200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот tink000 » 07 сеп 2014, 14:13

skydiver написа:Много важна част от всеки един проект:
Реши в самото начало какво искаш - т.е. заложи си реален/разумен лимит на мерака/възможностите.
Иначе проектът ще струва х2, х3 и нагоре, и както историята помни - в доста от случаите не вижда игнишън...
По-добре е да караш няколко години 250 коня , отколкото само да мечтаеш през това време за 400...
Успех!


Мерси :thumbs up:
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот vladobate » 14 сеп 2014, 23:06

tink000 написа:Ясно,значи рецептата си остава,ново турбо,дюзи,дебитомер,кулер,помпа,ремап... :-D

Колега , писано в мненията че твойте дюзи стигат за мощност за която може и да не отваряш мотора. Тъй че най-важно ти е турбинка и ремап . Сам каза пари за "дълбоката вода " . Наблегни на добро турбо лагерно= вала лагерува на съчмени лагери и спулва , развърта се доооста по-бързо , което за бензинов мотор е много добър ъпгрейд . Имай предвид по-голяма турбина води до по-голям лаг освен ако не я помпиш прекалено с гориво което изисква сериозни финанси откъм хардуер включително основна ревизия на мотор и нови "по-яки" части . Затова не мисли за друго освен за турбо и около него да градиш , поне ще си караш колата с кеф. Успех. ПС: Имай предвид че ново такова турбо и ремап ще хвръкнат има няма 2 от големите пари :-) . Нова турбинка лагерна ако ще е задължително щото ремонт почти няма или пък цената ще те откаже , тъй че премисли добре . Само Т28-ца ще е мъка голяма , няма да ти хареса особено и филма започва затова или лагерна или поне туинскрол като везните клонят към първата .
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот tink000 » 15 сеп 2014, 12:16

Благодаря много за написаното,е значи дюзи,дебитомер и помпа казваш не са нужни за 250-300 кс.макс.?Защото толкова бих искал да извадя :)
vladobate
INSANE
Мнения: 1639
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 53 пъти

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот vladobate » 15 сеп 2014, 14:38

tink000 написа:Благодаря много за написаното,е значи дюзи,дебитомер и помпа казваш не са нужни за 250-300 кс.макс.?Защото толкова бих искал да извадя :)

Не казвам такова нещо колегите по-горе са уточнили че без отваряне на двг, без по-големи дюзи с такваз турбина само и ремап повече от 250 ( бъди реалист ) не става и то за толкоз пари толкова стига . Направи си я и си я карай с кеф. За повече трябва як г*з ( с извинение ) . Цените оттам нагоре скачат в геометрична прогресия и вероятността да идат на вятъра си е голяма , но без нова хубава турбина кеф няма да има . Замисли се само какво турбо искаш да сложиш , в сравнение с твойто стоково разликата в компресорното колело е огромна , идеята е да си осигуриш достатъчен дебит за на по-високо налягане което пък ти дава повече кислород в същата единица обем. Но това автоматично означава, че по-компресирания въздух ще е с по-висока температура и съответно плътността по-малка , съответно отново по-малко кислород в единица обем , затова и трябва и по-голям кулер . Нещатасе навързват и филма става голям . Затова както беше умно посъветван направи си реална оценка колко финанси ще вложиш и действай според тях , не се нахвърляй на големи налягания защото те водят след себе си в пъти повече затруднения и изисквания за приличен тунинг.
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
dare__devil
Голямата секира
Голямата секира
Мнения: 15648
Регистриран: 20 яну 2007, 11:22
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: София
Благодарил (а): 293 пъти
Изпратили благодарности: 771 пъти
Контакти:

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот dare__devil » 15 сеп 2014, 17:40

Особено с оглед на "изчезва маслото и антифриза"... оправи си мотора като надеждност на първо време.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот tink000 » 15 сеп 2014, 23:48

Мерси за отговорите,за съжаление обаче разбрах само часта за парите :-D ,обърках се отново с другите работи,просто ме интересува какво трябва да купя за да извадя 300 кс.,това ме интересува,останалото не се притеснявайте дали ще счупя мотора или дали имам финансите,оценявам съветите,но всичко което искам да знам е точно какво да купя и става ли тези коне без да се отваря мотора,а ако трябва да се отвори какво трябва да се сложи :-) благодаря предварително
Потребителски аватар
dare__devil
Голямата секира
Голямата секира
Мнения: 15648
Регистриран: 20 яну 2007, 11:22
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: София
Благодарил (а): 293 пъти
Изпратили благодарности: 771 пъти
Контакти:

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот dare__devil » 16 сеп 2014, 07:57

My (hopefully) stage 3 spec is:
300hp+
Fmic
Air filter
Z32 afm
444cc injectors
Stainless straight through exhaust no cat
Stainless exhaust manifold
T28 turbo with oil drain relocated to face down (the sr20 oil return is different to the ca)
Stainless turbo pipe with 1 hole filed to fit t28.
Stainless exhaust manifold
Boost controller
High capacity fuel pump
Chipped ecu
And from what ive read with the t28 turned up too about 0.8-1 bar should get me around 300 hp!

Stage 2 i think consists of:
around 250hp
Fmic
Air filter
Stainless straight through exhaust no cat
Stainless exhaust manifold
Boost controller.
High capacity fuel pump
Chipped ecu.

Stage 1 also not 100% sure is:
around 200hp
Fmic
Air filter
Stainless straight through exhaust no cat
Chipped ecu.

Basically the stage's off ecu chip are changes in fuelling and air as in the stage one chip removes the factory limiter and adds a bit more air and fuel were as the stage 3 will add lots more air and fuel thus the need for the afm larger turbo with increased boost high capacity pump and larger injectors. you know you cant just bolt on a big bastard turbo an turn the boost up with no fuel to compensate that leads to det and your engine going pop.
im not takeing anybody for stupid here just trying to be as informative as i can.

There are a few more uprated mods ie big rad ,fly wheel,clutch but these arnt need technically for stage 3.
hope that helps dude.


http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php? ... dification
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот tink000 » 16 сеп 2014, 08:36

Благодаря ти,ето това ми трябваше :),само Fmic незнам какво е,иначе мислех че за stage 2 трябва друго турбо,но май не?Иначе аз всичко друго имам,само помпа и ремап и съм на stage 2 според написаното,но мисля да посабера и да се пробвам на 3,както е казал мечо пух,колкото повече толкова повече и турбинирал E30-ката :D
Потребителски аватар
dare__devil
Голямата секира
Голямата секира
Мнения: 15648
Регистриран: 20 яну 2007, 11:22
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: София
Благодарил (а): 293 пъти
Изпратили благодарности: 771 пъти
Контакти:

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот dare__devil » 16 сеп 2014, 08:39

FMIC = front mount intercooler. Или на БГ, челен кулер.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот tink000 » 16 сеп 2014, 08:41

А сега се сетих за кулер при stage 2 и 3?май трябва 1 идея по голям от стоковия? И най вече турбо при stage 2 последно дали трябва?
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот tink000 » 16 сеп 2014, 08:42

А ето какво било Fmic :D
Потребителски аватар
dare__devil
Голямата секира
Голямата секира
Мнения: 15648
Регистриран: 20 яну 2007, 11:22
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: София
Благодарил (а): 293 пъти
Изпратили благодарности: 771 пъти
Контакти:

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот dare__devil » 16 сеп 2014, 08:43

Мисля да, Т28.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот tink000 » 16 сеп 2014, 08:48

И аз се съмнявах да мине без на stage 2 :D,а кулера със стоковите тръби с малко преправяне може да се насади май?За да не купувам 10 тръби и силиконови коленца...
Потребителски аватар
Maddude
Мнения: 7
Регистриран: 05 мар 2013, 21:35
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот Maddude » 16 сеп 2014, 09:00

ще ти трябват тръби и колена...също така ще трябва да преместиш акумулатора в багажника (ако разбира се искаш възможно най-късите турбо пътища)
Не карай с крака и ръце, карай с душа и сърце!
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 413
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: София
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Re: 200sx въпрос относно увеличаване на КС.

Мнениеот tink000 » 16 сеп 2014, 12:50

Да и това за акумулатора го четох :-D ,еми щом трябва ще се направят..

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост