Червеното "крокодилче" е доволно

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
300ZX-CherryRed
Мнения: 13
Регистриран: 17 май 2010, 12:58
Автомобил/Car: 300ZX Z31
Град/City: Бургас
Изпратили благодарности: 1 път
Контакти:

Червеното "крокодилче" е доволно

Мнениеот 300ZX-CherryRed » 15 сеп 2011, 20:00

Здравейте колеги,

След няколко месеца (не много усърдна) работа през свободното време, червеното ми "крокодилче" вече се "усмихва" доста по-доволно :lol:

Колата беше доста занемарена, макар и в сравнително добро техническо състояние, когато я купих преди година и половина от мъгливия Албион, но сега съм уверен, че това в голяма степен вече е поправено.

Технически данни:

Nissan (300ZX) Fairlady Z (произведена за японския пазар); 1991; NA; ръчна скоростна кутия; 166 kW /~ 225 bhp според немския вариант за конска сила, ~ 222 bhp според английския вариант/; около 111 хиляди смес от километри + мили; напълно стандартна, с изключение на ауспуховата система, джантите, волана (от Nissan 200SX S14a), скoростния лост и задния спойлер (сигурен съм, че няма да ви затрудни много да откриете от коя кола е взет "назаем").

Снимки на колата, направени от момента на закупуването й от Англия до днешна дата, можете да разгледате на:

http://nissan300zx.hit.bg/

Дано ви допаднат :thumbup:
fieldgar
Мнения: 19
Регистриран: 15 дек 2008, 16:29
Skype: ew_fieldgar
Автомобил/Car: 280ZX S130

Re: Червеното "крокодилче" е доволно

Мнениеот fieldgar » 28 сеп 2011, 18:10

Честито, страхотна е.

Капачката на джантите от къде е ? Или джантите така си идват? :pardon:

Спойлера по мое скромно мнение изобщо не и отива. Придържай се малко повече към оригинала :)
Потребителски аватар
Android
Редовен
Мнения: 94
Регистриран: 15 дек 2011, 16:28
Автомобил/Car: Almera N15
Град/City: София
Контакти:

Re: Червеното "крокодилче" е доволно

Мнениеот Android » 17 дек 2011, 14:25

Много красива кола. Евала колега.
Потребителски аватар
Martillius
Новак
Мнения: 45
Регистриран: 17 сеп 2011, 23:45
Автомобил/Car: X-trail T30

Re: Червеното "крокодилче" е доволно

Мнениеот Martillius » 19 дек 2011, 00:11

Честито и от мен, а ти всъщност по колата какво се наложи да сменяш и правиш и какво предстои за напред :)
1978 Datsun 280Z, 2.8
1980 Datsun 280ZX 2+2, 2.8
1989 Toyota Land Cruiser LJ73, 2.4TD
2000 Subaru Legacy 2.5 GX AWD
https://www.facebook.com/JDMClassicsBG
https://www.facebook.com/groups/zpoint/
Потребителски аватар
300ZX-CherryRed
Мнения: 13
Регистриран: 17 май 2010, 12:58
Автомобил/Car: 300ZX Z31
Град/City: Бургас
Изпратили благодарности: 1 път
Контакти:

Re: Червеното "крокодилче" е доволно

Мнениеот 300ZX-CherryRed » 21 дек 2011, 15:58

Martillius написа:Честито и от мен, а ти всъщност по колата какво се наложи да сменяш и правиш и какво предстои за напред :)


Благодаря :).

За смяна по колата, бяха най-вече елементи от ходовата част / окачването:

- карето на кормилната рейка;
- двата предни "tension rods" (в момента не си спомням какви точно щанги се водят на български език), които бяха заменени с регулируеми;
- един скъсан преден маншон;
- лагера, свързващ двете части на кардана (гуменото уплътнение липсваше изцяло);
- смяна на скоростния лост със "short shifter";

Наложи се и смяна на резервоара, защото колегата, който ми докара колата с платформа от the UK, претърпял инцидент по пътя - едно от колелата на платформата решило и поело по свой път ...., което, за щастие, имаше за резултат само пукнатина на резервоара.

Останалите промени в интериора и екстериора на "крокодилчето" са главно козметични и естетични, и, по скромното ми мнение, се получиха сравнително добре (включително и задния спойлер ;)).

Частите, разбира се, не са купени от България.

Тук имах неблагоразумието за попитам в сервиза за "Нисан" за изброените сменени части, и резултата в $$$ естествено беше 4х - 5х повече, отколкото закупуването + доставката им от the UK.

За набавяне на резервни части, както и за определени ремонти (които не изискват условия като подемници, специализиран софтуеър и др. подобни), се убедих, че най-добре е да се спазва "правилото":

"На вълка му е дебел врата, защото сам си върши работата".

Хем се учиш, хем го правиш както трябва - без излишно бързане и работа "през пръсти", а и е добре от финансова гледна точка (моя, не на "майстора")

Информация, както и подробни разяснения с детайлни снимки за всеки етап от даден ремонт има повече от достатъчно в Нет-а.

В момента, освен изгряващата смяна на залязващия акумулатор, звяра е в "пълна бойна готовност".

П.С. Честито за твоя 280ZX, колата действително изглежда много запазена.

Пожелавам ти да те радва дълго време :)

Аз ще стискам палци, да имам възможност да карам такива коли (нямам против да е само сегашната), поне докато стана на годините на човека с бялото Porsche 924 от 13-тото Ретро рали "Обиколка на Варна" :thumbs up: :

http://www.classiccar-bg.com/index.php? ... 7909;image

http://www.classiccar-bg.com/index.php? ... 7937;image

:beer:

Върни се в “300 ZX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта