Моя 400++SX :D

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
Sherman
Маниак
Мнения: 566
Регистриран: 06 фев 2007, 10:43
Skype: shermangsi16v
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Контакти:

Моя 400++SX :D

Мнениеот Sherman » 11 окт 2007, 22:37

Та....искам да си кажа и аз историята....гледам станало модерно :) Края на февруари тая година си купих пернишки 200SX :lol: ...беше си стоковица, мотора почукваше, нещо не ме кефеше как вървеше и най-важното- беше ПЕРНИШКА...нищо лично против перничани ама имаше некви изпълнения дето хич не ме кефеха като генерация и турбопътища правени в трети клас по трудово :) И тогава като я гледах нещо се бях превъзбудил и взех, че я купих....и се почна с проблемите преди да стигна до нас се прееба съединителя...айде купих нов и го сменихме....няма да се впускам в някакви скучни подробности до момента, в който ми протече водната помпа....тръгнах да разглобявам...ми че то докато стигнеш до нея требе да изкубеш всичко пред мотора даже и ангренажа....като го свалих и него реших поне да сваля главата да видя в какво състояние е мотора аджеба без пукната стотинка в джоба :) и в крайна сметка буталата бяха задрали и трябваше стъргане на блока и ремонтни бутала...ама както казах нямах пари тогава....почнах работа и май месец поръчах ковани бутала Wiseco, турбинка, кулерче, блоу оф и тн....ама кво стана тия от Wiseco не правели бутала за CA18DET и требвало поръчка дето се чакало месец и половина. През това време взех и други неща като уредчета за налягане на турбото, темп. и налягане на маслото, изпускателен колектор, регулатор на банзина, oil catch tank, walbro помпа, инжектори от Супра 440сс, конусен филтър, Stage 3 чип, крайно гърне на 76мм и други неща дето не се сещам на момента....и стана така че чакам само едни бутала....ми....тия бутала дойдоха началото на тоя месец, защото тия от Wiseco нещо объркали и направили други бутала....и се стигна до настоящия момент, когато реших да се похваля :) В момента имам напълно сглобен блок челосан и шлайфан за 84мм бутала и напълно сглобена портвана и полирана глава, от която съм махнал "squish" зоните, заради които се е получила предишнаа повреда на мотора. Всички горивни камери са с еднакъм обем (+-0.5сс). Сега чакам малко по-топло време и мятам мотора в колата. Остава да се направи генерация и турбопътища, маркучи за маслото на турбото и довършиелни работи. За готов стедж 3 (300-330кс) ми трябва само още един дебитомер от 300ZX и да видим как ще се оправям с електрониката :)
Ей тука има пресни снимки: http://www.snimka.bg/album.php?album_id=180926
P.S. за да няма излишни въпроси...ДА сглобявам си мотора в хола :)
после ще пиша за бъдещи планове
Последна промяна от Sherman на 08 яну 2010, 01:22, променено общо 1 път.
Потребителски аватар
Sherman
Маниак
Мнения: 566
Регистриран: 06 фев 2007, 10:43
Skype: shermangsi16v
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Контакти:

Мнениеот Sherman » 31 дек 2007, 17:20

качих снимките на друг сървър, защото snimka.bg нещо се ебава.
ще ги пускам директно тук и ще пиша по един ред за всяка снимка :)

първото нещо, което беше готово е главата...портната (усещам, че и тука може да има спор) и портовете са гладки на допир :) за съжаление баш на тази глава, която е качена в момента на колата, нямам снимки на портовете....както вече се разбра са махнати и скуиш зоните :)
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0042.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0041.jpg[/img]

малко за буталата: 84mm ковани бутала Wiseco заедно със сегменти и бутални болтове....биелите са стандартни. Блока е шлайван с 8 стотни хлабина за буталата. Тия точки по повърхността, където ляга гарнитурата на галвата станаха докато миех блока след шлайфа. беше легнал върху една гумена постелка на точки :oops:
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/DSC01253.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/DSC01254.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/DSC01257.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0048.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0047.jpg[/img]

гарнитурата също е Wiseco. Трипластова метална гарнитура, дебела 1.3мм в сплескано положение :)
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0058.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0059.jpg[/img]

турбото е Т3/Т4 китайка с вътрешен гейт :) 0.50A/R студена част, 0.63A/R топла част
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0041-1.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0042-1.jpg[/img]

изпускателния колектор го поръчах от ebay. С равна дължина на тръбите, за горна позиция на турбото е.
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0053.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0056.jpg[/img]

BOV....
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0043.jpg[/img]


ето снимки от днеска....метнах мотора в коша
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0044.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0043-1.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0052-1.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0054.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0057.jpg[/img]

засеге е това....остава да се сложи изпускателния колектор и турбото и ангренажа. трябва и да се направи генерация и турбопътища...като има развитие ще пиша :)
Потребителски аватар
Sherman
Маниак
Мнения: 566
Регистриран: 06 фев 2007, 10:43
Skype: shermangsi16v
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Контакти:

Мнениеот Sherman » 31 дек 2007, 17:22

няколко снимки на старите бутала....
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0041-2.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0050.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0052-2.jpg[/img]
[img]http://i223.photobucket.com/albums/dd101/ShermanBG/PICT0054-1.jpg[/img]
Потребителски аватар
Sherman
Маниак
Мнения: 566
Регистриран: 06 фев 2007, 10:43
Skype: shermangsi16v
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Контакти:

Мнениеот Sherman » 31 дек 2007, 17:22

малко обновление...колата вече е в движение и разработвам маторя...ето малко пресни снимки
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Потребителски аватар
Ka-Lin
Възкресител
Възкресител
Мнения: 2814
Регистриран: 15 ное 2004, 12:05
Skype: ka-lin1
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: Варна
Благодарил (а): 53 пъти
Изпратили благодарности: 91 пъти
Контакти:

Малко пояснение

Мнениеот Ka-Lin » 31 дек 2007, 17:50

Искам да направя малкото уточнение, че темата бе позачистена по молба на автора от коментарите, нямащи отношение към заглавието.
Офф-топик мненията не бяха изтрити, а бяха обособени в отделна тема.

При обособяването на мненията по моя вина се получи така, че някои коментари и мнения, касаещи постнатите по темата данни, бяха приобщени към оффтопик същите.
Моля всеки, който е постнал мнение по темата, и впоследствие забелязва мнението си към оффтопик темата, да приеме моите искрени извинения. Поднасям същите и към автора на темата за причинените неудобства. :oops:

Нека това не се счита като "селективен" подход при модерирането.
В екипа ни от модератори няма предубедени лица.
Todio написа:..Да струва ли си? Ама като седнеш в кафето и другите коментират, колко са на далавера с газта - ти какво ще кажеш? Не е важно колко струва ремонта, по-важно е дакажеш, МОЙТА НА ГАЗ ВЪРВИ ПО-ДОБРЕ И ЗА 5лв ОТИДОХ ЕДИ КЪДЕ СИ.
jamie
INSANE
Мнения: 2484
Регистриран: 11 сеп 2004, 09:09
Skype: jamiemirror
Автомобил/Car: Silvia S110
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път
Контакти:

Мнениеот jamie » 01 яну 2008, 19:02

Няма бе няма :lol:
Ай за много години ! Честита 2008-а на непредубедения модераторски екип 8)
Потребителски аватар
Gazi
Мнения: 8
Регистриран: 05 авг 2006, 21:47
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: SOFIA

Re: Моя 200SX....

Мнениеот Gazi » 06 апр 2008, 14:10

брато браво яко е станало :D
s13 -12.669/181.00/2.001
Потребителски аватар
Sherman
Маниак
Мнения: 566
Регистриран: 06 фев 2007, 10:43
Skype: shermangsi16v
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Контакти:

Re: Моя 200SX....

Мнениеот Sherman » 06 апр 2008, 18:27

е как нема да стане бре :lol: :lol:
тая седмица живот и здраве идват и кованите билки и ще затварам мотора :P
Продавам различни чипове за CA18DET.
Потребителски аватар
Oyama
INSANE
Мнения: 1144
Регистриран: 20 сеп 2005, 20:57
Автомобил/Car: 100NX B13

Re: Моя 200SX....

Мнениеот Oyama » 06 апр 2008, 18:35

Я покажи как си сложил "а сега де?!" в багажника, какъв кабел използва?
Имам за продажба за 200СХ - преден капак, дискове + 4бут. апарати от S14, абс + абс еку , виско перка , спортен тампон за скорости.
Потребителски аватар
Sherman
Маниак
Мнения: 566
Регистриран: 06 фев 2007, 10:43
Skype: shermangsi16v
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Контакти:

Re: Моя 200SX....

Мнениеот Sherman » 06 апр 2008, 18:45

немам смимки на акумулатора в багажника...кабела за плюса е най-дебелия дето можах да намера :) дебел колко палеца ми е :lol: Към 60 кинта дадох само за жицата :)
а за маса използвах некъв по-тънък и съответно по-евтин...хванат е за единия болт на задния амортисьор и после директно отива към блока на мотора :)
Продавам различни чипове за CA18DET.
Потребителски аватар
Sherman
Маниак
Мнения: 566
Регистриран: 06 фев 2007, 10:43
Skype: shermangsi16v
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Контакти:

Re: Моя 200SX....

Мнениеот Sherman » 09 юни 2008, 12:48

айде малко обновление и от мене...докато си чакам биелките ерших да се захвана с окачването малко :)
колата вече е с койловъри Apex performance, цял комплект полиуретанови тампони за цялото окачване Energy suspension и отделно тампони за задния мост Driftworks...вече колата е стъпила на 17" Barracuda джанти:
предни 7Jх17" 225/45/17 MIchelin Pilot Sport PS2,
задни 9Jx17" 245/40/17 MIchelin Pilot Sport PS2

тия дни при мене ще са и биелите и мислч скоро да затварям мотора...почнаха да ми текат лигите по някой ball bearing Garrett...ама ще видим :)
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Продавам различни чипове за CA18DET.
Потребителски аватар
Реконструктор
INSANE
Мнения: 1102
Регистриран: 20 сеп 2004, 20:39
Контакти:

Re: Моя 200SX....

Мнениеот Реконструктор » 09 юни 2008, 17:48

Тази малката точка от ляво на буталото някой знае ли за какво служи? :)
Потребителски аватар
W2
INSANE
Мнения: 17179
Регистриран: 27 сеп 2004, 02:36
Skype: viniks_w2
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Burgas, BG
Изпратили благодарности: 23 пъти
Контакти:

Re: Моя 200SX....

Мнениеот W2 » 09 юни 2008, 17:50

Реконструктор написа:Тази малката точка от ляво на буталото някой знае ли за какво служи? :)

:smiah: :smiah: :smiah: :smiah: :smiah: :smiah: :smiah:
Потребителски аватар
Ka-Lin
Възкресител
Възкресител
Мнения: 2814
Регистриран: 15 ное 2004, 12:05
Skype: ka-lin1
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: Варна
Благодарил (а): 53 пъти
Изпратили благодарности: 91 пъти
Контакти:

Re: Моя 200SX....

Мнениеот Ka-Lin » 09 юни 2008, 18:29

Реконструктор написа:Тази малката точка от ляво на буталото някой знае ли за какво служи? :)


Хихи....ако говориш за точката от снимката на 4-те бутала, сочи предницата на двигателя, т.е. към радиатора.
Като се поставят буталата се съобразява посоката им :pardon:
Todio написа:..Да струва ли си? Ама като седнеш в кафето и другите коментират, колко са на далавера с газта - ти какво ще кажеш? Не е важно колко струва ремонта, по-важно е дакажеш, МОЙТА НА ГАЗ ВЪРВИ ПО-ДОБРЕ И ЗА 5лв ОТИДОХ ЕДИ КЪДЕ СИ.
Потребителски аватар
Реконструктор
INSANE
Мнения: 1102
Регистриран: 20 сеп 2004, 20:39
Контакти:

Re: Моя 200SX....

Мнениеот Реконструктор » 09 юни 2008, 18:44

Ясно, мерси. :D

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост