200sx налягане на турбото

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот m17ch » 27 ное 2015, 01:48

Бих добавил тоя линк : Клик . Има нагледно какво трябва, за да постигнеш приблизително посочената дино-графика (естествено доста усреднено и къстъм ремап ще е най-добре).
Реално не пише че трябва да сменяш карантии, но съм сигурен че ще дойде момент, в който ще си принуден. Добави в сметката и съединител.
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6621
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Благодарил (а): 602 пъти
Изпратили благодарности: 428 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот skydiver » 27 ное 2015, 08:39

vladobate написа:[quote="skydiver";p=496498]Изходът от Т28 (TB2804, от Pulsar GTi-R) е 37мм.
Мощността на тази тубина е около 300 коня.

Не е ли 47 ?

Моята е на 37мм, Бат Владо.
Изображение
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 27 ное 2015, 10:15

Ясно,благодаря за отговорите :-D ,иначе знам 1 дето казва,че е на stage 3,без ребилд на мотора и няма проблеми пък дали ме лъже...но може би както каза m17ch,рано или късно мотора ще си пойска :-D ,ще го мислиме,за сега се ориентирам и сабирам информация,иначе другия вариант който ми харесва е направо RB26 или 2JZ,само че за сега не бих могъл да го изпълня,може би някой ден... :-D
Потребителски аватар
megatiaga
Маниак
Мнения: 848
Регистриран: 15 дек 2010, 17:41
Skype: megatiaga
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Plovdiv
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 24 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот megatiaga » 27 ное 2015, 22:04

ти скочи н 20 к
пулсар GTIR, ,200 сх. бмв545, бмв М3 Турбо.бмв 532 М.Лотус Кортина 1960год, Форд .Пежо 307SW. Honda CRV. Акорд Таип С.
Турбото е задължително а големия надув препоръчителен.Кола под 200 коня не е кола
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот vladobate » 27 ное 2015, 22:54

Към Скай : за изход пишеш , това дет си снимал е вход , затова и попитах че на топлата перка най-малкия диаметър е 47мм . Към автора , колега защо не го правиш стъпка по стъпка , кинтите всякакси са много иначе всички ама съвсем всички щяхме да сме с турбалани и то гоолеми. Аз дизел исках да подсилвам и стигнах до 500 пари ( за турбинка) кат 3 години си крадях инфо и занаят ( ако може да се нарече ) за някво тунинговане на турбина и то не stage 3-4-т.н , ами само половината . За бензинови двг , където изискванията са доста по-големи парите изтичат не ами направо спринтират между пръстите и резултата е плачевен . Лекинко барай , едно по едно . Ако искаш леко подсилване дигаш налягане на турбината доколкото дюзите позволяват ( все пак вкарваш повече въздух ) , ревизираш турбопътища и си караш . Успех.
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 28 ное 2015, 09:17

Така е Владо,аз точно това мислех,лека полека колкото може,както казваш ако нямаш голяма сума заделена за това или да си паричлия(някой ден),такъв ще е вариянта.

posted via Mobile
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 28 ное 2015, 09:24

Еми 20к ок :-D, не пречи да мечтаеме за момента, въпреки че ако имам сумата бих се поозъртал направо за Супра или R-34 :-D, зависи

posted via Mobile
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 20 фев 2016, 20:37

Добавям,че проблем даваше явно и онази джаджа на топлата част дето отваря да разтовари,та я раздвижих и сега не пренадува,и все пак 0.9 до 1 бар си ги държи на всяка предавка,да не отварям нова тема някой има ли представа,защо като я запаля и ако не и подавам минутка газ,угасва...иначе след минутка почва да си държи обороти,не е фатално ама е малко дразнещо и също така ако не е загрял мотора в по ниските обороти прекъсва,след като загрее няма проблем,но и това е малко дразнещо...идей?
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот m17ch » 20 фев 2016, 21:07

Какви обороти държи, ако пуснеш газта :)

http://www.nissanexa.com/showthread.php ... -Regulator)

Към входящия колектор имаш соленоид за студения старт. Има и описано по темата в Manual-a :)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 21 фев 2016, 07:29

Значи когато почне да държи обороти,зависи колко е студено,сега на 10-15 градуса 1100-1300 там някъде варират и като си загрее си стават 900,въпреки че чат пат играят леко в диапазона 800-900,а рядко но се случва да паднат на 500 за малко и после се стабилизира.С другия форум стана сложно,накратко трябва да проверя тази джаджа която ти спомена?

posted via Mobile
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот m17ch » 22 фев 2016, 09:47

Имаш две джаджи, които си "играят" с оборотите на колата. Air regulator и A.A.C valve (отвори manual-a има ги пойнтнати как точно изглеждат и къде се намират). AAC служи за промяна на оборотите, ако включиш още някой страничен източник на енергия, да кажем фаровете... Air regulator-a служи за студения старт.
Най-вероятно имаш блокирал Air regulator.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 23 фев 2016, 06:17

Вече срам ме хваща...от къде мога да го видя този "manual" :D.
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот m17ch » 23 фев 2016, 09:42

Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 24 фев 2016, 08:24

thank you,като имам повечко време ще видя и ще кажа какво се случва
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 25 фев 2016, 10:07

Добре,видях го на картинка как изглежда,но не намирам обяснение или нормална снимка къде се намира точно,894 страници в manual-a става сложно...също така ако го намеря и сваля как да разбера дали работи?