Ток

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 13 май 2016, 21:27

Здравейте,днес ми се случи 1 проблем по време на движение - първо радиото спря и след това колата изгуби мощност и изгасна,съответно разбрах,че няма никакъв ток(ама бая бях карал на акумулатор),сложих друг акумулатор,колата запали,лампата не светеше и не е светила,няма скъсани ремъци,но явно,че не зарежда,някакви идей?Освен това забелязах,че като дам на контакт лампичката на акумулатора не свети,което е странно...колата е 200SX CA18DET
Потребителски аватар
TasmanianDevil
INSANE
Мнения: 2928
Регистриран: 04 ное 2007, 21:29
Skype: stambi_1
Автомобил/Car: Primera P12
Град/City: Варна/Ямбол
Благодарил (а): 17 пъти
Изпратили благодарности: 130 пъти
Контакти:

Ток

Мнениеот TasmanianDevil » 13 май 2016, 21:40

Ако не се лъжа, лампата за зареждане имаше връзка със самото зареждане и ако лампата е неизправна, алтернатора не зарежда акумулатора! Подмени лампата на таблото.
Примера П12 ЯР20ДЕ
Ех.Алмера Н16 ЯГ15ДЕ :)
Примера П11 ГА16ДЕ
Полски Фиат 125П
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 13 май 2016, 21:49

Това определено не го знаех,значи вариантите са само крушката на таблото?Някакви датчици или нещо такова?
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Ток

Мнениеот Shark_LX » 13 май 2016, 21:58

Алтернатора...При мен диодите направо бяха цъфнали. Лампа така и не светна.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 13 май 2016, 22:06

И аз си мислех за него,обикновенно е най логичното нещо,но тъй като колегата спомена и другото...,а него като го сваля как мога да разбера най-лесно дали работи?
Потребителски аватар
emil_vr
Маниак
Мнения: 199
Регистриран: 27 фев 2015, 06:00
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: Враца
Благодарил (а): 27 пъти
Изпратили благодарности: 20 пъти

Ток

Мнениеот emil_vr » 13 май 2016, 22:10

Е измери му напрежението при 1000-2000 оборота ,трябва да е 14 волта .
Ако е по - ниско е ТОЙ :-)

Той има за повреждане - четки ,електр регулатор , и диоди , не е страшно .
Нещата са временни .
QG18DE
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 13 май 2016, 22:24

Ок,благодаря,ще драсна като го погледна. :thumbs up:
Потребителски аватар
Landi
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 5899
Регистриран: 11 май 2006, 08:22
Skype: landiP10
Автомобил/Car: Primera P12
Град/City: София
Благодарил (а): 156 пъти
Изпратили благодарности: 67 пъти
Контакти:

Ток

Мнениеот Landi » 14 май 2016, 07:46

Провери първо лампата! С неизправна лампа алтернатора не получава възбуждане и не тръгва да зарежда!
Toyota Corolla Sedan Executive Hybrid, 01/20, Изображение
Toyota Corolla HB Executive Hybrid, 01/20Изображение
Ex Nissans -> P12, P10, K12, K12, K11
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 14 май 2016, 08:44

Ок,ще я сваля от таблото за проверка,вечерта или утре и ще кажа какво се случва,ако трябва помощ да се помага
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 16 май 2016, 08:19

Значи свалих таблото и там всичко беше ОК,обаче като качих акумулатора и дам на контакт лампата вече си свтеше,запалих замерих,всичко добре,но като пуснах фаровете и парното ремъка почна да свири(преди го правеше чат пат на мокро)и веднага спаднаха оборотите и зареждането,опънах го(докато взема друг,вероятно е за смяна),и всичко стана ок,колкото и да не ми се вярвя колата почна да върви по-добре,преди чат пат имах проблем с прекъсване или пренадуване,но засега е ок,казах че не ми се вярва,защото не съм мислел че хлабав ремък може да дава толкова проблеми,поне научих нещо :D
Потребителски аватар
stani
Точното Око
Мнения: 5570
Регистриран: 15 юни 2008, 12:06
Skype: mitsubu
Автомобил/Car: Sunny N14
Град/City: София, ж.к. Надежда 2
Благодарил (а): 87 пъти
Изпратили благодарности: 478 пъти
Контакти:

Ток

Мнениеот stani » 16 май 2016, 10:18

4PK865/4PK866/4PK868 е ремъка за алтернатора, цена около 13-14лв. за качествен такъв (Гейтс, Конти).
Бавен като оФлюФ, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но завива като ЕВО.Изображение
Кара си на гаССС, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но заделя мъни-та за ДЗВЕРО!Изображение
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 16 май 2016, 14:02

Доста добра цена,благодаря.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 16 май 2016, 17:58

1 друг въпрос,смятам да му сложа волтметър хем да си следя хем и буустметъра да си има компания,та въпросът ми е как трябва да го вържа,директно на акумулатора ли?
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Ток

Мнениеот Shark_LX » 17 май 2016, 19:37

На запалката е по-добре. Не че дърпа кой знае колко, но си е консуматор.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Ток

Мнениеот tink000 » 19 май 2016, 09:11

Ами вързах го на 1 от буксите под волана,защото исках да работи на контакт или полуконтакт и там намерих,мисля че е на лоста за чистачките буксата и за сега работи супер.

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост