Мнения за модела 300ZX ?

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
fashion_m
Мнения: 2
Регистриран: 26 юли 2018, 09:51
Автомобил/Car: Note
Град/City: София

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот fashion_m » 26 юли 2018, 10:00

Здравейте, хвърлил съм око на този модел. Плюсове и минуси на модела? Някой да продава читава бройка?
Постнах тук, защото няма секция "Купува" във форума.
Поздрави :)
Последна промяна от fashion_m на 26 юли 2018, 12:03, променено общо 1 път.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Купувам 300ZX

Мнениеот tink000 » 26 юли 2018, 11:55

Има секция :wink: viewforum.php?f=54,ето и 1 хубавица с ляв волан и ръгачки https://www.cars.bg/offer/c2677699
fashion_m
Мнения: 2
Регистриран: 26 юли 2018, 09:51
Автомобил/Car: Note
Град/City: София

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот fashion_m » 30 юли 2018, 23:06

Дайте повече информация за този модел като за човек, който идва от нормална кола.
1. Как е откъм надеждност? Виждам че е с две турбота. Аз съм свикнал да сменям само масла и ремъци. Трябва ли някаква по-специална поддръжка за тази кола?
2. Има ли читави майстори в БГ, които им разбират?
3. Намират ли се части за тия коли?
4. Как е откъм антикорозионна защита, гният ли?
5. Колата е от началото на 90-те, климатика предполагам е с фреон R12 - има ли къде да го зареждат този одавна забранен фреон?
6. Някакви изестни слабости на този мотор? Въпросът ми е дали ще си вкарам таралеж в гащите ако купя такава кола
7. Ниска ли е? Опира ли в легнали полицаи? Друса ли?
8. Как е на дълъг път откъм комфорт, каква скорост поддържа при 3000 об/мин и при 4000 об/мин? Ако си карам спокойно със 140 км/ч мога ли да си слушам музика на тишина или колата бръмчи и ти бръмва главата?
9. Гледам, че в немското мобиле има доста бройки, някой от които изглеждат добре.
10. Тази българската червената някой ходил ли е да я гледа? Форумна ли е? Предния панел ми се струва леко разместен и в различен цвят. Вратата също е в различен цвят. Как да позная дали е удряна?
11. Как са гумените съединения при тези 20+ годишни коли? Знам, че гумата и пластмасата старее колкото и да си пазиш колата.
12. Как е откъм разход на гориво (не че ми пука много де, ама да си го имам предвид)
Поздрави :)
Последна промяна от fashion_m на 31 юли 2018, 10:02, променено общо 1 път.
Потребителски аватар
dare__devil
Голямата секира
Голямата секира
Мнения: 15164
Регистриран: 20 яну 2007, 11:22
Автомобил/Car: Infiniti G20
Град/City: София
Благодарил (а): 214 пъти
Изпратили благодарности: 645 пъти
Контакти:

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот dare__devil » 31 юли 2018, 08:56

Това е уикенд кола... Половината въпроси са неуместни. На другите отговорът е ДА, таралеж в гащите е:)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот tink000 » 01 авг 2018, 21:05

Аз бих казал:
1 - има и модел без турбини,но естествено като е гарга да е рошава :),спец.подръжка - качествени консумативи и части.
2 - със сигурност има хора който разбират.
3 - доколкото съм чувал от хората не е супер трудно.
4 - зависи как е гледана...
5 - нищо не разбирам от климатици.
6 - мотора не би трябвало да има проблеми ако е гледан правилно,но не съм супер запознат с този.
7 - зависи с какви джанти,гуми,окачване (ако не е стоковица).
8 - това е спортна кола,ако има и спортно окачване и тн.няма да е като лимозина..,дали шуми зависи с какви кюнци е,предполагам ако са фабрични ще е по-тиха.
9 - супер.
10- нищо немога да кажа
11- отново зависи как е гледана...ако са сменяни по скоро...
12- по-добре виж в нета,аз на изуст предполагам с леко каране 12-15 в града и около 9-10 извън,ако я настъпиш със сигурност ожаднява особено ако не е сток .
13 - ако вземеш се похвали да видим и ние :thumbs up:
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6362
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P10
Благодарил (а): 508 пъти
Изпратили благодарности: 375 пъти

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот skydiver » 01 авг 2018, 22:35

А какви са твоите очаквания?
Като "човек, който идва от нормална кола" - какво те грабна в Z32, че чак да разпитваш за нея?
Трябва да има искрица някаква 8) ...
Потребителски аватар
Alex13
Маниак
Мнения: 477
Регистриран: 11 юни 2008, 17:19
Skype: Biricheda
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Русе
Благодарил (а): 15 пъти
Изпратили благодарности: 24 пъти

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот Alex13 » 01 авг 2018, 23:00

Според мен ,ако толкова имаш мерак.Върви и я виж на живо,качи се покарай я! Както казва Роската ,имали искрица,ще разбереш !
Saab 9-5 Wagon 2.3t MY 01 + 185 hp:P
Primera P11 Gt 97г.
Ех Primera P10 SR20Di 92г.
Ex Serena SR20DE 93г.
+Primera P10 донорче
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1358
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот Shark_LX » 02 авг 2018, 10:52

1. Скъпо е - много. Няма заместители. 90% от частите ще трябва да си ги набавяш от чужбина. Компромисите излизат прескъпо.
2. Трудна работа. Колата е усложнена ужасно много. За елементарни неща - например свещи имаш 2 часа разглобяване/сглобяване ако се прави както трябва всичко. Никой вече няма търпението за това. Турбо кола - всеки незатегнат маркуч има потенциала да е огромен проблем - иска педантичност на нивото на обсесивно-компулсивното разстройство. Колата е с адаптивно окачване, завиване на 4-те колела, адаптивно управление на горивната с-ма... все неща дето тук ги гледат като голям камък.
3. Все по-трудно и виж т.1
4. Ок, стига да няма удари, да не е пребоядисвана и да не е от Германия :)
5. Няма драми с това. Всеки който се занимава с това ще ти дръпне и маслото и ще ти сложи подходящото.
6. Мотора е чук стига да е поддържан както трябва и да не е тунингован с "кранче". Със стандартни карантии ще понесе 450 коня с лекота само с поддържащи модификации и читав ремап.
7. Ооо да!
8. Колата е круйзер - това и е силната страна.
9. В крайна сметка на картинка може всичко да изглежда прекрасно а вътре да мирише на блато.
10. Не съм я гледал и не мога да кажа.
11. Ако не са сменяни - време им е.
12. Зависи как се кара. Ако е нормално градско без задръствания 16-18/100. Ако даваш газ .... 35+ :)
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Mir0
Мнения: 9
Регистриран: 10 авг 2015, 10:54
Автомобил/Car: Micra K11
Град/City: Varna

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот Mir0 » 08 ное 2018, 01:56

20180915_143353.jpg
Свещите при тази кола се сменят за 15 минути... за малко над 2 часа се сваля мотор от човек, който е работил над модела и знае какво прави!Ремонтите по нея са сравнително трудни заради ограниченото пространство, но все пак не малко неща се вършат без особени проблеми.Моделите до 1993 година с със стария модел климатична инсталация, която използва фреон R12, следващите модели са модифицирани и си работят с фреон R134A!Адаптивното окачване с няколко режима на твърдост е сравнително рядко,и най-срещано при моделите произведени за щатите, повечето са си със стандартни обикновени амортисьори.Завиването на задните колела е налично само при twin turbo модификациите, осъществява се чрез хидравлична рейка или по-рядко срещания вариант с електрическа рейка(каквато е на моята кола) сравнително безпроблемна система, като има и не скъп вариант за премахване.Колата е круйзер и е бих казал удобна за дълъг път, може би е леко шумна от към задната част.При 3000 оборота и ръчна кутия на 5-та предавка върви с около 130-135 км/ при автоматичната са около 140 км/ч. Двигателят е доста здрав стига да попаднеш на читава бройка, в стоков вариант държи над 600 конски сили, с правилно подбран тунинг. Разхода е около 10-11 извън градско без значение дали ще караш "икономично"" или ще и раздаваш газ, в града вече е относително :).
Имам такава от 3 години като в момента съм се заел със сериозно модифициране, така че ако нещо те интересува питай.Ето и част от частите, които предстой да влязат в моята кола :).
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот tink000 » 08 ное 2018, 11:16

Mir0 написа:Източник на мнението
20180915_143353.jpg
Свещите при тази кола се сменят за 15 минути... за малко над 2 часа се сваля мотор от човек, който е работил над модела и знае какво прави!Ремонтите по нея са сравнително трудни заради ограниченото пространство, но все пак не малко неща се вършат без особени проблеми.Моделите до 1993 година с със стария модел климатична инсталация, която използва фреон R12, следващите модели са модифицирани и си работят с фреон R134A!Адаптивното окачване с няколко режима на твърдост е сравнително рядко,и най-срещано при моделите произведени за щатите, повечето са си със стандартни обикновени амортисьори.Завиването на задните колела е налично само при twin turbo модификациите, осъществява се чрез хидравлична рейка или по-рядко срещания вариант с електрическа рейка(каквато е на моята кола) сравнително безпроблемна система, като има и не скъп вариант за премахване.Колата е круйзер и е бих казал удобна за дълъг път, може би е леко шумна от към задната част.При 3000 оборота и ръчна кутия на 5-та предавка върви с около 130-135 км/ при автоматичната са около 140 км/ч. Двигателят е доста здрав стига да попаднеш на читава бройка, в стоков вариант държи над 600 конски сили, с правилно подбран тунинг. Разхода е около 10-11 извън градско без значение дали ще караш "икономично"" или ще и раздаваш газ, в града вече е относително :).
Имам такава от 3 години като в момента съм се заел със сериозно модифициране, така че ако нещо те интересува питай.Ето и част от частите, които предстой да влязат в моята кола :).

Звучи интересно,пусни някъде за колата,какво и правиш,какво ще правиш,незнаех че имат ел.рейки и адаптивно окачване :wink: cool
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6362
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P10
Благодарил (а): 508 пъти
Изпратили благодарности: 375 пъти

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот skydiver » 08 ное 2018, 21:16

300ZX Z32 e първият автомобил серийно производство , който е конструиран на 3D Cat система.
Мнозина специалисти казват, че колата е "over engineered" за годините си.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот tink000 » 08 ное 2018, 22:46

skydiver написа:Източник на мнението 300ZX Z32 e първият автомобил серийно производство , който е конструиран на 3D Cat система.
Мнозина специалисти казват, че колата е "over engineered" за годините си.

Последното и аз съм го чел,като пряк конкурент му е 3000GT с което имат доста сходства и са пойзпреварили времето с някой работи както си написал,абе страхотни коли.
Потребителски аватар
akxel
Маниак
Мнения: 529
Регистриран: 08 апр 2008, 01:27
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Асеновград
Благодарил (а): 3 пъти
Изпратили благодарности: 17 пъти

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот akxel » 08 ное 2018, 23:39

big_thumb_7539d4c2a4e7bacaa0ff52776fba79be.jpg
big_thumb_7539d4c2a4e7bacaa0ff52776fba79be.jpg (50.68 KБ) Видяна 457 пъти
Историята е друга,по принцип Z32-ката и R32 GTR са продукт на един много уникален модел на нисан който под натиска на световната автомобилна индустрия не се реализира като серийно производство MID 4 второ поколение(1986-1987г) а си остава прототип и са произведени само 3бр.Въпросния MID 4 бил първия автомобил с карбонови елементи(панели)и ред други технологии изпреварили времето си с поне 2 десетилетия.Бил е оборудван централно разположен VG30DETT мотор с 330коня и задвижване 4х4 независимо и двойно адаптивно окачване и през 87 на тестовете в щатите попиляват абсольотно всякакъв вид конкуренция дори и супер спортните автомобили.През 89г окачването и системата 4х4 се вгражда в GTR а мотора отива в Z32-ката самоче с 283коня а дизайна го продават на Хонда и 2години по късно Хонда с леки външни промени пускат NSX
Ето за какво иде реч.
1987_Nissan_MID4_Type-II_concept_01.jpg
87nissan_mid4_ii_2.jpg
87nissan_mid4_ii_2.jpg (22.19 KБ) Видяна 457 пъти
87nissan_mid4_ii_3.jpg
87nissan_mid4_ii_3.jpg (11.65 KБ) Видяна 457 пъти
nissanm1042.jpg
nissan-mid4-500-day3jpg87wtmk.jpg
nissan-mid4-500-day3jpg87wtmk.jpg (23.74 KБ) Видяна 457 пъти
1991 nissan 200sx
1999 nissan almera n15 1.4-продаден
2000 terrano 2 2.7tdi-продаден
1999 nissan primera p11 1.6 wagon
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот tink000 » 09 ное 2018, 13:46

Wow,дис ис куул и доста интересно :bravo:
Mir0
Мнения: 9
Регистриран: 10 авг 2015, 10:54
Автомобил/Car: Micra K11
Град/City: Varna

Мнения за модела 300ZX ?

Мнениеот Mir0 » 09 ное 2018, 22:55

Лудница е MID4-ката жалко, че така и не е влязла в производство.

Върни се в “300 ZX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост