200sx налягане на турбото

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 16 ное 2015, 23:05

А ясно,ами не,след като изсъхне всичко си е нормално,или поне е така както взеха колата,смисъл ако нещо е прецакано по този сензор си е било от преди и аз не го знам ама колата си работи нормално за сега,проблема е,че гумата която е пазила буксата е скъсана,трябва да изолирам някакси да не стават такива работи,отделен си е проблема,че си има теч който явно като я намокри и почва да дава на късо и от там не ми дава респонс,но не ми изглежда да е увреден датчика,пък вие кажете по какво да съдя
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 23 ное 2015, 20:56

Да споделя,1 маркучите беше понацепен и от там изпускаше доста вода,предполагам и от някоя от скобите,смених маркуча и скобите и за сега колата се оправи,стана си супер,надявам се да няма повече проблеми,вече не пренадува,стига 0.8,0.9 макс,не прекъсва и имам чувството,че като надуваше на 1 или 1.1 не вървеше така добре като сега :-D ,може би е губела налягане през тези маркучи знам ли...,абе да чукна на дърво сега е добре
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот vladobate » 23 ное 2015, 21:33

Ами то само надув не е хава , кат обеднее сместа няма да върви - нормално. И друго , голям надув - по-топъл въздух - по-малка му е плътността и съответно беден кислородно , демек пак няма да върви . Извод : надува трябва да върви с повечко гориво и по-добро охлаждане след турбинката (съответен кулер).
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 24 ное 2015, 09:08

Предполагам си прав,но значи ако му монтирам 1 идея по голям кулер,без да се пипа друго може да има 1 идея по добър вървеж нали така?Съответно предполагам,че и като кулера е нов пак ще е по добре,този си е заводския и сигурно си е поизбушeн така да го кажа :-D
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6626
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Благодарил (а): 604 пъти
Изпратили благодарности: 431 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот skydiver » 24 ное 2015, 10:06

"Едната идея" трябва да има измерител.
Не ги разбирам много двигателите, дето се хранят насила, но съм чувал,че размерът на турбо пътищата влияе пряко на репосна на колата.
Иначе - да.
Ако сегашният кулер е почнал да грее повечко , след като сте му турнали повече зор на налягането, по-голям и по-ефективен ще помогне.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 24 ное 2015, 22:24

:thumbs up: ,една идея имам предвид примерно ако е 180-190 кс. да е нещо като да сложи 10-20 кс.макс.това за мен е 1 идея на фона на тези коне :-D ,иначе големината на пътищата каква трябва да е,да стане по добре?
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот m17ch » 26 ное 2015, 12:12

Диаметърът на тръбата от турбото към интеркулера трябва да е с равен на диаметъра на изхода на турбото.
Диаметърът на тръбата от интеркулера към всмукателния колектор трябва да е равен на диаметъра на дроселовата клапа. (двата диаметъра може да са различни)

По-големи тръби, само увеличаваш лага, по тесни мъчиш историята.
:thumbs up:
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 26 ное 2015, 20:38

Ясно,благодаря,ще го имам напредвид ако пипвам нещо :-D
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 26 ное 2015, 20:48

Имам и информативен въпрос,за stage 3,ако може да помогнете при изброяването на необходимите части така да се каже и пресмятане на някаква сума,горе долу...
Знам,че се слага Garett Т28 турбо,защото не се налага слагане на нови изпускателни колектори,като цена са ми предлагали за 450 лв.,не перфектно,но ставащо.
Бутала някъде бях видял за около 1500 лв.- 4,ковани
Дебитомер от 300zx,за около 70-100 лв.
Помпа 255 литра в час за 250 лв.бош
Ремап - 300-400 лв.
Кулер - за него не съм запознат,но съм чел,че тези малките продълговатите който са 150-200 лв.вършат работа,но така ли е?
и останалите работи,като гарнитура на главата,основни и биелни лагери,сегменти за буталата,нови гумички за клапаните,клапани и ако пропускам нещо нека някой добави и ако може някакви цени на тези части,а пък ако бъркам за някоя цена която изброих,моля да ме поправите.
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6626
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Благодарил (а): 604 пъти
Изпратили благодарности: 431 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот skydiver » 26 ное 2015, 21:00

Изходът от Т28 (TB2804, от Pulsar GTi-R) е 37мм.
Мощността на тази тубина е около 300 коня.
Потребителски аватар
megatiaga
Маниак
Мнения: 848
Регистриран: 15 дек 2010, 17:41
Skype: megatiaga
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Plovdiv
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 24 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот megatiaga » 26 ное 2015, 21:13

m17ch написа:Диаметърът на тръбата от турбото към интеркулера трябва да е с равен на диаметъра на изхода на турбото.
Диаметърът на тръбата от интеркулера към всмукателния колектор трябва да е равен на диаметъра на дроселовата клапа. (двата диаметъра може да са различни)

По-големи тръби, само увеличаваш лага, по тесни мъчиш историята.
:thumbs up:

добре казано само дето няма нищо вярно. :smiah:
пулсар GTIR, ,200 сх. бмв545, бмв М3 Турбо.бмв 532 М.Лотус Кортина 1960год, Форд .Пежо 307SW. Honda CRV. Акорд Таип С.
Турбото е задължително а големия надув препоръчителен.Кола под 200 коня не е кола
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 95
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 9 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот m17ch » 26 ное 2015, 22:03

:lol:

Все съм си мислил, че това е правилния отговор на въпроса. :ooops:
Тогава реално каква е логиката?
:arrow:

едит: LINK

Не че е някакъв конкретен отговор, но поне може да се стигне до извода, че "правилния" диаметър е голямо неизвестно.
Повечето китове са с 2-2.5" :)

пс.: макар че ако се загледате на Greddy интеркулер китовете които струват колкото колата ми, снадките се втъкват една в друга. Което прави локално стесняване на диаметъра... Не хващам логика.
Последна промяна от m17ch на 26 ное 2015, 22:25, променено общо 1 път.
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот vladobate » 26 ное 2015, 22:22

skydiver написа:Изходът от Т28 (TB2804, от Pulsar GTi-R) е 37мм.
Мощността на тази тубина е около 300 коня.

Не е ли 47 ?
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 26 ное 2015, 22:27

Да,за мощноста знам,че е толкова на тази турбина,та може ли отговор на мойте въпроси? :-D ,иначе и на колегата за турбо пътищата ако не е вярно то какъв е верният метод за тях?
Потребителски аватар
megatiaga
Маниак
Мнения: 848
Регистриран: 15 дек 2010, 17:41
Skype: megatiaga
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Plovdiv
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 24 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот megatiaga » 26 ное 2015, 23:07

Механиката на флуидите е нещо много сложно.
Накратко почва от диаметъра на турбото и бавно се уголемява до входа на кулера.
Без рязка промяна и достатъчно път да се успокоят завихрянията.
След кулера колкото повече от пътя ако е на малкия диаметър които е равен на изхода на кулера е по добре.
Също така трябва да има и достатъчно път от големия диаметър за да се успокоят завихранията и да влезе през дросела равномерен поток. Турбо пътищата и кулера имат еквивалентен обем. Колкото по голям е по лагава е колата. С 57 мм. турбо пътища съм аз и храня около 430 коня.

гарнитура 300 лв . болтове за главата 300 лв. лагери 300 лв. гарнитури к-т 300 лв.
цените са оринтировачни. т28 под 800 няма и то втулкова. кулер и турбопътища под 1000
не вярвам. буталата 1000. биели 600.
пулсар GTIR, ,200 сх. бмв545, бмв М3 Турбо.бмв 532 М.Лотус Кортина 1960год, Форд .Пежо 307SW. Honda CRV. Акорд Таип С.
Турбото е задължително а големия надув препоръчителен.Кола под 200 коня не е кола

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост