Здравейте Момчета. Не вярвах, че ще стигна до момент в който Максимата няма да иска да запали(1995: 2,0 JN1CAUA32U0005344, eng. VQ20032254A )! Карам я 8 години и бих я карал още толкос ако запали. Проблема тлееше от миналата зима 2010 / 2011, че и от по преди..... При завъртане ключа на стартер - след задържане достатъчно за всяка кола време престана да пали. Налагаше се все по-често 3 - 4 завъртане за да запали, както при студен така и при топъл двигател. ОБАЧЕ имаше моменти когато пали и като чисто нова?! , и други , с които бях свикнал и приел за нормални - пали при пускане на ключа от стартер, много често на последните един два оборота на въртене от енерцията на маховика. И така в един прекрасен момент миналата зима не запали, задави се Зловещо и с репатрака в сервиза на Нисан в Сф. при приятел. Мериха инсталация, с "консулта", датчици се сменяваха от друга Максима на мойта и и ...... нищо конкретно. А да и изчистихме и исушихме свещите и я запалихме. Забравих да кажа , че 5 - 6 месеца преди случката смених клемореда на ключа но какво от това? .... в крайна сметка ме посъветваха да ремонтирам стартера защото нямал бързина на въртене? (а тя като реши да пали палеше от раз). Тръгнах си и започнах ако на второ завъртане не запали да вадя бушона на бенз. помпа поне да не я доудавям. След месец пак не запали и пак в сервиза. Там за късмет имаше друга Максима и сменихме стартерите и температурния датчик за комп. Запалиха и двете Максими като тази която беше там не беше палена поне от месец. Според мен и това не беше проблема а случайност. Като запали работи перфектно. И и и колата продължи да си пали кога лесно кога трудно с бушон без бушон докъто не дойде февруари 2012г. И се почна : смених свещи - платинени, мерене на дюзи сигнал, на лули сигнал, на верига от букса на лула до компа. и НИЩО. Сега в момента няма искра на два срещуположни цилиндъра но лулите и свещите са в ред, защото като ги разместя на други букси си работят. Другото странно нещо е , че (извадени свещи подредени на лулите да се вижда кВо се случва) на единия проблемен цилиндър при стартиране свеща мигва веднъж и до там. Останалите се редуват - мигат ОК. Другия (добре че беше мрачно) едва се вижда искра. Като са завити свещите след много въртене и "сучене" без бушон на помпата, защото се дави се опитва да припали или да пали в генерацията.... Според мен искрата не е на време, късно е или както реши. Свалих компютъра и го дадох да го проверят. чакам да го взема. Ако се сетите за нещо друго МолЯ помогнете, Благодаря Ви!
Иван
ivan_esk@abv.bg
Maxima А32 Престана да пали
-
- INSANE
- Мнения: 3160
- Регистриран: 31 дек 2008, 01:03
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: Пловдив
- Благодарил (а): 4 пъти
- Изпратили благодарности: 13 пъти
Re: Maxima А32 Престана да пали
ivan esk написа:А да и изчистихме и исушихме свещите и я запалихме.
По всички свещи ли имаше бензин или само на двете проблемни?
.... в крайна сметка ме посъветваха да ремонтирам стартера защото нямал бързина на въртене?
В крайна сметка отворихте ли го?
И се почна : смених свещи - платинени,
Измерихте ли им разстоянията?
мерене на лули сигнал, на верига от букса на лула до компа. и НИЩО.
Като видимо на свещите няма искра или е слаба, какво точно измерихте на тия кабели?
Сега в момента няма искра на два срещуположни цилиндъра но лулите и свещите са в ред, защото като ги разместя на други букси си работят. Другото странно нещо е , че (извадени свещи подредени на лулите да се вижда кВо се случва) на единия проблемен цилиндър при стартиране свеща мигва веднъж и до там. Останалите се редуват - мигат ОК. Другия (добре че беше мрачно) едва се вижда искра. Като са завити свещите след много въртене и "сучене" без бушон на помпата, защото се дави се опитва да припали или да пали в генерацията.... Според мен искрата не е на време, късно е или както реши.
Тоя двигател с делко ли е или с отделни бобини?
Свалих компютъра и го дадох да го проверят. чакам да го взема.
Някакви грешки в компютъра записани ли са?
Напиши от кой град си колега

пп: След като видях, че си с отделни лули-бобони, се чудя защо не сте разменили/сменили и бобините след толкова ръчкане...?

PRIMERA P11 QG18DE LPG
MAZDA 6 2.3 AT 4X4 LPG
MAZDA CX7 2.3T LPG
MAZDA 6 2.3 AT 4X4 LPG
MAZDA CX7 2.3T LPG
- ilkahilka
- Маниак
- Мнения: 938
- Регистриран: 02 юли 2009, 18:07
- Skype: ilia.stikov
- Автомобил/Car: Navara D22
- Град/City: Бургас
- Изпратили благодарности: 1 път
Re: Maxima А32 Престана да пали
Приятел,свържи се с многоуважавания ни шеф на клуба http://forum.nissanbg.com/memberlist.php?mode=viewprofile&u=1285.Все имам усещането,че ще ти направи читава диагностика.А и от обясненията ти,честно,нищо не разбрах(не се обиждай,просто не ми стана ясно що гледате тез неща,които са наред и скапания им консулт,нищо ли не е показал?).
В крайна сметка намери си една лула с бубина,смени я и виж дали ще има разлика,макар да няма проблем колата да запали от раз и на 5 цилиндъра(изпробвано).За да мокри свещи причината от време оно си е калпава центровка.Обае тук делко няма и не знам как може да стане тоя фокус.А единствения проблем на стартера,който може да се получи са четки.Но тогава един път ще върти,един път не.Все едно акумулатора не ти държи ток(така си хвърлих читав бош силвър заради скапана диагностика).
Та дето ще го умуваме,вземи се свържи със Стефан Кмета и виж той какво ще намери.Естествено ако ти е удобно да ходиш до Люлин.
В крайна сметка намери си една лула с бубина,смени я и виж дали ще има разлика,макар да няма проблем колата да запали от раз и на 5 цилиндъра(изпробвано).За да мокри свещи причината от време оно си е калпава центровка.Обае тук делко няма и не знам как може да стане тоя фокус.А единствения проблем на стартера,който може да се получи са четки.Но тогава един път ще върти,един път не.Все едно акумулатора не ти държи ток(така си хвърлих читав бош силвър заради скапана диагностика).
Та дето ще го умуваме,вземи се свържи със Стефан Кмета и виж той какво ще намери.Естествено ако ти е удобно да ходиш до Люлин.
Nissan Datsun Violet 83г R.I.P.
Nissan Maxima QX V6 24v 11.96 (отново в бокса)
Honda Accord 2,2 ivtec (почти продадена)
Nissan Maxima QX V6 24v 11.96 (отново в бокса)
Honda Accord 2,2 ivtec (почти продадена)
-
- Мнения: 7
- Регистриран: 15 мар 2012, 00:17
- Автомобил/Car: Navara D22
- Град/City: София
- Контакти:
Re: Maxima А32 Престана да пали
Благодаря колеги. От София съм и не е проблем да ида до люлин - живях там под наем 5 г. Сигурно съм ви досадил с дългото писание за което моля да ме извините. Ще потърся Шефа на всяка цена само да ми върнат компа. и на ход или на теглене ще я придвижа. А относно мокренето на свещите - спор няма Центровка е. Бубини разменях и на другите букси работят и има искра но както установих не е в точния момент - пука в ауспуха.
А на "консулта" м. януари 2012г. освен грешка на имобилайзера и на детонационния датчик нямаше нищо друго а и Нисана палеше - трудно като е студен и прилично като е относително топъл.
Благодаря отново.
А на "консулта" м. януари 2012г. освен грешка на имобилайзера и на детонационния датчик нямаше нищо друго а и Нисана палеше - трудно като е студен и прилично като е относително топъл.
Благодаря отново.
Maxima 2.0 SE '95
- W2
- INSANE
- Мнения: 17183
- Регистриран: 27 сеп 2004, 02:36
- Skype: viniks_w2
- Автомобил/Car: Tiida
- Град/City: Burgas, BG
- Изпратили благодарности: 24 пъти
- Контакти:
Re: Maxima А32 Престана да пали
Допълних ти профила, ако имаш нещо против, можеш да го промениш или добавиш... 

- P11 2.0GT STW edition #008/200 '98 - мечтата...
For Me & You, Inside of me, R34GTR AStyle, Най-добрия драг...

For Me & You, Inside of me, R34GTR AStyle, Най-добрия драг...
-
- INSANE
- Мнения: 3160
- Регистриран: 31 дек 2008, 01:03
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: Пловдив
- Благодарил (а): 4 пъти
- Изпратили благодарности: 13 пъти
Re: Maxima А32 Престана да пали
ivan esk написа:Благодаря колеги. От София съм и не е проблем да ида до люлин - живях там под наем 5 г. Сигурно съм ви досадил с дългото писание за което моля да ме извините. Ще потърся Шефа на всяка цена само да ми върнат компа. и на ход или на теглене ще я придвижа. А относно мокренето на свещите - спор няма Центровка е. Бубини разменях и на другите букси работят и има искра но както установих не е в точния момент - пука в ауспуха.
А на "консулта" м. януари 2012г. освен грешка на имобилайзера и на детонационния датчик нямаше нищо друго а и Нисана палеше - трудно като е студен и прилично като е относително топъл.
Благодаря отново.
Явно драмата е голяма. След като няма делко, няма какво да се центрова. Всичко е заложено в компа на таблици с някакви граници и се разчита на коректни сигнали от различните датчици. Вече започвам да подозирам, че имаш повече от 1 проблем, щом имаш грешка за имобилайзера. Трябвало е първо там да се търси проблема. Как ше пали колата, ако й се прекъсва тока от него... Грешката на детонационния датчик може да е следствие от неправилното запалване, но пък защо не вади грешка за лошо запалване в цилиндрите?


PRIMERA P11 QG18DE LPG
MAZDA 6 2.3 AT 4X4 LPG
MAZDA CX7 2.3T LPG
MAZDA 6 2.3 AT 4X4 LPG
MAZDA CX7 2.3T LPG
- ilkahilka
- Маниак
- Мнения: 938
- Регистриран: 02 юли 2009, 18:07
- Skype: ilia.stikov
- Автомобил/Car: Navara D22
- Град/City: Бургас
- Изпратили благодарности: 1 път
Re: Maxima А32 Престана да пали
Въобще не си ни досадил,колега.То тая секция на форума и без това е една от най-скучните,така че,когато се появи нов съмишленик с Максима,на мен лично ми става доста приятно.Жалко наистина за проблемите,но се надявам да се намери решение.Успех 

Nissan Datsun Violet 83г R.I.P.
Nissan Maxima QX V6 24v 11.96 (отново в бокса)
Honda Accord 2,2 ivtec (почти продадена)
Nissan Maxima QX V6 24v 11.96 (отново в бокса)
Honda Accord 2,2 ivtec (почти продадена)
-
- Мнения: 7
- Регистриран: 15 мар 2012, 00:17
- Автомобил/Car: Navara D22
- Град/City: София
- Контакти:
Re: Maxima А32 Престана да пали
Здравейте. В събота се обадих на човека на който дадох компа, но пътувахме с колата на жената извън С-я. и нямаше как да изпълня молбата му, която беше:
- ... ами иии и искам да видя и колата. ....
Нямаше как да го разпитвам с подробности защото шофирах а и не исках да му досаждам по телефона. Незнам да се радвам или не , явно компа е наред, но какво ще се окаже не е ясно. Може би утре ако той е свободен ще правим нови иследвания и с колата.
- ... ами иии и искам да видя и колата. ....
Нямаше как да го разпитвам с подробности защото шофирах а и не исках да му досаждам по телефона. Незнам да се радвам или не , явно компа е наред, но какво ще се окаже не е ясно. Може би утре ако той е свободен ще правим нови иследвания и с колата.
Maxima 2.0 SE '95
-
- Мнения: 7
- Регистриран: 15 мар 2012, 00:17
- Автомобил/Car: Navara D22
- Град/City: София
- Контакти:
Re: Maxima А32 Престана да пали
Хиляди Благодарности на СТЕФАН. Здравейте НисанцИ. Запали Максимката. След много точно предположение и заключение от страна на Стефан - за което пак Благодаря , Maxima ta V6 - 2000. пали без проблем и студена и топла.
Лек и успешен ден .
Поздрави!
Иван
Лек и успешен ден .
Поздрави!
Иван
Maxima 2.0 SE '95
-
- INSANE
- Мнения: 3160
- Регистриран: 31 дек 2008, 01:03
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: Пловдив
- Благодарил (а): 4 пъти
- Изпратили благодарности: 13 пъти
Re: Maxima А32 Престана да пали
ivan esk написа:Хиляди Благодарности на СТЕФАН. Здравейте НисанцИ. Запали Максимката. След много точно предположение и заключение от страна на Стефан - за което пак Благодаря , Maxima ta V6 - 2000. пали без проблем и студена и топла.
Лек и успешен ден .
Поздрави!
Иван
Е сподели къде беше зора де...
PRIMERA P11 QG18DE LPG
MAZDA 6 2.3 AT 4X4 LPG
MAZDA CX7 2.3T LPG
MAZDA 6 2.3 AT 4X4 LPG
MAZDA CX7 2.3T LPG
-
- Мнения: 7
- Регистриран: 15 мар 2012, 00:17
- Автомобил/Car: Navara D22
- Град/City: София
- Контакти:
Re: Maxima А32 Престана да пали
А ..ааа ами, вентилацията на резервоара - отдушници с филтърчета. Откачих връщащия маркуч на бензина от рейката на инжекциона след клапана за налягане и надух с уста в посока към резервоара и .... нищо. Щяха да ми се пукнат бузите, главата и т.н. .... Развих капачката на резервоара и "Духането" стана леко и нормално. Изсуших свещите на газовия котлон и колата запали от раз, без да се налага да махам бушон на бензиновата помпа и да се чудя как да я лъжа..... Сега всичко е ОК. Надявам се наистина това да е бил проблема а не някакво съвпадение. Коментирах го с един приятел който работи автоподдръжка на камиони и ми каза, че са имали подобен проблем с камион. Друг мой приятел се сети (след дъж качулка), че имал Пасат който карал с охлабена капачка на резервоара заради подобен проблем.
Чао за сега.
Чао за сега.
Maxima 2.0 SE '95
-
- INSANE
- Мнения: 3160
- Регистриран: 31 дек 2008, 01:03
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: Пловдив
- Благодарил (а): 4 пъти
- Изпратили благодарности: 13 пъти
Re: Maxima А32 Престана да пали


PRIMERA P11 QG18DE LPG
MAZDA 6 2.3 AT 4X4 LPG
MAZDA CX7 2.3T LPG
MAZDA 6 2.3 AT 4X4 LPG
MAZDA CX7 2.3T LPG
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост