Страница 1 от 2

Механичен компресор

Публикувано: 11 окт 2014, 21:28
от tink000
От одавна ми е мечта за автомобил със суперчарджър (не че за момента мога да си позволя,просто като идея за сега) ама не мерцедес С200 компресор :-D :-D ,ами примерно 1 нисанче с 18ДЕТ с компресор за ниските и турбинка да поема във високите,не става въпрос за 700 кс.,ами както съм казвал нещо скромно - 300 кс. :-D :-D ,не мисля,че е прекалено сложно,въпроса е как точно би се прикрепил ремък към коляновия вал за да върти чарджера и как това ще влияе на мотора,имам предвид като има и двата компресора,иначе някъв компресор от сорта на тия в мерджаците,eaton 45 мисля че му бе6е модела...някакви мнения от по компетентните хора във форума?

Re: Механичен компресор

Публикувано: 11 окт 2014, 22:07
от megatiaga
аз имам 2 броя от мазда 626 2.2 суперчардж.
внесъл съм ги от америка. но въобще няма да е лесно да се направи това.аз съм ги взел за атмосферка примера за около 250 коня са.

posted via Mobile

Re: Механичен компресор

Публикувано: 12 окт 2014, 10:00
от tink000
Добре звучи, но се пак не мисля,че мн сложно,определено някой ден ще го пробвам

Re: Механичен компресор

Публикувано: 12 окт 2014, 18:24
от skydiver
Всички сложни неща са комбинация от по-прости, така казано.
Чисто механично ще стане, но трябва да се направи от човек, който има идея за какво иде реч, а просто за пробата - за мен си е хазарт.
Във високите компресора ще тъпче и ще похапва от конете, имай го предвид.
Като цяло е интересна и екзотична концепция, която не е много предпочитана,съдейки по проектите навън.

Re: Механичен компресор

Публикувано: 12 окт 2014, 23:18
от tink000
Определено съм съгласен с теб,но мисля някой ден да пробвам идеята... :-)

Re: Механичен компресор

Публикувано: 30 дек 2014, 20:59
от destro_hype
Мисля,че на мергела (clk200 komp) суперчарджъра се управлява като обикновен компресор за климатик шайбата му е на електромагнит и постоянно включва и изключва ама как ще се направи смукателния колектор не зная доста играчка ама не е кой знае кво за някой,който може да заварява и има доста свободно време има такъв проект някъде четох.

Re: Механичен компресор

Публикувано: 01 яну 2015, 22:43
от tink000
Ами да ако имаш време,желание и парите не мисля,че би било мултисложно,просто малко време и няколко неуспешни опита :-D

Re: Механичен компресор

Публикувано: 01 яну 2015, 22:50
от alekangg
Карал съм 3 различни коли с компресори и като цяло ми харесват. Няма рязкото качване на мощност и ритник, но няма турбо дупка и имат мощност навсякъде по кривата на оборотите. Най-общо кола 1,8 или 2 с компресор се кара и се усеща като 3.0л Ако не знаеш, че е компресор, няма да разбереш, просто има коне и нютони. В мокро или снежно време е за предпочитане дори.

Re: Механичен компресор

Публикувано: 06 яну 2015, 21:52
от tink000
Предполагам има по-добър респонс и от атмосферка?

Re: Механичен компресор

Публикувано: 06 яну 2015, 23:44
от megatiaga
от 2,0 мерцедес постигат 192 к.с. а ти си имаш 170
от 1.8 какво очакваш от компресора.

posted via Mobile

Re: Механичен компресор

Публикувано: 10 яну 2015, 21:57
от tink000
Е аз нищо не очаквам :-D ,иначе почти идентични коне спрямо кубиците

Re: Механичен компресор

Публикувано: 11 яну 2015, 06:59
от destro_hype
Карал съм 2 такива мерцедеса и въобще не ми хареса стоков ца18 е в пъти по-приятен за каране.В зимни условия лично мен дори си е страшен.Винаги бих избрал японския автомобил пред които и да е :)

Re: Механичен компресор

Публикувано: 11 яну 2015, 08:42
от megatiaga
точно- исках друг да го каже. единственото предимство е линеиноста

Re: Механичен компресор

Публикувано: 11 яну 2015, 10:31
от alekangg
Всеки кара, каквото му е кеф. Всяка концепция си има плюсове, минуси, привърженици и такива, които не я обичат

Re: Механичен компресор

Публикувано: 11 яну 2015, 13:10
от tink000
alekangg написа:Всеки кара, каквото му е кеф. Всяка концепция си има плюсове, минуси, привърженици и такива, които не я обичат

Съгласен съм с това мнение,но уважавам както него и по горните мнения :-)