T28 надув

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

T28 надув

Мнениеот tink000 » 29 окт 2016, 21:08

Здравейте,днес монтирах на нисана(CA18DET) Т28,обаче надува 0.2/0.3 някой има ли представа защо само толкова?Актуатора го модифицирах от 25-цата,работи си това еедва ли има значение...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

T28 надув

Мнениеот tink000 » 29 окт 2016, 22:54

Малка корекция,бях забравил да сложа буксана на сензора(O2 sensor май се казваше),който е на даунпайпа и сега е на между 0.4 и 0.5,харесва ми как върви,но все пак нормалнен ли е този бууст?Вратичката на гейта не е заяла,проверих я.
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

T28 надув

Мнениеот vladobate » 30 окт 2016, 18:06

Човек твойта е мъка. Как да ти отговори някой кат не ти знае колко гориво се пуска и ще да е достатъчно ли то за да се произведат нужното количество изгорели газове за да развъртят турбината. Малко ахмашката ама не разполагаш с кой знае какво за проверка , тъй че щипни ( временно ) маркуча от студения охлюв към бустконтролера и наблюдавай до колко ще скочи максималния буст , ама полека . Така ще разбереш двг прави ли достатъчно газове за да надуе добре турбината , след пробата поразсъждавай. Успех. ПС: Тя предната пренадуваше , сега пък имаш недостиг .
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6627
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Благодарил (а): 605 пъти
Изпратили благодарности: 431 пъти

T28 надув

Мнениеот skydiver » 30 окт 2016, 21:56

Кой актуатор използваш - от старата или новата турбина?
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

T28 надув

Мнениеот tink000 » 31 окт 2016, 08:22

Хаха верно е мъка :lol: ,добре,че се отзовавате тук,че иначе по-голяма,та актуатора го къстъмнах от старата и аз си мислех да пробвам без маркуча,но първо ще трябва да го сваля,че капе стабилно от oil feed-a,или не съм го стегнал добре или дифтунгите са мн."хубави",приемам съвети и тука,иначе Шарки ми каза,че 0,4/5 е нормално за тая турбина,каза,че е ок този актуатор,само каза минимум да врътна кранчето ама след като оправя теча.
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

T28 надув

Мнениеот vladobate » 31 окт 2016, 18:38

Той Шарки ако не е ...закъсали сте я....турбинираните имам предвид и бегчките :thumbs up: . Ти за кой маркуч говориш , кви масла и т.н. . за маркучето въздушно , дет взима налягане от компресорния охлюв , да го щипнеш за да не дава на актуатора да задейства и ще разбереш колко може да надуе според твоите чаркаля ( дюзи , гориво и т.н.) . Само уточнявам де , да не стане грешка с маркучите.
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

T28 надув

Мнениеот tink000 » 31 окт 2016, 21:52

Да разбрах ти за кой ми говориш спокойно,не съм чаак толкова бос :-D ,с 2 думи при качването на турбото май не стегнах маркуча отгоре между двата охлюва дето вкарва маслото и си ми капе стабилно http://www.4x4xplor.com/images/Goodrich-SS/TJ-SS07.jpg за този говоря,та ако мога ще го стегна на място,ако немога да бръкна ще го сваля и като оправя теча чак тогава ще пробвам дали как върви без вакумното маруче на студения охлюв,а отделно,че от радост като качих турбото сложих едната силиконова снадка до колектора и той я стопи,та и там да го оправя,че сега половината въздух излиза отвънка...абе при мене е мазало :lol: а иначе да отделно добре,че е шарки да ме гайдва на всяка стъпка :-)
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

T28 надув

Мнениеот Shark_LX » 31 окт 2016, 22:18

Аз ти писах и на скайпа - там не си си за банджо болт! Отпред трябва да е конус - женско! Отделно резбата е цолова и конусна.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6627
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Благодарил (а): 605 пъти
Изпратили благодарности: 431 пъти

T28 надув

Мнениеот skydiver » 31 окт 2016, 22:57

tink000 написа:Източник на мнението Да разбрах ти за кой ми говориш спокойно,не съм чаак толкова бос :-D ,с 2 думи при качването на турбото май не стегнах маркуча отгоре между двата охлюва дето вкарва маслото и си ми капе стабилно http://www.4x4xplor.com/images/Goodrich-SS/TJ-SS07.jpg за този говоря,та ако мога ще го стегна на място,ако немога да бръкна ще го сваля и като оправя теча чак тогава ще пробвам дали как върви без вакумното маруче на студения охлюв,а отделно,че от радост като качих турбото сложих едната силиконова снадка до колектора и той я стопи,та и там да го оправя,че сега половината въздух излиза отвънка...абе при мене е мазало :lol: а иначе да отделно добре,че е шарки да ме гайдва на всяка стъпка :-)


Това нещо между "двата охлюва", като се нагрее, е способно да запали маслото...
Ей така ше си отиде хубавата кола без време.
Виждал съм го вече веднъж...
Инак сме си спокойни, все пак това е твоята кола.
:pardon:
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

T28 надув

Мнениеот Shark_LX » 01 ное 2016, 08:41

Изображение
Тука можеш да видиш конуса вътре. Принципно правят специални банджо болтове - ей тоя фасон
http://www.ebay.com/itm/Kinugawa-Turbo-Oil-Feed-M12-x-P1-5-mm-to-4AN-Banjo-Bolt-Kit-Ball-Bearing-turbo-/111975986199?hash=item1a1249f417:g:bHwAAOSwBLlVZDcg&vxp=mtr, но съм сигурен че при теб не е такъв, ами е от водно съединение.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

T28 надув

Мнениеот tink000 » 01 ное 2016, 09:18

Баш такъв е...само дето е цял маркуч,няма да лъжа от старото съм го свалил,няма как да го сбъркам,водните отстрани пак са такива ама са доста по големи.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

T28 надув

Мнениеот tink000 » 01 ное 2016, 09:23

skydiver написа:Източник на мнението
tink000 написа:Източник на мнението Да разбрах ти за кой ми говориш спокойно,не съм чаак толкова бос :-D ,с 2 думи при качването на турбото май не стегнах маркуча отгоре между двата охлюва дето вкарва маслото и си ми капе стабилно http://www.4x4xplor.com/images/Goodrich-SS/TJ-SS07.jpg за този говоря,та ако мога ще го стегна на място,ако немога да бръкна ще го сваля и като оправя теча чак тогава ще пробвам дали как върви без вакумното маруче на студения охлюв,а отделно,че от радост като качих турбото сложих едната силиконова снадка до колектора и той я стопи,та и там да го оправя,че сега половината въздух излиза отвънка...абе при мене е мазало :lol: а иначе да отделно добре,че е шарки да ме гайдва на всяка стъпка :-)


Това нещо между "двата охлюва", като се нагрее, е способно да запали маслото...
Ей така ше си отиде хубавата кола без време.
Виждал съм го вече веднъж...
Инак сме си спокойни, все пак това е твоята кола.
:pardon:

Че защо да се нагрява,просто не съм го стегнал и половината масло смазва турбото и от вън :mrgreen: ,сега се меткам на канала ако мога да го стегна,ако не,неделята го свалям и ще направя фото сесия,за да ми повярвя шарки,че е банджо.
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6627
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Благодарил (а): 605 пъти
Изпратили благодарности: 431 пъти

T28 надув

Мнениеот skydiver » 01 ное 2016, 14:04

Няма да изпадам в подробности, но преди време една бегачка се запали, точно поради разхлабил се болт на маслената магистрала на турбото...
Маслото почва да плиска върху топлата част,запалва се и става един карнавал...
По чудо успяха да спасят повечето неща под капака.
И така.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

T28 надув

Мнениеот tink000 » 01 ное 2016, 16:54

skydiver написа:Няма да изпадам в подробности, но преди време една бегачка се запали, точно поради разхлабил се болт на маслената магистрала на турбото...
Маслото почва да плиска върху топлата част,запалва се и става един карнавал...
По чудо успяха да спасят повечето неща под капака.
И така.

Е да звучи гадно,това ме кара да я оправя по-бързо,след това ще кажа как е надува с и без маркуча към актуатора,после сте вие.Да помоля и за малко акъл как да тествам дали тече преди да го кача,че ако протече пак и го свалям 3 път може би ще се разрева.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

T28 надув

Мнениеот tink000 » 06 ное 2016, 00:57

Теча е оправен,надявам се да няма повече такива ядове и ето снимки на банджо болта,иначе надува си е 0.4/0.5,ще го пробвам тия дни без маркуч и с кранче,предполагам след мапване и тн.ще е друго,btw някой може ли да каже от къде си е поръчал читава бенз.помпа валбро 255 л/ч.,гледам из разни наши сайтове ама май само китайки.
Прикачени файлове
14996286_1252944778111468_239729624_n.jpg
14996286_1252944778111468_239729624_n.jpg (20.09 KБ) Видяна 1060 пъти
14962274_1252944881444791_1412172769_n.jpg
14962274_1252944881444791_1412172769_n.jpg (29.19 KБ) Видяна 1060 пъти

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта