200sx налягане на турбото

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 01 ное 2015, 01:18

Здравейте,въпросите ми са 2,първият е колко е заводския надув на този автомобил (S13 200sx CA18DET) и другия е,при налягане около 1 бар това горе доло колко кс. би било,предполагам стоковото е 0.5 или 0.7 може би?
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот Shark_LX » 01 ное 2015, 14:30

0.7 бара е стандартния гейт, като за нормално се приема +-.1 от тази стойност. Бууста се влияе от температурата и атмосферното налягане. За конете нещо около 190-200 коня би трябвало да се получи ...
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 01 ное 2015, 22:28

Ясноо,мерси за отговора,моя чат пат се опитва да прехвърли 1 бар и прекъсва,аз и преди съм писал,някой ми каза,че може би от west gate може да е спекъл и не отваря както трябва,до 1 бар няма проблем ама после прекъсва,то сигурно е по добре де :-D ,някакви идей все пак,мотора уж не е пипан...
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот vladobate » 01 ное 2015, 23:11

Някакви идеи за какво , че не ти се разтоварва турбината ли ? Пипни я да не се наложи да пипаш мотора , прекъсва щот еку най-вероятно кът-оффа горивото щот отчита свръхналягане.
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 02 ное 2015, 11:43

Ами да не я разтоварва,какво да гледам/пипна и да не надува повече от 0.9 или 1,попринцип имам и бууст контролер,механичен и беше добре настроена колата като я взех ама нали реших да си играя...и понеже неможах да го настроя пак,го махнах...
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот vladobate » 02 ное 2015, 13:01

Маркучлето от студения охлюв отива в бустконтролера - от него пък друго маркучле отива в актуатора .Чрез контролера задаваш при какво налягане да пропусне налягане към актуатора и той да отвори гейта . Това е принципа и кат си махнал тоз контрол ( как си го направил не е ясно ) ,максималния надув зависи от тарираната пружина в актуатора ( ако всичко работи коректно ) . Връщаш си бустконтрола и задаваш максималния буст ( променя се при различни режими ) и това е . Ако не слуша виж да нямаш нещо запушено по маркучлетата или отнякъде да издишат и да не успява да подаде на актуатора нужното налягане за да разтовари. ПС: Ако е удобно за бърникане откачи оста на актуатора от лостчето на гейта и пробвай на ръка да го движиш за да прецениш гейта запекъл ли е или другаде е причината .
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот Shark_LX » 02 ное 2015, 21:37

За толкова малък бууст не си заслужава главоболието да се слага бууст контролер. Подлагаш шайби на стойката на гейта и си ти. Ако ти пренадува, пък действай в другата посока - оплекчаване на пружината на гейта. Това че сработва лоуд къта до известна степен е добре. Реално колата не знае какво се случва след като прескочиш 190-те коня. Стандартните карти са отвратително богати и авансите не са особено ок. Широколентовата сонда, следенето на налягането на маслото и готовността да си дръпнеш крака от газта при първия нок са ключови ако не си с торбите с парите.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 02 ное 2015, 22:26

Еми махането не беше сложно,просто вместо маркуча да минажа към контролера и от него другия маркуч към уеста,свързах директно охлюва към уеста както мисля си е сток...,това с шайбите съм го чел ама не го схванах как става,иначе когато е вързан контролера,след като го отворя докрай трябва да си все 1 си е сток и си го прави същия номер,а когато го затворя по зле е правило,стигал съм 1.1 и кът на 3000 об. :-D ,за мене може би е уеста,просто не виждам друго логично
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 02 ное 2015, 22:28

ще опитам да разбера дали найстина пружината не е проблема
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот vladobate » 02 ное 2015, 23:22

tink000 написа:ще опитам да разбера дали найстина пружината не е проблема

Пружината кво ...тя по-силна няма да стане та да държи на по-високо налягане. По-скоро теч по маркучлето или спукана мемрана на актуатора и не може да приложи достатъчно сила да преодолее пружинната такава . В резултат гейта отваря по-късно , и тва го има , ама надуй бузи в актуатора :lol: и виж изтича ли . С шайби подлагаш между актуатора и стойката му , с което увеличаваш разстоянието за натиск към гейта , демек ще трябва по-високо налягане за да преодолее силата на вградената пружина оттам и постигане на по-голям максимален буст. Поставянето на бустконтрол е има няма час ( и то вътре в купето изведено ) и кат пари 50 такива и то с италианска арматура за пневматика ( барабар с манометъра ) .
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 03 ное 2015, 22:19

Ясно,благодаря,ще го мъча събота/неделя ако имам повече време и ще кажа какво е ако имам напредък или ще питам ако се затруднявам.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 16 ное 2015, 00:13

Днес имах малко време,вкарах си контролера в купето,понагласих бууста сега варира до 0.9 макс. и в началото си беше ок,но после видях,че ми изхвърля вода от някой от маркучите около дросела и след това почна да прекъсва,смисъл като я оставиш работи ама като и дадеш газ педала или не отговаря или прекъсва все 1 няма бензин(а има) и неможе да се изфорсира добре,всичко беше мокро и предполагам,че е намокрило буксата която е до дросела и явно има някакъв проблем в респонса после,понеже нямах време да го гледам повече за днес,възможно ли е от водата да мокри буксата и от там да идват тия прекъсваници?
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот Shark_LX » 16 ное 2015, 08:41

Твърде вероятно да си прецакал тпс-а с тия води.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот tink000 » 16 ное 2015, 21:25

Така 1 въпрос,какво е ТПС :-D,иначе вчера смених 1 скоба на 1 от маркучите който беше леко пойзлезнал,днес смених и скоба на друг маркуч за тези двата не съм 100% убеден,че идваше от тях,но понеже са близко и да съм сигурен ги смених иначе днес видях единия който пуска,защото имаше лека вадичка и като изгасих колата се чуваше леко църцорене така да го кажа и като го стисна спираше,тези дни като имам пак време ще сменя и неговата скоба пък да видим...та и на въпроса какво е ТПС? :-D
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

Re: 200sx налягане на турбото

Мнениеот vladobate » 16 ное 2015, 22:32

ТПС - тротъл позишън сензор . Демек сензор указващ на еку позицията на дросел клапата при въртенето си.
WP11-144 , QG18DE , ГИ

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост