Моят дългосрочен проект - s13

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6626
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Благодарил (а): 604 пъти
Изпратили благодарности: 431 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот skydiver » 09 юни 2016, 15:03

m17ch написа:Източник на мнението Все пак затова слагам хубаво масло, да държи на изтезаване...

Не разчитай много на това.
Няма масло, което да го "опечеш", и то да продължи да "държи"...
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот m17ch » 09 юни 2016, 15:18

:thumbs up:
Вече чакам по пощата Gulf competition 5w40, предното беше Red Line 5w40... То беше ясно че след трак дей трябва да се смени маслото :) и без това е вече на към 6000км
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот tink000 » 09 юни 2016, 19:59

m17ch написа:Източник на мнението Излизаме от логичното вече... щото всеки ден съм на писта, затва тая всяка следващата обиколка е толкова важна за представянето ми на пистата и феновете ще ми ънлайкнат фен страницата :smiah: :smiah:
Има други важни неща да се правят. Все пак затова слагам хубаво масло, да държи на изтезаване. При нормално каране - което е 95% от използването на нисана ми, температурата на маслото не се качва над 85-90 градуса.
:thumbs up:

Ти си знаеш най-добре.
Потребителски аватар
Asen6o
Редовен
Мнения: 96
Регистриран: 08 сеп 2013, 22:09
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Благодарил (а): 2 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот Asen6o » 17 юли 2016, 11:51

:thumbs up: :beer:
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот m17ch » 18 юли 2016, 16:24

Привет колеги, дойде време за ъпдейт по нисанката.

Веднага след пистата поръчах от Опиойлс(че имат отстъпка към sxoc.com) масълце. Избрах Gulf competition, като реших да не експериментирам с 5в50, тъй като ми предстои идване до България Август. Та сложих 5в40. Не знам дали е от маслото или от Нисмо филтъра, но на празен ход налягането падна с 0.2 бара на 1.9 на обороти си е същата работа 4-5-6бара зависи къде е стрелката на оборотите. Та, да държа сървис бука (демек тук) ъпдейтнат със снимки:
Изображение Изображение Изображение

След смяната преди около месец - два бях буукнал един майстор заварчик, който клиентите му са предимно С шасита.. май бях писал за това, та след 1 седмица дундуркане ми върна колата прилично заварена изкърпена, тъй като преднишния "майстор" рязал рязал и заварил само каквото се вижда, добре че взех мерки... Та майстора действаше по:
Дясното бомбе:
Изображение
Премахна дупките от спойлера на багажника:
Изображение Изображение
Обработи праговете и от двете страни точно пред задните гуми:
Изображение ИзображениеИзображение

След като я получих веднага уикенда се заех да се заниамвам с боядисване и консервиране. Всички места където беше заварявал ги напръсках с още една ръка цинков спрей, после автоемайллак и после битум/асфалт/stonechip(никава идея как се казва точно). Отвътре на заварките обработих с някаква течност пак от спрей с дълъг накрайник, който минава през малките отвори на шасито и разпръсква препарат(в случая Dynax S50 на Bilt Hamber, ако някой се интересува). :-P
Дясното бомбе му сложих Seam Sealer, тъй като пича имаше точни шаблони за ламаринките които са най-често ръждясват. Хубава химия 3М някакъв си, използвам го след това като силикон :pardon: След това го боядисах с автемайл-лак, с цвят УЖ каталожния AH3, прилично много си личи че е пръскан, но ми се иска целия двигателен кош да е в тоя свеж цвят :mrgreen:
Изображение Изображение Изображение

Майстора, му бях казал да направи и лявото бомбе, тъй като и там се виждаха първи наченки на ръжда, като ми върна колата ,каза че нямало смисъл, само за чистене било и туйто. Та сполушах 8)
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
Та продцедурата е същата като от първата страница с продукти на Bilt Hamber. Пак хубава химия :lol: Преобразувател, измиване, обезмасляване, цинков спрей, сийлър, боя, лак. И вече мога спокойно да кажа че Нисана ми е без точка ръжда. Rustfree един вид :lol: Също и всяка дупчица е напълнена с химия против влага.

Повреме на цялата галимация с боядисването и чакането реших и да си запълня времето, а и да се надишам хубаво на какви ли не препарати, с Oil catch tank. Маслоуловител, който изобщо да изолира картерните газове от всмукателната система. Четох доста по въпроса, как точно работи, из нета даже някакви библии има за breather system-a. Но накратко - има два режима на работа на breather системата.
1. Когато бууст гейджа вижда вакуум, демек оф бууст и круйзване - PCV клапана отзад на всмукателния колектор е отворен и изсмуква газовете идващи от картера през месинговата крива тръбичка към всмукателния разпределителен вал към изпускателния разпределителен вал и там целия набор от тръби над капците на клапаните и всичките тия газове влизат отзад на всмукателния колектор. Когато ги изсмуче, реално системата е отворена към опашката на слона, шнорхела между турбото и маф-а. Демек гори измерен въздух и системата е щастлива.
2. Когато турбото е спуул-нало и има положително налягане във смукателния колектор - PCV клапана е затворен за да не лийква бууста и картерните газове по същия път от долу към главата влизат в чистия измерен въздух преди турбото за да бъдат изгорени. Тук идва целия проблем, с нашите двигатели тъй като тази тръба свързваща въздуховода към турбото и газовете в главата са свързани към изпускателната страна, която е наклонена надолу и от физична гледна точка се пълни повече с масло от другия край. Естествено когато картерните газове минават, първо че те са газове идващи от между сегментите микснати с маслени пари, но и предполагам завличат още масло към чистия въздух, нищо че има рестриктор по пътя, всичко след мафа е приятно омаслено.
Та най-простия начин е да се сложи oil catch tank между въздуховода и главата, но така трябва да се инвестира в добър oil separator, тъй като повечето които се продават в нета са просто метални "буркани" с 2 дупки и не олавят нищо. Друг вариант е да се отвори напълно системата, тъй като в момента е затворена с презумция, че използва само измерен въздух.. Та този начин се постига, като се остави маркуча, този който свързва въздуховода към турбото с капака на клапаните, отворен към атмосфера и кривата месингова тръба под всмукателния колектор се пусне пак към атмосфера. При този метод трябва да се блокира PCV-то. Всички други методи изолират breather системата и прецакват изравняването на налягане между главата и картера и водят до износване на лагерите на коляновия вал, head overflooding и всичките му екстри.

Аз попаднах на метод който най-много ми хареса, който имплементира и двата по малко.
Преди това зяпах oil catch tank-ове яко скъпи уж да имат вътре някакви ламели или нещо което да улавя маслото, реших че са пари на вятъра и купих най-евтиния който успях да намеря от али експрес. Поне знаех че вътре няма нищо и нямаше изненади, накрайници 15мм, които са достатъчно близко до 16мм-овите тръби на системата която ние имаме. Започна преправяне и щуротии. Купих медна тръбичка 12мм и телени четки за кухня, та идеята беше да закарам входящите в съда газове до долу и да сложа телените четки като масло уловител. За целта се пробива единия накрайник отвътре за да прибере в себе си медната тръбичка която огънах, за да може да се побере в съда и надупчих за да минава уж масло :pardon: Отгоре сложих телените четки.
Изображение Изображение Изображение

Чудех се къде да го монтирам и тъй като не исках да дупча купето за глупости, му дойде време на charcoal canister-a да си замине, заедно с всики тръбички от резервоара до отпред.
Изображение Изображение Изображение Изображение

Премахвайки го, вакуумните маркучи които отиват до всмукателния колектор, по-дебелия зад дроселовата клапа сложих буустконтролера да взима налягане от там и си сложих само един цял маркуч за регулатора на налягане на горивото. Другата малка дупчица точно на клапата(предполагам някакъв Вентури ефект прави??) я запуших с малко маркуч и винтче. Модифицирах и скобата която държи тоя съд за газовете от резервоара. Всичко стана neat and clean :bravo:

Ta идеята на тоя метод за картерните газове е да се отделят пътеките на газовете когато взима въздух от шнорхела и когато вкарва картерните газове в него. Постига се чрез два еднопосочни клапана.
Изображение Изображение

Когато не съм в бууст работи по синята линия, а когато съм в бууст по червената. Така когато ми трябва чиста от картерни газове смес(когато давам газ) я имам, а когато просто си карам, ми е все тая дали ще ги горя или не, що да не ги горя, нали по белите страни сме еко френдли :smiah: Така се запазва свойството на системата да помпа със свеж въздух главата и да изкарва с вакуум газовете от пространството в двигателя, докато по втория метод по-горе това го няма. Предимство пред първия метод е че в бууст изолираш картерните газове от горивната смес на 100%, докато иначе разчиташ на това колко ти е добър oil catch tank-a. Още тествам колко и как ще се пълни съда, не съм минал много километри, опасявах се че ще бута щеката за маслото, че по-дълги пътища и рестрикции може да разстроят системата, но всичко изглежда да работи нормално. :roll:

Тая седмица се очертава да се занимавам с това добиче :smiah: :
Изображение

S13 vlsd, чудя се дали да го шимвам, ама ще го пробвам така... ако е мека работа ще го понатегна.

Иначе предстои да купя 5 болтови зимни гуми... Резервна гума... и летни гуми че от пистата през Май месец и 4-те са валад, а до България са доста километри.

Поздрави от моментно слънчева Белгия!
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот m17ch » 14 сеп 2016, 15:14

Привет колеги,
Не съм вдигал темата отдавна, но нямах време за това. Да се по'фала преди седмица се върнах от България и нисандо се справи перфектно!
Но нека започна по-отдалече...
Началото на август се захванах да слагам vLSD-то което купих от един пичага от Холандия и така и така щях да се занимавам по задния мост, реших да сменя и тампоните на събфрейма, които в последствие разбрах че не са имали кой-знае колко нужда, но все пак Нисмо тампоните които бях вече купил са по-твърди, тъй че си е ъпгрейд :mrgreen:
прилично лесно се сваля самият събфрейм, 6 гайки и е долу, разкача се за целта кардана, задната част на ауспуха, датчика за абс-а и маркучите за кулера на дифа. От там нататък започва баси кошмара, може би щото нямам правилните инструменти, ама си обещавам че повече в живота ми никога няма да ги сменям тия проклети тампони :evil: :evil: :evil:
Изображение Изображение Изображение Изображение Изображение
Естествено, стоейки с годините външната черупка на тампоните и самото желязо на задния мост са се слели в 1 спав, та освен рязане и горене няма друг начин, за целта използвах ацетон, вд40 и там всичко горимо което да поддържа пламъка. След като изгори гумата се маха централната метална част почиства се колкото може още гумата и започва рязане с ножовка по черупката, след това мега млатене докато се огънат черупките и могат да излязат. Почиства се леглото и се набиват новите, които пак влизат с 300 зора.
След това дойде ред на дифа, който се оказа с моето предавателно число.Той поне прилично лесно си легна на мястото.
Изображение Изображение
Реших да не връзвам обратно кулера на маслото, ами директно го изкормих, така или иначе никакво масло не капна от там, а и до колкото четох той се включва само ако карам с над 140км/ч или температурата се вдигне над 130градуса, което явно не се е случвало, или нещо по веригата е дало фира. Обаче кулерчето много ме изкефи, бих пробвал да го използвам за кулер за маслото на двигателя, като дойде и негово време.
С помощта на 2-ма приятели и 3 крика закачихме моста обратно, цялата продцедура си е бая лъжа измама докато си легне.

И най голямата бруталия - първи тест драйв - диференциала работи като заварен... Супер тъпотия, явно преди да ми го продадат и някой по веригата на притежателите го е шимвал и е чел грешни размери на шимовете, но нямаше вариант при никаква скорост и поведение да отключи и мега яко буташе предницата и скипваше едната гума.
Върнах обратно моя диф, и успях да се разбера с пича да му върна дифа за негова сметка, поне туй добре, че не съм набутан с диф който трябва да решимвам.
За сега търся друг vLSD от s14 или s15, иска ми се да пробвам как ще е колата с 3.69 крайно предавателно число. Мисля ще е по-айляк за круйзване.

1-2 седмици след това ми дойде отпуската и рано рано сутринта потеглих към България. На отиване цяла Германия я минах в дъжд, та добре че не направих глупостта да карам така дифа с идеята да чакам да се поизноси, имаше няколко засечки и резки маневри, при което ако ми беше заключена задницата щях да съм яко пумпал. Преспах в Австрия, предминал 1000км следващия ден още 1100 и вече в България. До Австрия и от части Унгария, колата гореше между 7.5 и 8.5л/100км, след това под 9 не можах да я направя, не че карах по друг начин, но възможно бензина и общо денивелация или ддз и аз. Пристигайки в България заредих до горе 95 V-Power и от там нататък разхода го държеше средно 10/100...
На връщане пак по същия път, но мега яко натоварен :smiah: Средно за цялото връщане 9.5/100
Изображение

През цялото време Нисана си беше в адски норми, нищо извън контрол и се представи блестящо, аз си бях помъкнал с мен всички инструменти които имах, но слава Богу, не ми потрябваха. Разби се предна лява биалетка и започна да тропа, също и доста странно диференциала стана доста "кликащ", имам предвид когато се пренася движението от неутрално към натоварено, без значение напред или назад тръгвам се чува кликане, предполагам че Backlash-а се е прецакал или нещо по вътре се е износило с времето и сега с новите тампони се чува повече.
Снощи смених масло, филтри и свещи. Тотал бях направил 6500км, а на свещите около 11-12к.
Изображение Изображение

реших да пробвам и по-"евтино" масло, просто за сравнение. От тестдрайва след това и от слухтене и обикаляне на колата, честно усеща се двигателя да работи малко по-шумно и не толкова гладко. Май ще си остана на Gulf Competition следващия път, че Редлайна е осезаемо по-скъп. Още повече когато в рамките на 1 година трябва да сменяш масло 3 пъти :pardon:

Ще кача довечера снимки на използваните свещи, сториха ми се доста бели на върха, не знам изобщо как да ги разчитам. До колкото гледам в нета си е в графа "добре работещ двигател" но очаквах да са леко по-оранжевеникави. Новите свещи са същите като старите BCPR6ES-11, като промених gap-a на 0.9мм :)

Поздрави
Потребителски аватар
dare__devil
Голямата секира
Голямата секира
Мнения: 15637
Регистриран: 20 яну 2007, 11:22
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: София
Благодарил (а): 291 пъти
Изпратили благодарности: 769 пъти
Контакти:

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот dare__devil » 14 сеп 2016, 17:04

Супер ъпдейт:) Благодаря!
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6626
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Благодарил (а): 604 пъти
Изпратили благодарности: 431 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот skydiver » 14 сеп 2016, 17:33

:bravo:
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот m17ch » 17 сеп 2016, 17:13

Изображение Изображение

Ето и снимки на свещите. Дали може да се каже нещо от тях или да не мисля за глупости, хахх..

Също друго което ми се чуди - кеч танка не хваща никой.
Смених системата точно преди бг да е между всмукателя и капака на клапаните на изпускателната страна. Демек както колегата преди това беше казал, че и по другия “моя” начин пак не събираше нищо.
Дали може да има нещо бъгнато по системата за картерни газове??

Благодаря!

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Последна промяна от m17ch на 17 сеп 2016, 23:55, променено общо 1 път.
Потребителски аватар
stani
Точното Око
Мнения: 5570
Регистриран: 15 юни 2008, 12:06
Skype: mitsubu
Автомобил/Car: Sunny N14
Град/City: София, ж.к. Надежда 2
Благодарил (а): 87 пъти
Изпратили благодарности: 478 пъти
Контакти:

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот stani » 17 сеп 2016, 17:43

На 23.08 те излових на паркинга в Мол Сердика. :-P
Добре, че беше брат ми, да ми обърне внимание на готиния 200SX и тогава ми "светна крушката" кой е това.
И другия път като си в София заповядай на срещата всяка сряда на ОМВ-то, ще се радваме да се запознаем на живо. :wink:
200sx be.jpg
200sx be.jpg (130.06 KБ) Видяна 1702 пъти
Бавен като оФлюФ, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но завива като ЕВО.Изображение
Кара си на гаССС, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но заделя мъни-та за ДЗВЕРО!Изображение
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот m17ch » 17 сеп 2016, 23:52

Хаха, признавам си заловен съм :lol:
По-рано трябваше да се запозная със срещите, можеше да се запознаем :)

Не планувам скоро да се връщам в бг с нисана, просто е бая тормоз за колата и не съм обеден че е оправдан :roll:

Btw. Тая Неделя ще се ходи на ... ... ... РИНГААА!!! С няколко момчета(българи) от Германия и Ирландия ще си направим кар дей :) Смятам макс 1-2 обиколки да направя, че спирачките са мега дали фира и предните дискове са мега криви, но вчера поръчах нови заедно с още някои нещица, та ще видим кога ще дойдат и колко ще се кара... Ще гледам да направя някоя арт снимка :arrow: :bravo: :arrow:
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот m17ch » 05 окт 2016, 20:22

Хайде да ъпдейтна малко :P

Ринг-а мина перфектно! Направих само 1 обиколка, че спирачките бяха в изключително лошо състояние, предните дискове бяха прилично криви..
Квото и да е пожелавам на всеки който има възможността без значение каква кола кара да изпита Зеления ад! Изключителна атмосфера изключителни коли, мн емоция, кеф и приятни хора.

Изображение

Следващата седмица изнамерих в германско, супер близо от вкъщи S14 седалки за никви пари, та уж да ида при пича, спирам пред някъв хамбар... ченето - долу...
Такива коли се криеха вътре от JDM сцената че направо исках да остана и за другия ден :D Няма да разказвам, но във фейса страницата на пича и приятелите му е:
https://www.facebook.com/TofuGarage.official/ Само AE86-ците ме спечелиха, а като хванеш и Rocket Bunny-тата.... Spam

Каквото и да е седалките на пръв поглед ми се видяха зле, щото бяха яко мръсни, и релсите бяха леко криви, явно са ги изпилзвали просто да си седят на тях докато си ремонтират колите. Но купих някъв препарат на turtle wax с четка и станаха като нови. Естествено пасват без никакви усложнения и доста повече съпортват и долната част и гърба. Много съм доволен.

Изображение Изображение Изображение

На следващия ден след като се върнахме от Ринг-а, по закона на Мърфи ми пристигнаха дисковете накладките и други дреболии които бях пазарил уж да ги монтирам преди пистата, да ама нъц :D

Изображение Изображение Изображение Изображение

Пазарих от conceptua от Ebay. Честно доста съм доволен от покупката, за ~400евро 4 диска и накладки за 4-те ъгъла, като в други сайтове уж маркови уж трак ориентирани не ми мърдаха поне 700... Заложих на чисти дискове без никакви щуротии по тях, т.е. не-дупчени и не-набраздени, заради тукашните изисквания по техническия преглед... Всичко което се води тунинг е строго забранено... :tz: Все още съм в Break in пероида, но доста приятно захапват.

От бая време бях резрвирал Apexi power intake filter от един приятел който му остана резервен купуван от Nengun американско. Проблема беше че е с отвор като за Z32 дебитомер и ми трябваше фланец, друг приятел ми беше обещал да ми направи като има време, ама все не му оставаше. Та дългоочаквания момент дойде и един ден ми звънна и ми каза че фланеца ми е готов, взел мерки от неговата s13-ka :)

Изображение Изображение
реално е доста по-сложен от колкото изглежда, защото "тръбата" коятосвързва двата края е всъщност пресечен конус, с 2 различни диаметъра в двата края...

Изображение Изображение Изображение Изображение

Успях да закрепя филтъра на мястото си чрез планка закрепена за падащия резистор, която пък закрепих на мястоот на филтърната кутия. ЧУдех се дали няма да му е прекалено топло, че е една идея по-към топлата част на двигателя, но пък перката духа директно към него. Стана доста чиста работата. Дано мине пред техническия преглед...

Доста положително впечатление ми прави филтъра, първо че колата се "разболя" и започна да киха :smiah: :smiah: яко pidgeon mod... Хаха..
Осезаемо по-рано се и развърта турбото, поне 3-400оборота... и е някак по-рязка...
Приближавам се също и до stage 1... само изпускателна система ми липсва link . Кулер също, но ще се занимавам с тия неща след като мина таз годишния технически преглед. :-|

Та туй то за сега. Тия дни ще си монтирам биалетките, че сегашните тропат и по-големия горивен филтър. 8)
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6626
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Благодарил (а): 604 пъти
Изпратили благодарности: 431 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот skydiver » 05 окт 2016, 21:37

Завидях ти благородно за Ринг-а!
Колата изглежда една идея по-висока, но може и снимките да лъжат, пък и аз съм си малко "деформиран" :ooops:
Иначе е просто прекрасна!
Като цяло - чудесен ъпдейт!
Изяжда ме любопитството (може и на ЛС да ми пишеш) - какви времена дадоха колите на снимката ?
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот m17ch » 06 окт 2016, 11:05

Отзад напред ще започна :D
Трудно ми е да ти кажа какви времена дадоха другите 2 s-ки. Но преди моята обиколка се возих в S14-ката, уж да науча пистата, беше на моменти страшно :lol:
На ринга ако ходиш като турист, много трудно би карал за време още повече някакво впечатляващо, можеш да си представиш колко обиколки ти трябват за да запомниш 20км от навъртяни завои... и по-скоро трябва да гледаш назад от колкото напред, трафика е ненормален... коли те задминават с невъзможни скорости, но хората просто знаят пистата и карат... Моята обиколка беше около 15мин, верно хич не натисках, защото АРМКО-то(оградата) е мега скъпо и нямах качествени спирачки. Мисля че преди да се съберем на тоя ден с момчетата, бяха давали нещо от рода на ниски 9-ки??, но S14-ката загряваше и нямаше как да се натиска до долу цялата писта, а с13-ката след няколко обиколки е спукала преден Endless спирачен диск.
Но пък пичовете са мега маняците, изгонили са ги от GP пистата заради дрифт :smiah: :smiah: :smiah:
Квото и да приказвам, вдигнете се, идете - заслужава си! :thumbs up:

Иначе както по темата се вижда нищо не съм пипал по окачване на нисанката, тва е напълно стокова височина, тъй че да.. като на кукили е, ама ся се събира кешовица за KW v3, то не че смъква много, ама сякаш има други плюсове :ooops: :arrow: :arrow: :arrow:

btw. като слагах филтъра, отворих oil catch tank-a определено си върши работата целия беше омаслен вътре, нямаше течност събрана, но тръбите на интеркулера и опашката на слона осезаемо бяха по-сухи от към масло :thumbs up:
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Моят дългосрочен проект - s13

Мнениеот m17ch » 03 ное 2016, 18:14

You own an s13,when...
Изображение

:pardon:

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост