Nissan 300ZX-TwinTurbo.

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
Oyama
INSANE
Мнения: 1144
Регистриран: 20 сеп 2005, 20:57
Автомобил/Car: 100NX B13

Мнениеот Oyama » 23 яну 2008, 01:09

Ми казват ми да чета по форуми - така съм чел, не че разбирам. Чел съм тук таме че онез дето конвертират 350 често слагат forged.
Имам за продажба за 200СХ - преден капак, дискове + 4бут. апарати от S14, абс + абс еку , виско перка , спортен тампон за скорости.
Потребителски аватар
Boris
INSANE
Мнения: 1186
Регистриран: 02 май 2007, 13:31
Skype: bg.voip
Автомобил/Car: Almera N15
Град/City: Варна
Контакти:

Мнениеот Boris » 23 яну 2008, 02:37

Oyama написа:Ми казват ми да чета по форуми - така съм чел, не че разбирам. Чел съм тук таме че онез дето конвертират 350 често слагат forged.


Ти хубаво четеш ... а карал ли си кола с VQ35DE ?
Потребителски аватар
Гино
Маниак
Мнения: 114
Регистриран: 23 сеп 2006, 10:54
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Мнениеот Гино » 23 яну 2008, 10:34

Оуама, принципно отдавна си в списъка ми на хора, които избягвам да чета. Нито тона ти, нито начина ти на изказ ми допадат, за съжаление информацията, която е вътре също е пълна НУЛА. За последно ти пиша и повече просто няма да се обръщам към тебе. За съжаление мненията ти се кипрат във всяка по-интересна тема и преди да се изкажеш е редно да се замислиш дали има грам смисъл в мнението ти. Точно този раздел е ориентиран към хора, които се интересуват от висок клас, спортни и доказани автомобили и точно в този радел ти плюеш двигател, който повече от 7 години поред е в класацията на ТОП 10 на НАЙ-ДОБРИТЕ шестцилиндрови двигатели в света. Като почнеш от 3 литровия, минеш през 3.3 и 3.5. Тази класация се прави от най-добрите инжинери в автомобилостроенето в момента и ти се правиш на интересен и нагло продължаваш да ръсиш смешните си глупости, че този двигател не струва.
Потребителски аватар
W2
INSANE
Мнения: 17176
Регистриран: 27 сеп 2004, 02:36
Skype: viniks_w2
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Burgas, BG
Изпратили благодарности: 18 пъти
Контакти:

Мнениеот W2 » 23 яну 2008, 16:31

колеги, придържайте се към темата.... много е неприятно постоянно да се заключват теми (особено в този раздел!)!! Пуснете си нова тема за "+" и "-" на VQ35DE
Лошото впечатление не остава само сред нас, а и сред гостите на форума! Моля Ви!!!
Потребителски аватар
falco
Новак
Мнения: 30
Регистриран: 14 дек 2006, 16:18
Skype: foollame
Автомобил/Car: 300ZX Z31
Град/City: London
Контакти:

Мнениеот falco » 23 яну 2008, 20:10

Точно така!
Потребителски аватар
Oyama
INSANE
Мнения: 1144
Регистриран: 20 сеп 2005, 20:57
Автомобил/Car: 100NX B13

Мнениеот Oyama » 23 яну 2008, 21:34

Ми модераторите що не разделят темата. Според мене си е интересна както я подхванахме.

Boris написа:
Oyama написа:Ми казват ми да чета по форуми - така съм чел, не че разбирам. Чел съм тук таме че онез дето конвертират 350 често слагат forged.


Ти хубаво четеш ... а карал ли си кола с VQ35DE ?


Не съм карал Ве-кю - ма чувам че бил приятно респонсивен и копал кат дива свинкя - особено добре се усещал при завоести извънградски и планински пътчета, тва кво общо има обаче с темата за турбиниране и ковани бутала.

До гино - къде съм казал че двигателя е лош като сток?
Също така кво искаш да кажеш че понеже нямам висок клас кола не съм за тоя форум ли - ех някой ден може, ма евалата че сте гостоприемни тука у ламбо форума.
Кат не ми харесвяш тона прсто не четеш и всичко ще е ок, не очаквам сухари хора да разбират тънките нюанси на майтапчийство и ирония в начинът ми на изразяване и също така не очаквам от тях да ме обиждат на лична основа като незаслужено ме наричат нагъл :shock: .
Имам за продажба за 200СХ - преден капак, дискове + 4бут. апарати от S14, абс + абс еку , виско перка , спортен тампон за скорости.
Потребителски аватар
pats
INSANE
Мнения: 1993
Регистриран: 14 май 2005, 11:42
Автомобил/Car: Bluebird 910
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти
Контакти:

Мнениеот pats » 23 яну 2008, 22:38

???
Последна промяна от pats на 23 яну 2008, 22:39, променено общо 1 път.
Потребителски аватар
pats
INSANE
Мнения: 1993
Регистриран: 14 май 2005, 11:42
Автомобил/Car: Bluebird 910
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти
Контакти:

Мнениеот pats » 23 яну 2008, 22:39

Oyama написа:..... като незаслужено ме наричат нагъл :shock: .


е тука вече се престара!
[/quote]
Потребителски аватар
ASUSfen
Маниак
Мнения: 142
Регистриран: 28 апр 2006, 19:09
Skype: asusfen
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Sofia
Контакти:

Мнениеот ASUSfen » 23 яну 2008, 23:28

Ей, темата за 200sx я заключиха , ама с тоя тон и тая е тръгнала към кошчето :(
Потребителски аватар
falco
Новак
Мнения: 30
Регистриран: 14 дек 2006, 16:18
Skype: foollame
Автомобил/Car: 300ZX Z31
Град/City: London
Контакти:

Мнениеот falco » 24 яну 2008, 20:09

Бай Гане нема се умориш никогиш е т'ва е ! :lol: :D :)
Здраве да е пък другото пепел му хвърли.
fr3nzy
Редовен
Мнения: 72
Регистриран: 09 дек 2005, 00:57

Мнениеот fr3nzy » 01 фев 2008, 03:44

Гино написа:
fr3nzy написа:Колата е много хубава, според мен това е най-красивата кола от клас Japan 3000 в периода 89-2000 като изключим може би NSX. Но красотата на страни, тази кола е в клас GT, който не е кой знае колко популярен, защото е свързан с големи разходи от към гориво :lol: Но най-готиното от цялата работа е, че сток 300ZX TT бие лайното наречено 350Z :lol:


Без да се заяждам и от чисто любопитство искам да питам, кое по-точно те кара да мислиш, че 350 ката е лайно? А и защо сравняваш автомобил с ДВГ с две турбини и друг с атмосферен такъв с почти еднакъв обем ? :roll:

От 1989 до 2000 година се забелязва понижаване на качеството и най-вече на технологията, която Нисан вграждат в спортните си автомобилите. Първия пример е прехода от CA мотор към SR при купетата на Силвия. Тъй като излиза скъпо да се прави модерен мотор с директно натискане със COP и др. преминават към мотор взет от семейно купе със кобилици и др. извращения. Втория пример е 300зх. Неговият наследник е по-слаб (нереално) със осезаемо по-малко технология. Вече липсва сложният турбо мотор и се добавя още някой кубик и оборот всичко с цел икономия на средства.
Потребителски аватар
Гино
Маниак
Мнения: 114
Регистриран: 23 сеп 2006, 10:54
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Мнениеот Гино » 01 фев 2008, 09:30

Сигурно си прав, ама аз си мисля, че и безбройните законови ограничения, също са предпоставка за един вид създаване на по-опитомени автомобили. :roll:
nanozx
Мнения: 1
Регистриран: 12 фев 2008, 08:58
Автомобил/Car: 300ZX Z31

Re: Nissan 300ZX-TwinTurbo.

Мнениеот nanozx » 12 фев 2008, 09:08

здрасти фалко аз съм наноzx и колеги несе пише х32 а z32 но това е една друга тема. та фалко нема да се притесняваш аз също имам този тип автомобил и съм много доволен земах го на 105000 хиляди внесох си го от japan с десен волан страшна работа ти казвам е като дойде в България взе да създава проблеми с бензина но това е отделен въпрос пробвай го моят е тип троник и от 0 до 100 ги прави за 6,5 а от 0 до 160 за 15,6 твоя би трябвало да ги прави.задължително го закарай на диагностика това е първото нещо като го купиш и ако нети ги прави за тези сек смени всички филтри задържително но с оригинални. аз ги смених само горивния в българия няма оригинален горивен и сега ми създава проблеми ама нищо. сподели как се държи
:ooops:
Потребителски аватар
falco
Новак
Мнения: 30
Регистриран: 14 дек 2006, 16:18
Skype: foollame
Автомобил/Car: 300ZX Z31
Град/City: London
Контакти:

Re: Nissan 300ZX-TwinTurbo.

Мнениеот falco » 13 фев 2008, 21:59

Значи при мене е малко по добре от 0-100км (или 0-60mph) 5.2 сек.
Смених турбините с нови и доста други неща но сега неми се изброяват.
Пак го казвам много съм доволен от колата. :bravo:

(Действието се развива в Лондон а тука бензина си е много добре :) A във България се знае много добре че бензина не отговаря на октановото число затова по добре доливай някоия добавка :) ).
Потребителски аватар
Реконструктор
INSANE
Мнения: 1102
Регистриран: 20 сеп 2004, 20:39
Контакти:

Re:

Мнениеот Реконструктор » 20 фев 2008, 01:22

fr3nzy написа:
Гино написа:
fr3nzy написа:Колата е много хубава, според мен това е най-красивата кола от клас Japan 3000 в периода 89-2000 като изключим може би NSX. Но красотата на страни, тази кола е в клас GT, който не е кой знае колко популярен, защото е свързан с големи разходи от към гориво :lol: Но най-готиното от цялата работа е, че сток 300ZX TT бие лайното наречено 350Z :lol:


Без да се заяждам и от чисто любопитство искам да питам, кое по-точно те кара да мислиш, че 350 ката е лайно? А и защо сравняваш автомобил с ДВГ с две турбини и друг с атмосферен такъв с почти еднакъв обем ? :roll:

От 1989 до 2000 година се забелязва понижаване на качеството и най-вече на технологията, която Нисан вграждат в спортните си автомобилите. Първия пример е прехода от CA мотор към SR при купетата на Силвия. Тъй като излиза скъпо да се прави модерен мотор с директно натискане със COP и др. преминават към мотор взет от семейно купе със кобилици и др. извращения. Втория пример е 300зх. Неговият наследник е по-слаб (нереално) със осезаемо по-малко технология. Вече липсва сложният турбо мотор и се добавя още някой кубик и оборот всичко с цел икономия на средства.


Това, естествено, не е съвсем така. CA е доста по-конвенционален от SR, има само 1 16 клапанова версия, а 8 клапановите са с кобилици вичките. Като на практика CA18DET има само някои допирни точки с CA, единствено в блока. Като цяло, това си е съвсем отделен мотор.

Върни се в “300 ZX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост