200sx - Възкресението!

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

200sx - Възкресението!

Мнениеот Shark_LX » 09 дек 2006, 19:43

Почна се! Днеска доста работа отхърлихме с колегата Калин...
Получихме отговор на доста неизвестни по състоянието на колата.
Сега давам възможност на колегата да качи снимките... :wink: Коментара после
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
alekangg
INSANE
Мнения: 4831
Регистриран: 19 апр 2005, 12:42
Skype: ajalvir
Автомобил/Car: Almera N15
Град/City: София
Благодарил (а): 12 пъти
Изпратили благодарности: 27 пъти

Мнениеот alekangg » 09 дек 2006, 19:49

айде снимките, а мен забрави ли ме, ???? аааа :evil:
Потребителски аватар
Ka-Lin
Възкресител
Възкресител
Мнения: 2814
Регистриран: 15 ное 2004, 12:05
Skype: ka-lin1
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: Варна
Благодарил (а): 53 пъти
Изпратили благодарности: 91 пъти
Контакти:

Мнениеот Ka-Lin » 09 дек 2006, 19:59

Да, днес бе дадено началото на реставрация номер 2 :lol:
Извадихме двигателя от колата. За част от снимките (по-качествените) помогна колегата alekanng, който ме отмени в тази роля, за което съм му много благодарен! :D (Не си е работа с мазни ръце да търсиш телефона за да направиш снимки :lol: )

Ето как започна деня:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00023.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00022.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00021.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00020.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00024.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00025.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00027.jpg[/img]

Алтернативен начин за влизане в колата, в случай на тотално разреден акумулатор и тапи на ключалките :lol: :

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00026.jpg[/img]


[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00029.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00028.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00030.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00031.jpg[/img]

Подготвяме драгстера за изстрелване към гаражеца - възкресител:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00032.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00033.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00034.jpg[/img]

Ето го началото: :D

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00035.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00037.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00038.jpg[/img]

Поглед откъм канала към гредата и картера: :shock:
[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00039.jpg[/img]

Радиатора:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/IMAGE_00044.jpg[/img]

Все още сглобеният двигател:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02492.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02493.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02494.jpg[/img]

Тръбата, къстом мейд за нуждите на ГАЗИФИКАЦИЯТА на колцата:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02495.jpg[/img]

Как да караме турбо кола без турбо и да решим кардинално проблема: :shock: :lol: :

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02496.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02503.jpg[/img]

Потрошен капак на ангренажния ремък:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02497.jpg[/img]

Познай правилната обтяжна ролка: :lol:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02498.jpg[/img]

Съдържание на радиатора и менте-капачката:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02499.jpg[/img]

ЛЕПЕНА перка на радиатора: :shock:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02500.jpg[/img]

В тая тава няма един с друг болт/гайка да си приличат:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02501.jpg[/img]


Малко се изцапахме...:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02502.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02506.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02507.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02508.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02513.jpg[/img]


[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02511.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02512.jpg[/img]


Съдържание на багажника:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02505.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02518.jpg[/img]

Тапицерия на предна седалка:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02504.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02517.jpg[/img]


Елемент ключов на ГАЗИФИКАЦИЯТА:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02514.jpg[/img]

Поредното безразборно рязане на задния капак на ангренажния ремък:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02515-1.jpg[/img]

Ламбда сонда:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02516.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02519.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02520.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02521.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02523.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02524.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02527.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02528.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02529.jpg[/img]

Криви клапани (скъсан ремък):

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02530.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02531.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02533.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02534.jpg[/img]


[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02532.jpg[/img]


[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02535.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02536.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02537.jpg[/img]

Къстом шайбите от болтовете на главата:

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02538.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02539.jpg[/img]

[img]http://i47.photobucket.com/albums/f169/ka-lin/200sx_shark_lx/DSC02541.jpg[/img]


Тва е засега утре повече, както и занапред;)
Todio написа:..Да струва ли си? Ама като седнеш в кафето и другите коментират, колко са на далавера с газта - ти какво ще кажеш? Не е важно колко струва ремонта, по-важно е дакажеш, МОЙТА НА ГАЗ ВЪРВИ ПО-ДОБРЕ И ЗА 5лв ОТИДОХ ЕДИ КЪДЕ СИ.
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Мнениеот Shark_LX » 09 дек 2006, 22:49

Сори за краткия първи пост. alekanng, много съм ти благодарен за снимките...
Та така... блока който е в багажника - няма да го бъде.
Мотора който свалихме е дроб-сърма.
И двата са двулитрови СА20-ки. Главата - от 1.8 турбо. 9 нисански болта и един от някаква евро-бангия (вътреша звезда) :shock:.
Главата е с около 6-8 криви клапана :evil:
Изпускателата система слезе с флекса. Такова ТНТМ рядко се вижда на японска кола... Грозна гледка... Утре ще свалим годните и съвместими части от мотора.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
P10lamen
Маниак
Мнения: 406
Регистриран: 19 апр 2005, 12:11
Град/City: София

Мнениеот P10lamen » 09 дек 2006, 22:58

Браво за ентусиазма ти и успех в реставрацията.
За колко я взе тая кола?
Преди време - P10/1.6SLX/92' - дзвер от шоплъка
SpunkyMunky
Маниак
Мнения: 375
Регистриран: 21 сеп 2004, 17:12
Град/City: Pernik

Мнениеот SpunkyMunky » 10 дек 2006, 00:11

Некои неща не разбрах...кои мотори са CA20? Такъв ли е бил този на колата? И без турбо ли ще се кара?
Потребителски аватар
Ka-Lin
Възкресител
Възкресител
Мнения: 2814
Регистриран: 15 ное 2004, 12:05
Skype: ka-lin1
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: Варна
Благодарил (а): 53 пъти
Изпратили благодарности: 91 пъти
Контакти:

Мнениеот Ka-Lin » 10 дек 2006, 09:24

CA20 бяха блоковете, този на колата, и резервния в багажника. Някви пълни иновации. Липсващи елементи, счупени, нагаждани, присаждани, пълен хаос и безумие :oops: :?
Главата си е от СА18ДЕТ.
Аз имам блок на СА18ДЕТ, така че ще го сложим евентуално него, и колата ще си стане пак турбо :lol:
Todio написа:..Да струва ли си? Ама като седнеш в кафето и другите коментират, колко са на далавера с газта - ти какво ще кажеш? Не е важно колко струва ремонта, по-важно е дакажеш, МОЙТА НА ГАЗ ВЪРВИ ПО-ДОБРЕ И ЗА 5лв ОТИДОХ ЕДИ КЪДЕ СИ.
Потребителски аватар
CooLMaX
INSANE
Мнения: 1203
Регистриран: 27 фев 2006, 11:05
Skype: coolmax_
Автомобил/Car: Stanza T11
Град/City: Пловдив
Контакти:

Мнениеот CooLMaX » 10 дек 2006, 10:30

Браво колеги за ентусиазма. Като гледам бая бира ще се изпие по-край работата. :lol: :lol: :lol:
Nissan Primera 2.0eGT
ИзображениеИзображение
Потребителски аватар
pats
INSANE
Мнения: 1993
Регистриран: 14 май 2005, 11:42
Автомобил/Car: Bluebird U11
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти
Контакти:

Мнениеот pats » 10 дек 2006, 10:43

Майчицеее.... доплака ми се, докато разглеждах каква гавра е понесла тази колица! То само като видях, че има скоби за газова-изтръпнах, ама после ... не вярвам на очите си!
Искрено се надявам бойната дружина да претвори тази кола в нещо прекрасно!
Късмет, Шарки!
Потребителски аватар
Brio
Маниак
Мнения: 258
Регистриран: 24 яну 2006, 21:47
Град/City: Чехия/Бърно

Мнениеот Brio » 11 дек 2006, 00:59

Еваларка!
Баяа кинти и работа ше паднат, но според мене крайния резултат си заслужава...
3.5 V6 6M/T A34 - SOLD
4.3 V8 6A/T UCF30
2.4 G.V. 5M/T
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1359
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 100NX B13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 30 пъти

Мнениеот Shark_LX » 11 дек 2006, 10:17

За съжаление, след като разфасовахме всичко толкова греди излязоха накуп, че изпуших една кутия цигари наведнъж.... :cry:
Търся колянов вал за СА18... Главата е правена от някой набеден "майстор" - толкова неценурен не мога да бъда просто :evil: :evil: Не съм убеден че ще може да се оправят надеждно толкова невероятни изпълнения! Ще я покажа на специалисти да си кажат мнението... има и резервен вариант, но просто за един ден ми дойде свръх :evil: .
Колеги, не оставяйте някакви безхаберници да ви правят колите... ако не друго, висете им на главата и им дишайте във врата.
Не си спомням вече дали Калин снима главата, а и не вярвам да може да се види нещо от ужасния нагар...всички водачи и вложки са аут, сменяно легло на всукателен кларан на 1-ви цилиндър :shock: , което е адски некадърно направено, съответното легло е и пукнато...
Много каси бира ще отидат докато стане работата, май :D
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
jamie
INSANE
Мнения: 2484
Регистриран: 11 сеп 2004, 09:09
Skype: jamiemirror
Автомобил/Car: Silvia S110
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път
Контакти:

Мнениеот jamie » 11 дек 2006, 10:59

Шарки, релакс - леглата на клапаните се сменят безболезнено и не е скъпо. Спасявай главата момко.
Защо и двата блока да са аут ? Какво им е ?
Потребителски аватар
nasopicaso
INSANE
Мнения: 1095
Регистриран: 21 фев 2006, 09:27
Автомобил/Car: Stanza T11
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път
Контакти:

Мнениеот nasopicaso » 11 дек 2006, 11:22

Леле хора как ви се занимава. Без да ви обезкуражавам ама какъв е смисъла? То ще се налеят сума пари и свободно време....Освена ако не ви е хоби.... :) Иначе БРАВО за ентусиазма
Ученик на Исус

P10 GA16DE 1996
jamie
INSANE
Мнения: 2484
Регистриран: 11 сеп 2004, 09:09
Skype: jamiemirror
Автомобил/Car: Silvia S110
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път
Контакти:

Мнениеот jamie » 11 дек 2006, 11:42

Naso, не е и точно така. Но наистина се иска по-друга настройка за "възкресения" 8)
SpunkyMunky
Маниак
Мнения: 375
Регистриран: 21 сеп 2004, 17:12
Град/City: Pernik

Мнениеот SpunkyMunky » 11 дек 2006, 14:03

А бе ако можете да използвате CA20 блок нема да е толко лоша идея. Ако търсите повече коне, а не да го правите сток.

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост