Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот m17ch » 29 яну 2017, 11:25

Ходи при Дунев в студентски, той не е като да не разбира ца-та :-P
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 29 яну 2017, 14:36

Problem solved,тъпо,но там където беше масата двигател-купе явно на купето куцаше,само пипнахме с 1 жица от болт на амортисьора до колектора и колата грейна...лудница :ooops: ,свалях бубини свещи,клеми,е те свещите имаха толко нагар и бензин по тях от куцата работа,че си пламтяха спокойно като ги оправихме с минигорелката,с мултицета даде 14.18 с вкл.фарове,парно на макс,спирачка,а оборотите не трепнаха,без консуматори май 14.30/40,не съм я виждал така да работи от както съм я взел,да се надявам,че няма да има такъв тип ядове пак,май малко богато работи и между 2 и 3К обороти припуква като рали СТИ-ка ама живот и здраве лятото се надявам да ида до бате шарк да станат нещата :-)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 29 яну 2017, 19:45

А сега ново 20,паля и първи цилиндър не работи хубаво,вадя буксата и разликата е супер малка,ток има,размених бубините,същата работа,забелязах,че спирачната течност изчезва и точно от задната част на колектора свисти,с баща ми установихме,че помпата е сдала и вкарва въздух и течност към колектора и от там в 1 цилиндър,като мина 1-2 км.се оправя,баща ми каза,че същия проблем имали навремето руските коли само че на четвърти цилиндър,утре ще свалям,все пак дайте мнение,също така в маркуча който отива към вала забелязах бая течност...
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот Shark_LX » 30 яну 2017, 09:16

tink000 написа:Източник на мнението а ново 20,паля и първи цилиндър не работи хубаво,вадя буксата и разликата е супер малка,ток има,размених бубините,същата работа,забелязах,че спирачната течност изчезва и точно от задната част на колектора свисти,с баща ми установихме,че помпата е сдала и вкарва въздух и течност към колектора и от там в 1 цилиндър,като мина 1-2 км.се оправя,баща ми каза,че същия проблем имали навремето руските коли само че на четвърти цилиндър,утре ще свалям,все пак дайте мнение,също така в маркуча който отива към вала забелязах бая течност...
Кво!? Я пак? Искаш за ми кажеш че вкарва спирачна течност...в първи цилиндър дето е първо най-отдалечен...второ трябва по магичен начин да напълниш камерата на сервоусилвателя до горе ~2.5 литра спирачна течност...
Търси проблема другаде.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 30 яну 2017, 11:34

Прав си,оказа се,че не е там проблема,беше малко недосмислено изказване от моя страна,течност губеше от задния ляв цилиндър,ха сега отново съм без идей,нямам проблем с оборотите вече,обаче като запали работи като на 3 цилиндъра,няма мощност и гърми яко и като покарам 1-2 км се оправя,като я угасиш дори за 2 минути,после пак същата работа,ако имаш идея или някой друг какво би могло да е ще се радвам.
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот m17ch » 30 яну 2017, 11:41

Браточка, до колкото разбирам искаш да кажеш че вкарва спирачна течност от маркуча за вакуума на спирачките??
Имаш еднопосочен клапан там, не може да върне дори въздух ако е изправен. Провери първо него преди да се впускаш във филми. Проверяваш го като го извадиш и от едната страна не трябва да пропуска въздух като дунеш. Стрелката трябва да е в посока ?? пленума мисля ??, тъй като трябва да имаш вакуум във усилвателя.

По-скоро са маркучите отзад , може да имаш напукан/сцепен. извади ги всичките огледай ги хубаво и ги сложи като хората. Ако проблема ти е във вакуума за регулатора на налягане на бензина, това може да обясни доста неща. Купи си нов вакуумен маркуч и свържи директно регулатора с пленума, без снадки никъде другаде. Другите два маркуча които са отзад са за усилвателя за спирачките и клапана за картерните газове (PCV-то).

:thumbs up:
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 30 яну 2017, 12:16

m17ch написа:Източник на мнението Браточка, до колкото разбирам искаш да кажеш че вкарва спирачна течност от маркуча за вакуума на спирачките??
Имаш еднопосочен клапан там, не може да върне дори въздух ако е изправен. Провери първо него преди да се впускаш във филми. Проверяваш го като го извадиш и от едната страна не трябва да пропуска въздух като дунеш. Стрелката трябва да е в посока ?? пленума мисля ??, тъй като трябва да имаш вакуум във усилвателя.

По-скоро са маркучите отзад , може да имаш напукан/сцепен. извади ги всичките огледай ги хубаво и ги сложи като хората. Ако проблема ти е във вакуума за регулатора на налягане на бензина, това може да обясни доста неща. Купи си нов вакуумен маркуч и свържи директно регулатора с пленума, без снадки никъде другаде. Другите два маркуча които са отзад са за усилвателя за спирачките и клапана за картерните газове (PCV-то).

:thumbs up:

Зарежи казаното за сервото,скипвайте го,може би не си прочел предния ми пост,прочети го и ако имаш предположения съм отворен за всякакви :-),ще огледам маркучите около регулатора все пак.
Потребителски аватар
N_Petrov
VP44 Expert
VP44 Expert
Мнения: 4414
Регистриран: 02 ное 2008, 17:53
Град/City: София (и тук там Варна)
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 93 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот N_Petrov » 30 яну 2017, 12:43

m17ch написа:Браточка, до колкото разбирам искаш да кажеш че вкарва спирачна течност от маркуча за вакуума на спирачките??
Имаш еднопосочен клапан там, не може да върне дори въздух ако е изправен. Провери първо него преди да се впускаш във филми. Проверяваш го като го извадиш и от едната страна не трябва да пропуска въздух като дунеш. Стрелката трябва да е в посока ?? пленума мисля ??, тъй като трябва да имаш вакуум във усилвателя.

По-скоро са маркучите отзад , може да имаш напукан/сцепен. извади ги всичките огледай ги хубаво и ги сложи като хората. Ако проблема ти е във вакуума за регулатора на налягане на бензина, това може да обясни доста неща. Купи си нов вакуумен маркуч и свържи директно регулатора с пленума, без снадки никъде другаде. Другите два маркуча които са отзад са за усилвателя за спирачките и клапана за картерните газове (PCV-то).

:thumbs up:


Почти си прав, ама не съвсем. Бъркаш посоката. Тоз клапан е затворен, когато налягането от страната на сервото е по-ниско от това в колектора. В момента, в който там има някакъв пропуск и се повиши налягането този клапан веднага отваря и си смуче съвсем спокойно.
Almera N16 YD22DDT

Всеки автомобил е екипиран с 2 вида пътепоказатели (мигача) - ЛЯВ и ДЕСЕН. Използвайте ги ПО ОТДЕЛНО!!!
Няма дума в българския език, която в мн. ч. да за вършва на "Й"!!!
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот Shark_LX » 30 яну 2017, 13:55

Тъй. Палиш мотора и го оставяш да работи 20-30 секунди на празен ход без да форсираш.

Виж си свещта на проблемния цилиндър - тя ще ти покаже какъв е проблема.

1.Ако е оцапана с бензин много трудно ще заработи на 4 цилиндъра. Смени свещта с друга и изчакай 10-тина минути преди да правиш опити за палене. Ако проблема си стои дюзата или не затваря напълно или пикае неразпрашено гориво.
Първо си раздигай кората на компютъра и виж дали не е попаднал вода там. Ако имаш проблеми с уплътнението на стъклото водата се стича по снопа и влиза директно вътре в екуто и прави чудни поразии. В най-ниската част се падат пътечките на изходите на дюзите. За самата дюза можеш да опиташ да покараш с концентрирана доза присадка, с уговорката че колата не я вкарваш в бууст.

2.Ако свещта е суха провери дали има 12 волта на контакт към маса на единия от пиновете на на дюзата. Ако има, размени кабела с кабела на дюзата на съседния цилиндър. Ако проблема се премести - имаш лоша връзка по веригата - проверяваш конекторите на екуто и резисторния модул / до дебитомера. Ако не се премести, дюзата не пуска гориво - или има прекъсване вътрешно / сменяш с нова / или е запушена и от време на време дава признаци на оправяне /аз пак бих я сменил/
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 30 яну 2017, 15:01

Ще пробвам всичко,иначе последно беше сухичка свеща,а какво ще рече "концентрирана доза присадка" :pardon:
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот Shark_LX » 30 яну 2017, 18:09

Еми ако пише да се слага на 60 литра ти я слагаш на 20. Караш до 3000 оборота.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 30 яну 2017, 19:57

Ахаа имаш предвид добавка за горивото,ок,заемам се близките дни и ще пиша като имам някаква яснота :wink: ,благодарИМ отново,че помагате.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 05 фев 2017, 12:24

Свещичка...,размених свещите на 1 и 2 цилиндър и проблема отиде към втори,за по сигурно смених 2 и 3 съответно проблема отиде на 3 цилиндър и сложих няква дърта за проба и проблема изчезна,съмнява ме още една,че е тръгнала,досегашните бяха NGK BKR6EK,казвайте сега какви да бъдат новите?Преди време megatiaga ми беше написал ''NGK BKR7E е твоята свещ. Карал съм 3 години на 1.3 бара с такива свещи. Не духа искрата''.Даже ако кажете и от къде да взема/поръчам,че да не попадна на менте,търся възможно най-доброто цената не ме бърка.
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот Shark_LX » 05 фев 2017, 21:10

7-ците са най-удачни ако бууста е вдигнат. За да си гарантираш липса на подобни проблеми, ако усетиш подобно опикаване на свещи покарваш 20-тина километетра без да я вкарваш много в бууст и свещите ще се изчистят от самосебеси. 7-миците са по-проблемни в това отношение. За да намалиш малко проблемите със студената работа на мотора, виж разстоянието между елетродите и го увеличи малко. За бууст около бар отстояние 0.9 мм би трябвало да е ок.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 05 фев 2017, 22:03

Ще го имам впредвид чистенето,в sxoc форума един ме съветва сега да сложа 6-ци,а след като се мапне и тн.тогава да сложа 7-ците,че иначе трябвало да ги чистя на 2000 мили :-D.принципно сега я карам на 0.4,значи или да му бутна бууста и 7-ци или 3-4 месеца да покарам с 6-ци и после направо да бъцнем 7-ците?И кач пара да са читави,щот видях по 7-10-12-15-20 лв.?

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост