Ток

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 21 май 2016, 18:17

Айде моля ви някой да даде идея за датчиците за температурата на маслото и налягането на маслото къде да ги монтирам,тъй като до филтъра има 1 тапа която я свалих но проблема е,че и двата датчика са доста по малки и няма как да ги завия,та дайте идей ако някой има монтирани,къде и как ги е направил.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 21 май 2016, 18:35

Деюре прочетох,че ми трябва преходник ама къде да го търся точно...
Потребителски аватар
raddo
Маниак
Мнения: 356
Регистриран: 10 окт 2014, 23:43
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Павликени/Белослав
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот raddo » 22 май 2016, 09:11

tink000 написа:Източник на мнението Деюре прочетох,че ми трябва преходник ама къде да го търся точно...


Върви на стругар да ти го направи
2002 Primera WP12 YD22DDT 126hp(93 KW) Изображение
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 23 май 2016, 07:58

Точно това ще направя,само чаках да дойде днес...
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Ток

Мнениеот m17ch » 23 май 2016, 19:09

Привет колега,

аз използвах адаптер който се поставя между филтъра и кулера на маслото.

Изображение

има ги по ибей и ук сайтовете за не много пари... 100% и в бг ще може да се намери. Търси UNF 3/4-16 резба, също и потърси какви размери са ти точно сондите... Най-често разпространение са 1/8th NPT, но все пак...

Поздрави
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 23 май 2016, 21:48

Мерси,четох за това ако е същото(sandwich) ,но стругара ми направи преход и за налягането го сложих на тапата до филтъра,за температурата ми направи хубав тройник,който ще е над картета където е датчика за лампата,там ще са и двата(температурния и за лампата),но само стругара да оправи резбата,че я объркал леко,между другото около 1.8/9 бара на загрял мотор,добре ли е?
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 24 май 2016, 00:07

И друг въпрос,някой знае ли за какво е вакум метъра? :pardon:
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Ток

Мнениеот m17ch » 24 май 2016, 13:20

Ами горе-долу е същото като моето налягане на празен ход. Ако в движение ти показва толкова - хич даже :-D
За вакуум метъра - не знам.. Може би имаш предвид уред който измерва налягане(положително и отрицателно) - може да измерва бууста??
CА18 има само 3 важни вакуум възела(или по скоро просто налягане) регулатора на налягане на горивото, за актуатора на турбото и за brake booster-a. Не виждам реален смисъл да ги измерваш отделно от бууста, още повече че и 3-те са пряко свързани с него :lol:
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 24 май 2016, 14:33

Ясно,значи трябва да е добре,загледах го и понеже оборотите ми понякога играят 800/850/900(което така и не разбрах от какво е) и затова и мърда 1.8/1.9/2.0,на студен 4/5 бара някъде мисля,че беше,а като си му дадох газ май пак около 5 стигна.За вакума щом не е толко важно може да бъде пропуснат https://www.avto.bim.bg/images_parts/51416.jpg ей това е джаджата,предполагам,че за същото говориш
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 13 фев 2018, 10:26

За триене.

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост