200sx налягане на турбото

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот m17ch » 25 фев 2016, 12:56

Винаги можеш да се допиташ до гугъл, нали знаеш? Сигурен съм че не си единствения с подобен проблем.
В случая те съветвам да се допиташ до механик, който е работил по тия коли.
Успех

Sent from my LG-D855 using Tapatalk
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 25 фев 2016, 17:29

Мерси,сам ще се оправям,че от майстори съм патил.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 12 мар 2016, 08:11

Напипах някаква врътка за регулиране на об.на празен ход и стана 1 идея по добре,не е както трябва да е ама за без пари толкова,AAC valve го видях,свалях,гледах го,нищо не му разбрах :D,ама air regulator така и не разбрах кое е,да речеме,че оборотите на студено са от него,ами това дето придърпва когато е студена?
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 13 окт 2016, 22:09

За да не отварям нова тема,къде са възможните варианти за вакумни лийкове,проверих маркучи,това онова,само 1 ми остана ама е малко кофти мястото и да му сложа скобичка,отива към капака на валовете та събота/неделя ще го оправя,вижда ми се,че е малко омаслено там,тъй че ако минава масло значи и въздух може да дърпа,четох някъде,че би могло да е от гарнитура на всмукателя,дайте идей,че този овър бууст ме побърква,напълно отворен бууст контролер(все 1 няма) до 3-та прави 0.9 не прекъсва (повечето случай),на 4-та се чуди и горе доло става но на 5-та дроб...прекъсва припляква а понякога и на долните предавки,прехвърля 1 бар и тн.дайте идей за лийк моля.
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот vladobate » 13 окт 2016, 23:37

Ама за какви вакуми постоянно говориш с туй турбо ? Управлението му е с налягане , няма вакум. И тоз актуатор ей така през нета не можем го оправим , сваля се и се проверява . Може да му е спукана мембраната и да има лийк ама не вакумен ами обратното :lol: , тогава ще ти пренадува пак . Иска си сваляне и проверка. Ако искаш да си оправяш сам колата трябва да вникнеш в принципа на действие на два-три важни елемента иначе е мъкааа. Много често повишаването на максималния буст принудително е задължително свързано с разширяване ( механично престъргване ) отвора на гейта , за да разтоварва (по-точно да байпасва с повишен дебит изгорелите газове ) по-адекватно и резултатно.
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 13 окт 2016, 23:46

Еми знам ли,бях чел,че ако от някъде дърпа въздух мотора ще влиза ''нелегално'' и прави някво налягане + това от турбото и ето пренадув...,незнам може и да бъркам,иначе ок,1 път го свалях ама като незнам какво да гледам,то скоро ще сложа друга турбина направо де ама все пак какво да му гледам на актуатура.
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот vladobate » 14 окт 2016, 00:50

Надуваш с помпа и гледаш манометъра , ако пада налягането имаш пробита мембрана и така актуатора няма да си върши работата както трябва и ето ти хоп пренадува. Селско обяснено ма е също толкоз просто като проба. Само дето от първа страница ти го бях писал това , трябва да проверяваш ефективно едно по едно не само гледане. Сори , но това е истината , отхвърляй възможни повреди с правилни проверки иначе си бъбрим добре . :thumbs up:
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 14 окт 2016, 02:41

Да,чата е бомба :-D ,явно съм пропуснал тогава,сори сега за тъпия въпрос :-D ,значи надувам на актуатора и гледам бууст метъра на колата? Мерси много попринцип... :-D
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот vladobate » 14 окт 2016, 10:02

tink000 написа:Източник на мнението Да,чата е бомба :-D ,явно съм пропуснал тогава,сори сега за тъпия въпрос :-D ,значи надувам на актуатора и гледам бууст метъра на колата? Мерси много попринцип... :-D

Не ! Самия актуатора пишльока му дет влиза маркучето за управление го надуваш там с някво налягане , обаче с помпа кат съм писал аз си имам такава за налягане и вакум с вграден манометър. По този начин ще разбереш след няколко секунди има ли пропуск като си го надул , щото там има една мембрана на която е закчен лоста отиващ към гейта и ако тя е пробита като му прилагаш налягане има пропуск и силата приложена към лоста да отвори гейта е по-малка съответно и той се отваря по-малко и съответно разтоварва по-малко , ето и пренадув. Има доста клипчета в нета с такива елемнтарно управляеми турбини по-добре погледни да ти стане ясно , че с това описание е мъчно. Но това е един възможен вариант който трябва да провериш. Бустконтрола само "спъва" подаването на лалягане към актуатора , след това последния върши същинската работа . Беше писал , че кат шунтираш бустконтрола пак прави свръхналягане , та затова гледаш тоз актуатор ....
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 14 окт 2016, 10:21

Даа,сега включих,че докато писах спях :-D ,мерси пак много,ако не се оправя ще погледна някой клип,имам и компресор така че все нещо ще стане,живот и здраве ако другата седмица сменя турбото ще си каже баш дали е било мембранката на старото.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 16 окт 2016, 10:54

Значи актуатора е ок,сипах му с компресора и не пуска,ще я тествам днес,ако пак имам ядове ще пиша за помощ.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 20 окт 2016, 23:24

Да попитам за пореден път,някой знае ли дали ще има проблем да карам с Т28 на сток електроника(временно) :pardon: ?
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 20 окт 2016, 23:49

Получих положителен отговор,може да не се отговаря :-D
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 13 фев 2018, 10:19

Триене.

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост