T28 надув

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
megatiaga
Маниак
Мнения: 848
Регистриран: 15 дек 2010, 17:41
Skype: megatiaga
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Plovdiv
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 24 пъти

T28 надув

Мнениеот megatiaga » 12 ное 2016, 00:26

Ако колата ще яде бои варянтите са малко.
Аз карах V SPEC. Три години на налягане 1.4.
Безгрижен беше. Компетишън клуч. също е добър избор. ACT ultimate. С такъв съм на новия двигател.
Чук е. 488 нютона на колела си ги отнася. Цени все около 1000 лева
пулсар GTIR, ,200 сх. бмв545, бмв М3 Турбо.бмв 532 М.Лотус Кортина 1960год, Форд .Пежо 307SW. Honda CRV. Акорд Таип С.
Турбото е задължително а големия надув препоръчителен.Кола под 200 коня не е кола
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

T28 надув

Мнениеот tink000 » 12 ное 2016, 07:42

Тука се пообърках :D,като бой колкото се изсмуче на stage 3,органичен и феродов не е 1 и същ?Чувал съм го ама не съм запознат,моя попринцип не е кой знае колко износен,не ми пречи да го сменя,въпроса е,че бат шарки ми препоръча керамика,щот за обикновенния трябва да си нося метла и фаражче да мога да го сабера след диното :lol: ,не е спешно попринцип,тъй като дори да взема вероятно на пролет ще го сменя,че сега като застудее не ми се зъзне в канала ако не е спешно,виждам,че някой са за керамика,други против,приемам още съвети,това органичното чудо ако и то върши работа...
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

T28 надув

Мнениеот Shark_LX » 12 ное 2016, 23:39

Аз мисля ти бях пратил линкове за компрмисен вариант - XTD керамика стейдж 3 - ревизираната им версия е прилична / аз съм с такава. Органичния бързо се предава, а опечеш ли го - трудно се оправя, апропо съсипва маховика и притискателя с локалните прегрявания които се получават. Ако си с чисто нов органичен и правилно разработен съединител, може и да издържи диното :) То пак зависи какво гониш.
p.s. Само на притискател ако разчиташ да компенсираш 60+% горница на момента...трудна работа.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

T28 надув

Мнениеот tink000 » 13 ное 2016, 09:05

Shark_LX написа:Аз мисля ти бях пратил линкове за компрмисен вариант - XTD керамика стейдж 3 - ревизираната им версия е прилична / аз съм с такава. Органичния бързо се предава, а опечеш ли го - трудно се оправя, апропо съсипва маховика и притискателя с локалните прегрявания които се получават. Ако си с чисто нов органичен и правилно разработен съединител, може и да издържи диното :) То пак зависи какво гониш.
p.s. Само на притискател ако разчиташ да компенсираш 60+% горница на момента...трудна работа.

Да,ти ми даде линка,имам го,просто викам да се разровя ако намеря да не е от ибей ама май от там ще остане,щом си рекъл керамика да е!
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

T28 надув

Мнениеот tink000 » 13 фев 2018, 10:16

Триене.

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост