Механичен компресор

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Механичен компресор

Мнениеот tink000 » 11 окт 2014, 21:28

От одавна ми е мечта за автомобил със суперчарджър (не че за момента мога да си позволя,просто като идея за сега) ама не мерцедес С200 компресор :-D :-D ,ами примерно 1 нисанче с 18ДЕТ с компресор за ниските и турбинка да поема във високите,не става въпрос за 700 кс.,ами както съм казвал нещо скромно - 300 кс. :-D :-D ,не мисля,че е прекалено сложно,въпроса е как точно би се прикрепил ремък към коляновия вал за да върти чарджера и как това ще влияе на мотора,имам предвид като има и двата компресора,иначе някъв компресор от сорта на тия в мерджаците,eaton 45 мисля че му бе6е модела...някакви мнения от по компетентните хора във форума?
Потребителски аватар
megatiaga
Маниак
Мнения: 848
Регистриран: 15 дек 2010, 17:41
Skype: megatiaga
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Plovdiv
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 24 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот megatiaga » 11 окт 2014, 22:07

аз имам 2 броя от мазда 626 2.2 суперчардж.
внесъл съм ги от америка. но въобще няма да е лесно да се направи това.аз съм ги взел за атмосферка примера за около 250 коня са.

posted via Mobile
пулсар GTIR, ,200 сх. бмв545, бмв М3 Турбо.бмв 532 М.Лотус Кортина 1960год, Форд .Пежо 307SW. Honda CRV. Акорд Таип С.
Турбото е задължително а големия надув препоръчителен.Кола под 200 коня не е кола
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот tink000 » 12 окт 2014, 10:00

Добре звучи, но се пак не мисля,че мн сложно,определено някой ден ще го пробвам
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6622
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Благодарил (а): 603 пъти
Изпратили благодарности: 428 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот skydiver » 12 окт 2014, 18:24

Всички сложни неща са комбинация от по-прости, така казано.
Чисто механично ще стане, но трябва да се направи от човек, който има идея за какво иде реч, а просто за пробата - за мен си е хазарт.
Във високите компресора ще тъпче и ще похапва от конете, имай го предвид.
Като цяло е интересна и екзотична концепция, която не е много предпочитана,съдейки по проектите навън.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот tink000 » 12 окт 2014, 23:18

Определено съм съгласен с теб,но мисля някой ден да пробвам идеята... :-)
destro_hype
Мнения: 17
Регистриран: 12 окт 2013, 19:25
Автомобил/Car: 100NX B13

Re: Механичен компресор

Мнениеот destro_hype » 30 дек 2014, 20:59

Мисля,че на мергела (clk200 komp) суперчарджъра се управлява като обикновен компресор за климатик шайбата му е на електромагнит и постоянно включва и изключва ама как ще се направи смукателния колектор не зная доста играчка ама не е кой знае кво за някой,който може да заварява и има доста свободно време има такъв проект някъде четох.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот tink000 » 01 яну 2015, 22:43

Ами да ако имаш време,желание и парите не мисля,че би било мултисложно,просто малко време и няколко неуспешни опита :-D
Потребителски аватар
alekangg
INSANE
Мнения: 4831
Регистриран: 19 апр 2005, 12:42
Skype: ajalvir
Автомобил/Car: Almera N15
Град/City: София
Благодарил (а): 12 пъти
Изпратили благодарности: 27 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот alekangg » 01 яну 2015, 22:50

Карал съм 3 различни коли с компресори и като цяло ми харесват. Няма рязкото качване на мощност и ритник, но няма турбо дупка и имат мощност навсякъде по кривата на оборотите. Най-общо кола 1,8 или 2 с компресор се кара и се усеща като 3.0л Ако не знаеш, че е компресор, няма да разбереш, просто има коне и нютони. В мокро или снежно време е за предпочитане дори.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот tink000 » 06 яну 2015, 21:52

Предполагам има по-добър респонс и от атмосферка?
Потребителски аватар
megatiaga
Маниак
Мнения: 848
Регистриран: 15 дек 2010, 17:41
Skype: megatiaga
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Plovdiv
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 24 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот megatiaga » 06 яну 2015, 23:44

от 2,0 мерцедес постигат 192 к.с. а ти си имаш 170
от 1.8 какво очакваш от компресора.

posted via Mobile
пулсар GTIR, ,200 сх. бмв545, бмв М3 Турбо.бмв 532 М.Лотус Кортина 1960год, Форд .Пежо 307SW. Honda CRV. Акорд Таип С.
Турбото е задължително а големия надув препоръчителен.Кола под 200 коня не е кола
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот tink000 » 10 яну 2015, 21:57

Е аз нищо не очаквам :-D ,иначе почти идентични коне спрямо кубиците
destro_hype
Мнения: 17
Регистриран: 12 окт 2013, 19:25
Автомобил/Car: 100NX B13

Re: Механичен компресор

Мнениеот destro_hype » 11 яну 2015, 06:59

Карал съм 2 такива мерцедеса и въобще не ми хареса стоков ца18 е в пъти по-приятен за каране.В зимни условия лично мен дори си е страшен.Винаги бих избрал японския автомобил пред които и да е :)
Потребителски аватар
megatiaga
Маниак
Мнения: 848
Регистриран: 15 дек 2010, 17:41
Skype: megatiaga
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Plovdiv
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 24 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот megatiaga » 11 яну 2015, 08:42

точно- исках друг да го каже. единственото предимство е линеиноста
пулсар GTIR, ,200 сх. бмв545, бмв М3 Турбо.бмв 532 М.Лотус Кортина 1960год, Форд .Пежо 307SW. Honda CRV. Акорд Таип С.
Турбото е задължително а големия надув препоръчителен.Кола под 200 коня не е кола
Потребителски аватар
alekangg
INSANE
Мнения: 4831
Регистриран: 19 апр 2005, 12:42
Skype: ajalvir
Автомобил/Car: Almera N15
Град/City: София
Благодарил (а): 12 пъти
Изпратили благодарности: 27 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот alekangg » 11 яну 2015, 10:31

Всеки кара, каквото му е кеф. Всяка концепция си има плюсове, минуси, привърженици и такива, които не я обичат
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: Механичен компресор

Мнениеот tink000 » 11 яну 2015, 13:10

alekangg написа:Всеки кара, каквото му е кеф. Всяка концепция си има плюсове, минуси, привърженици и такива, които не я обичат

Съгласен съм с това мнение,но уважавам както него и по горните мнения :-)

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта