Няколко въпросчета

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

Re: Няколко въпросчета

Мнениеот vladobate » 15 дек 2014, 20:50

Ами всички го правят с бустконтрол. Сложи си качествен бустконтрол или нещо уестгейта не поема дебита да разтовари.
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
racing_fan
Маниак
Мнения: 352
Регистриран: 28 фев 2006, 13:57
Skype: racing_fan
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София, Дианабад

Re: Няколко въпросчета

Мнениеот racing_fan » 15 дек 2014, 22:06

трябва ти електронен бууст контролер.... с тия кранчета е умрела работа.... сега е студено и е нормално да пренадува.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: Няколко въпросчета

Мнениеот tink000 » 16 дек 2014, 13:02

Ясно,благодаря отново :thumbs up:
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

Re: Няколко въпросчета

Мнениеот vladobate » 17 дек 2014, 00:24

racing_fan написа:трябва ти електронен бууст контролер.... с тия кранчета е умрела работа.... сега е студено и е нормално да пренадува.

Момент момент, за кои кранчета говориш, за тия от пазара в махалата или от някой сайт за мунинг. Що си ги не купувате от фирми за професионални уреди за пневматика и контролера и манометрите па ако щете и една метрология им направете. На мен ми излизат 50-на лв. с бирата и мезето :lol: . И не 0.и нещо си бара, а до 2 все си ги нагаждам и то от купето в движение( за дизеларка говоря ама все е бустконтрол) . За по-сериозни проекти може би са оправдани парите за електронен ама и той си има механика , нали.
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: Няколко въпросчета

Мнениеот tink000 » 18 дек 2014, 20:35

Добре,а мога ли да направя макс надув на всички предавки(примерно 1 бар на всяка предавка на 7000 оборота) или винаги със всяка следваща ще е по голям?
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Re: Няколко въпросчета

Мнениеот Shark_LX » 22 дек 2014, 09:30

За 1 бар най-лесния вариант е да подложиш шайби на гейта. Механичния бууст контрол си има недостатъци, но се преживяват. Бууста се катери идея по-бавно и в последствие има лека склонност към пропадане, е пренебрежимо при пружина на гейта за 0.7 бара.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: Няколко въпросчета

Мнениеот tink000 » 22 дек 2014, 21:40

Хм,значи не разбрах всичко,но гейт е онова нещо на топлата част дето отваря и поема част от изгорелите газове ако турбото тръгне да пренадува или се бъркам?Иначе аз този бууст контролер както и да го завъртя,дори да го затворя или отворя на макс,турбото си надува когато както си реши,деюре качвам се и всичко е като преди,после(без да пипам контролера),решава,че на 2ра на 4000 об. ще ми надуе 1 бар и вече явно се включва защита и колата забива муцуна,след малко карам си аз давам и и всичко е ок,цеди се до прекъсвач(предполагам,че си надува нормално),карам си карам пак и след 5 мин. давам гас на 3-та и оп на 3500 об.забива пак,поглеждам и виждам 1 бар,нямам против,харесва ми 1 бар ама явно не трябва да е на тия обороти а да е на макс.,но забелязах на 5-та,пак на около 3/3,5 хил.об.дига 1 бар,но не прекъсва,а продължава да си върви все така на 1 бар,а на другите предавки забива...та значи на този гейт да подлагам ама къде,как,защо :-D и контролера как да го настроя... :-D
destro_hype
Мнения: 17
Регистриран: 12 окт 2013, 19:25
Автомобил/Car: 100NX B13

Re: Няколко въпросчета

Мнениеот destro_hype » 30 дек 2014, 19:47

Те тая работа на топлата част на турбото(wastegate) ти заяжда.При мене беше така поняга въобще не надува,а понякога тръгваш да изпреварваш и директно кътва.Моя имаше сума ти нагар от масло ли от гадни горива ли не зная ама го изчистих,смазах и сичко е ок.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: Няколко въпросчета

Мнениеот tink000 » 01 яну 2015, 22:42

destro_hype написа:Те тая работа на топлата част на турбото(wastegate) ти заяжда.При мене беше така поняга въобще не надува,а понякога тръгваш да изпреварваш и директно кътва.Моя имаше сума ти нагар от масло ли от гадни горива ли не зная ама го изчистих,смазах и сичко е ок.

Мерси човек,като се позатопли времето ще го гледам,че сега не е момента :-D
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Няколко въпросчета

Мнениеот tink000 » 13 фев 2018, 11:10

Триене.

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта