриран: 31 дек 2008, 01:03
Skype: kanfan
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: Пловдив/Айтос
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти

Втори/поддържащ/стартерен акумулатор

Мнениеот Fand » 28 юни 2020, 00:21

На теория нещата ги изчерпахме отдавна :) На практика - колата все още пали със същия "умрел" акумулатор :)
Примера 2000 г., QG18DE, ГИ ;
Мазда 6 2006 г., 2,3 автомат, 4х4, ГИ
Потребителски аватар
slowtraveler
Маниак
Мнения: 697
Регистриран: 26 юли 2011, 12:57
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: Варна
Благодарил (а): 13 пъти
Изпратили благодарности: 86 пъти

Втори/поддържащ/стартерен акумулатор

Мнениеот slowtraveler » 28 юни 2020, 10:33

Важното е, че въпросът е решен :thumbs up:
Второто мнение в темата :lol:
slowtraveler написа:Източник на мнението Накратко - не влизай в този филм :-D
.....
При изправна система не би трябвало да имаш проблем с един нормален акумулатор.
Nissan Qashqai 2.0/4x4/6MT/2008 ; ex: Jeep Grand Cherokee Overland 3.0CRD / 8-AT/ 2014

Върни се в “Тунинг и модификации”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост