
Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
- W2
- INSANE
- Мнения: 17183
- Регистриран: 27 сеп 2004, 02:36
- Skype: viniks_w2
- Автомобил/Car: Tiida
- Град/City: Burgas, BG
- Изпратили благодарности: 24 пъти
- Контакти:
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
...то ако е до омайване, май няма смисъл!! То братче лукс, удобно, широко... едва ли няма да го хареса 

- P11 2.0GT STW edition #008/200 '98 - мечтата...
For Me & You, Inside of me, R34GTR AStyle, Най-добрия драг...

For Me & You, Inside of me, R34GTR AStyle, Най-добрия драг...
-
- Маниак
- Мнения: 498
- Регистриран: 11 юни 2006, 23:38
- Автомобил/Car: Sunny N13
- Град/City: Варна
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
Незнам какъв е тоя мит за италянските автомобили дедо попе ама май си идва направо от автосалонаджиите.Аз ходих за кола в Италия видях как стоят нащата там и си направих един извод кенефи има навсякъде както и хубави и читави коли.Който си е палачор няма управия.Лично моето м,нение е по добре да е от Италия ( по малко проблем с ръждите).
Но с това не искам да сбозя темата а напротив да ти вдъхна кураж.Аз ако съм на твоето място като гледам снимките в мобиле и ако я сваря досущ същата няма да се замисля ако ще да е от Азърбайджан или както там се пише
Но с това не искам да сбозя темата а напротив да ти вдъхна кураж.Аз ако съм на твоето място като гледам снимките в мобиле и ако я сваря досущ същата няма да се замисля ако ще да е от Азърбайджан или както там се пише

- dedo pop
- Поп
- Мнения: 6222
- Регистриран: 21 сеп 2004, 09:04
- Skype: otecyordan
- Автомобил/Car: Sunny B11
- Град/City: Септември
- Благодарил (а): 90 пъти
- Изпратили благодарности: 168 пъти
- Контакти:
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
От всички обяви в мобилето две максими са в Пазарджик - тъмно зелената и една синя. Ще има обикаляне.
Сега Nissan X-Trail T31 facelift, M9R, AT
преди Nissan Almera Tino V10 с YD22DDTi
преди Nissan Almera N15 с GA14DE
Православни филми
преди Nissan Almera Tino V10 с YD22DDTi
преди Nissan Almera N15 с GA14DE
Православни филми
- dido_dobrev
- INSANE
- Мнения: 1022
- Регистриран: 12 дек 2007, 18:09
- Автомобил/Car: Juke
- Град/City: Pleven
- Благодарил (а): 41 пъти
- Изпратили благодарности: 42 пъти
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
troleika написа:Незнам какъв е тоя мит за италянските автомобили дедо попе ама май си идва направо от автосалонаджиите.Аз ходих за кола в Италия видях как стоят нащата там и си направих един извод кенефи има навсякъде както и хубави и читави коли.Който си е палачор няма управия.Лично моето м,нение е по добре да е от Италия ( по малко проблем с ръждите).
Но с това не искам да сбозя темата а напротив да ти вдъхна кураж.Аз ако съм на твоето място като гледам снимките в мобиле и ако я сваря досущ същата няма да се замисля ако ще да е от Азърбайджан или както там се пише
А как ще обясниш тогава факта че на почти всички превозвачи и търговци на коли,личните им коли са Германски,Австрииски или Швеицарски?
Infiniti FX37S
-
- Маниак
- Мнения: 498
- Регистриран: 11 юни 2006, 23:38
- Автомобил/Car: Sunny N13
- Град/City: Варна
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
dido_dobrev написа:troleika написа:Незнам какъв е тоя мит за италянските автомобили дедо попе ама май си идва направо от автосалонаджиите.Аз ходих за кола в Италия видях как стоят нащата там и си направих един извод кенефи има навсякъде както и хубави и читави коли.Който си е палачор няма управия.Лично моето м,нение е по добре да е от Италия ( по малко проблем с ръждите).
Но с това не искам да сбозя темата а напротив да ти вдъхна кураж.Аз ако съм на твоето място като гледам снимките в мобиле и ако я сваря досущ същата няма да се замисля ако ще да е от Азърбайджан или както там се пише
А как ще обясниш тогава факта че на почти всички превозвачи и търговци на коли,личните им коли са Германски,Австрииски или Швеицарски?
Веднага ще ти отговоря на въпроса.Значи за да закупиш кола от Италия първо трябва да си се доказал пред жабарите.Тоест когато закупиш колата и я внесеш в Бг после след известно време трябва да върнеш обратни документи че тая кола вече е собственик на друга държава или там нещо от сорта за да могат те да я отпишат (отчислят ) от тяхните регистри.И когато това не стане в случай когато единични бройки хора по някакъв начин си закупят кола от там и не върнат въпросната документация ония си имат сериозни проблеми.Поради тая причина си пазят газа на кой да продават. Освен това самата подготовка с документите в Италия за да те допуснат да я искараш колата от държавата им отива някъде около 4- 7 дена.И сещаш ли се ако това са 10 коли.А доколкото съ чувал за Германия там документацията се оправа в рамките на едва няколко часа.и може би затова повече вносители ходят до там.

- dido_dobrev
- INSANE
- Мнения: 1022
- Регистриран: 12 дек 2007, 18:09
- Автомобил/Car: Juke
- Град/City: Pleven
- Благодарил (а): 41 пъти
- Изпратили благодарности: 42 пъти
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
Навсякъде където колата не е свалена от регистрация се чака...ако си купиш кола без номера качваш и заминаваш...ако вземеш с номера КАТ ги връщат по служебен път като отидеш да я регистрирая и ги предадеш 

Infiniti FX37S
- PAT-ROLLL
- Маниак
- Мнения: 367
- Регистриран: 09 яну 2009, 14:44
- Автомобил/Car: Maxima A32
- Град/City: Перник 0899195924
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
Ти сигурен ли си в това което пишеш за Италия, отначало колите от Италия идваха с копия от оргиналните документи а от миналата година вече с оргиналните. Самото отчисляване става за един ден ако не е отчислена, в Германия наистина става за два часа но ако знаеш какво да правиш. Понеже спадам малко към групата на "търговците" всичките ми "домашнярки" са от Германия !!! Виждал ли си как изглежда разглобен двигател на "италианка" ? Едва ли има по-неподдържани коли ! В Германия талона на колата се издава веднъж и в него фигурират всички предишни собственици с адресите и дори с рожденните дати. И т.н............... Избора на кола е личен !!!troleika написа:dido_dobrev написа:troleika написа:Незнам какъв е тоя мит за италянските автомобили дедо попе ама май си идва направо от автосалонаджиите.Аз ходих за кола в Италия видях как стоят нащата там и си направих един извод кенефи има навсякъде както и хубави и читави коли.Който си е палачор няма управия.Лично моето м,нение е по добре да е от Италия ( по малко проблем с ръждите).
Но с това не искам да сбозя темата а напротив да ти вдъхна кураж.Аз ако съм на твоето място като гледам снимките в мобиле и ако я сваря досущ същата няма да се замисля ако ще да е от Азърбайджан или както там се пише
А как ще обясниш тогава факта че на почти всички превозвачи и търговци на коли,личните им коли са Германски,Австрииски или Швеицарски?
Веднага ще ти отговоря на въпроса.Значи за да закупиш кола от Италия първо трябва да си се доказал пред жабарите.Тоест когато закупиш колата и я внесеш в Бг после след известно време трябва да върнеш обратни документи че тая кола вече е собственик на друга държава или там нещо от сорта за да могат те да я отпишат (отчислят ) от тяхните регистри.И когато това не стане в случай когато единични бройки хора по някакъв начин си закупят кола от там и не върнат въпросната документация ония си имат сериозни проблеми.Поради тая причина си пазят газа на кой да продават. Освен това самата подготовка с документите в Италия за да те допуснат да я искараш колата от държавата им отива някъде около 4- 7 дена.И сещаш ли се ако това са 10 коли.А доколкото съ чувал за Германия там документацията се оправа в рамките на едва няколко часа.и може би затова повече вносители ходят до там.
Nissan Patrol GR Y61
Nissan 300 ZX Z31
Nissan Patrol GR Y60







- blackgod
- INSANE
- Мнения: 3560
- Регистриран: 08 окт 2005, 20:08
- Автомобил/Car: Sunny N13
- Град/City: София
- Благодарил (а): 2 пъти
- Изпратили благодарности: 13 пъти
- Контакти:
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
Според мен една кола или е поддържана или не е! Независимо откъде идва... Защото по тази логика кола то България по никакъв начин не трябва да се купува, че ние е сме къде-къде по-мърлячи от италианците...
- PAT-ROLLL
- Маниак
- Мнения: 367
- Регистриран: 09 яну 2009, 14:44
- Автомобил/Car: Maxima A32
- Град/City: Перник 0899195924
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
Че има у нас мърлячи- има, ама и жабетата не ни отстъпват ама хич ! Миналата година съм докарал от Германия "X" броя коли от които едната беше "италианка" (купих я в Гемания-и там ги внасят), и познай от три пъти на коя отварях мотора ??? ............................Позна !!! На тая "едната" !!!
Nissan Patrol GR Y61
Nissan 300 ZX Z31
Nissan Patrol GR Y60







- Boris
- INSANE
- Мнения: 1186
- Регистриран: 02 май 2007, 13:31
- Skype: bg.voip
- Автомобил/Car: Rogue
- Град/City: Варна
- Контакти:
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
Тая тема я обсъждахме няколко пъти вече. Пак ще се повторя/потретя : Мърлячи и цървули има по цял свят , ама без изключение. То си е в природата на човека и няма нищо общо с материалното му състояние. Ако е подържана кола , а то си личи, няма грам значение произхода й. Лошата слава на италиянския внос идва само от едно нещо : огромното количество бракувани коли които засипаха автопазара в България до преди известно време. Това бяха коли за които собствениците им в Италия са платили да бъдат извозени за скрап (и да се възползват от облекченията от това си действие) , но понеже българина си е тарикат по природа , ги е вкарал в родината си като нов внос... Месеца наред се тръбеше по медиите как италиянските власти се опитват да проследят хилядите автомобили които са навлезли в нашата страна. Това просто не са коли , а парчета метал купени на безценица. Те са били спрени от движение , а ние тук си мислим че купуваме кола
.

Продавам бензинова помпа Walbro 255l/h за P10/P11 и други
Продавам верига,обтегач и други части за SR20DE
now just a pair of 44 euro size
ex '92 100NX GA16DS
Продавам верига,обтегач и други части за SR20DE
now just a pair of 44 euro size

ex '92 100NX GA16DS
-
- Маниак
- Мнения: 498
- Регистриран: 11 юни 2006, 23:38
- Автомобил/Car: Sunny N13
- Град/City: Варна
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
Аве както и да е.
Важното в случая е Дедо Поп да си я хареса и да я вземе.
Айде кати я видиш тая черната ли масленозелената ли абе де да знам и аз коя тая от 4800 лв. пиши да видим как е че ми е интересно.
Щото другите почват вече от 6000 на горе



Айде кати я видиш тая черната ли масленозелената ли абе де да знам и аз коя тая от 4800 лв. пиши да видим как е че ми е интересно.



- alekangg
- INSANE
- Мнения: 4848
- Регистриран: 19 апр 2005, 12:42
- Skype: ajalvir
- Автомобил/Car: Rogue
- Град/City: София
- Благодарил (а): 13 пъти
- Изпратили благодарности: 34 пъти
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
В Италия още не съм виждал бараки каквито само и единствено има в БГ, пушещи полуизгнили, с липсващи детейли и т.н. да не говорим за маслата, бензитните и частите с които се обслужват в Бг. Като е от Германия, че там няма мангали, араби и сякаква пасмина и не може да се попадне на пълен кенеф! Да не говорим за ръждите, че хлопелите идваха нахапани и ги замазваха с тиксо, парцали и с каквото може и отгоре боя. Гледай състоянието на колата и въобще не питай от къде е, защо се продава и други подобни, отговорите на които знаеш предварилтелно, че ще са предварително измислени и подготвени.
- W2
- INSANE
- Мнения: 17183
- Регистриран: 27 сеп 2004, 02:36
- Skype: viniks_w2
- Автомобил/Car: Tiida
- Град/City: Burgas, BG
- Изпратили благодарности: 24 пъти
- Контакти:
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
alekangg написа:В Италия още не съм виждал бараки каквито само и единствено има в БГ, ....
а ми щото са тук





Моето наблюдение е, че мърлячи действително има навсякъде, но такова каране на автомобил без смяна на масло (с доливане на ~30х км) там явно са на почит! Основната "вина" за това мнение за италианските коли е именно в джамбазите.... знаете, там се взима възможно най-евтиното! Тук се пудри и се продава като топъл хляб с голяма горница! Ако се отиде в Италия и се потърси кола за себе си, естествено ще се намери нещо качествено и поддържано и тн.. и всичко ще си е наред!!
Колегата PAT-ROLLL е прав, германоподобните продавачи знаят за "достойнствата" на немската регистрация и преди няколко години взеха и те да вкарват коли от там, за да ги продават на нас с немски номера....



Ние обаче ряпа не ядем !
- P11 2.0GT STW edition #008/200 '98 - мечтата...
For Me & You, Inside of me, R34GTR AStyle, Най-добрия драг...

For Me & You, Inside of me, R34GTR AStyle, Най-добрия драг...
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
Колегата PAT-ROLLL обаче не е прав за германските талони. Новите им талони нямат история на собствениците. За съжаление...
So long, and thanks for all the fish
- dedo pop
- Поп
- Мнения: 6222
- Регистриран: 21 сеп 2004, 09:04
- Skype: otecyordan
- Автомобил/Car: Sunny B11
- Град/City: Септември
- Благодарил (а): 90 пъти
- Изпратили благодарности: 168 пъти
- Контакти:
Re: Някаква идея ми се загнезди в главата и не излиза
Ето и днешното приключение.
Гледах тъмно зелената. За синята не остана време, обаче се оказа, че е в автоборса на 500 м от Септември. Утре отивам да я видя.
Зелената:
Външен вид - предния капак е посукан, има луфт около сантиметър между капака и левия калник. Отдясно няма проблем. Отпред вляво е имало удар. Доколко е сериозен не знам. Като се погледне отпред, луфта между капака и двата калника не е еднакъв - вляво е доста по-голям. На почукване капака издава различен звук в различните зони. Веднъж на метал, друг път на нещо друго.
Подкалниците са сложени некадърно и имат сериозно разминаване в пластмасите. Двата предни калника са боядисвани (не особено сполучливо). Драскотина на бронята, вижда се на снимката. Фарове и халогени - перфектни, не са сменяни, или ако са сменяни са с оригиналните - Ичико.
Задната броня е леко напукана, не е страшно. Задният капак също стои неравно - отляво жули в калника, отдясно има голям луфт. Врати, покрив - добре. Боята не е първа хубост, но със сериозно пастиране и полиране ще светне.
Багажник - яко мърляв, масла рязляти из постелките. Под постелките ламарините са перфектни. Ръжда въобще не видях по колата никъде, ама имаше следи от боядисване, личеше си къде е минавало ограничителното тиксо.
Общо за външен вид - 4 от 6.
Салон - ъъ. Мне, не ми хареса. Пушено е. Мирише яко, за непушач като мен е достатъчна причина да откажа такава кола. Вмирисала се е неспасяемо. Яко ожулени места - предната лява колона с дупки по дамаската. Волана хем протрит, хем мръсен. Май колата е била на автомонтьор, който никога не си е мил ръцете. Има олюпени и паднали парчета от махагона. Салона доволно мръсен. Капака на пасажерския еърбег се разминава по цвят с останалата част на таблото. Кожата не е първа младост, не знам доколко подлежи на освежаване. Има яко напукани места по задната облегалка.
Салон - 2 от 6.
Двигател - Измит. Независимо от това, някакво омасляване около щеката за маслото, може би като са вадили щеката са я намърлявили, но като се вгледах ми замяза като на теч от гарнитура. Други проблеми нямаше на външен вид. Нямаше акумулатор, поисках да я запалим, човека който беше там (баща на собственика на автокъщата) много отзивчив и приятен човек донесе един и се започна. Оказа се, че се пали не от ключа, явно се е прецакал а е изведено едно рейсаджийско копче и то се натиска. Да, ама не. Запали от десетия път, стартера като върти, издава ужасен звук. Накрая запали и... За първи път чувам нисански двигател така да щрака. Мога да го оприлича единствено на звук от дизелов двигател перкинс. Облещих се. Слушах, слушах и идея си нямам от къде идва това нещо. Може да е клапан, (доколкото знам клапаните не са с хидравлични повдигачи). Веригата се чува осезаемо. Иначе - двигателя не мърда, закован. Давахме газ, не се поклаща.
Оценка - не знам, това масло и ужасното щракане си искат разбирач.
Тест драйв - кара се като типичен нисан. Приятен волан, върти се с кеф, съединител и газ - супер, малко ми бяха неудобни.
Обаче, като я изкарах на пътя почна да дърпа вдясно. Това се оправи над 100 км/ч.
Първа - 70. Втора - 110. Трета - 150 и нямаше накъде вече имаше яко трафик. Четвърта, пета - никакъв проблем. Оборотомера на втора, трета и четвърта си се качваше до 6500 без проблем. Такова вървене и нбиране, майкооооо. Супер.
Возията - ужасна, лашкаше се нагоре, надолу, вдясно, вляво, на алмерата такова нещо няма. Ужасно тропане отпред вдясно. Нещо по окачването е, трябва да се види от майстор. Тропане по пластмасите на таблото, неприятно.
Оценка - 4 от 6.
На място двигателя въобще не се усеща вътре, единственото, което показва, че работи е оборотомера. При движение пошумява лекичко.
Шумоизолация - 5 от 6.
Други - наскоро сменян преден ляв амортисьор или нещо друго. Болтовете отвивани, следи от блъскане и чисто нова капачка (или квото там се слага върху амортисьора).
Един огромен плюс - всички екстри работят безотказно - ел. стъкла (задно ляво има нещо по веригата при натиснато копче се вдига съклото), ел. огледала, ел. фарове. Ел. регулировки на седалките - кеф, бжжжж напред, бжжж назад, наклон на облегалката и т.н. Някаква врътка на шофьорската облегалка не работеше, не знам за какво е. Радиото - оригинално нисанско - работи. Ел. антена - също.
Климатроника - ега ти кефа. Перфектен. Някой беше написал, че автомобилния климатроник започва да духа топло след като загрее колата. Мнеее, веднага си задуха топло, нагласих го на 18 градуса - веднага студено. На 30 градуса - веднага топло. За секунди в купето стана супер. Въобще не се усещат струйте въздух.
Екстри - 6 от 6.
Определено не ми хареса - неподдържана коля. Дори мърлявена. Забравих да питам каква е по народност.
Цена - 5800. Вадя листа със записките и гледам - 4800 в мобилето. Пробвах да се пазаря, под 4800 не пада.
Друго не мога да се сетя.
Това НЕ Е мойта максима, за съжаление. Ако някой иска да я купи, непременно с доверен човек, който е в час, за да види двигателя и тропането отпред. Не гледах масло и щека, нито бърниках през дупката за наливане на маслото, като затрака и ми се отщя.
Друго - за малко да изям боя. От другата страна още една автокъща. Дори реших, че става дума за една и съща. Там имаше една Р11-144 и Р12. 144-ката я зяпаха, даже се прибираха от тестване и аз отидах да я погледна. 2001 г. - 10500 лв. И един ми вика - заповядайте, има място за всички. Аз обаче отговарям с усмивка - не, това не колата за мен, не ги харесвам. Той - що? Японска е, гледам и ти караш японска. Аз - абе не е баш така, английска е. Оня се опули и се сопна. Бре, кво му стана на тоя човек, си викам. А наблизо още двама, дето я гледаха. Викам му - вдигни капака, вина почва с SJ. Той - кво от това. Ми викам му - английска сглобка е. Той - двигателя какъв е? Аз - нисански, турбодизел 90 коня. Той, ми това е важното. Абе важно - отговарям му аз, създава ядове, който не са характерни за нисан. Ядосах се, и казах - това за мен не е нисан. Малеееее. Ония се изпариха някъде, а пича... Като ме погледна под вежди и ми вика - братчед, мащай се от тука, от такива разбирачи ми е писнало. Питам го - къв се правиш? Той - собственик съм. Малеее. Леееко назад и към вратата. Той още - да не съм те видял повече и други такива. Аз му отговарям - значи, като дойде клиент и се окаже, че е в час с някои неща и не може да го излъжеш - бегай вънка. И се махнах. Само да не се окаже че е една и също автокъща, разделена на две от ограда.
Само дето чичото с максимата ми каза, че синът му, който е собственик, бил в Европа. А онзи се представи за собственик. Може да са някаква комбина. Та явно за мен там вече няма място.
Накрая - любопитен съм да пробвам друга А32, тази не ми хареса. След като се качих в алмерата, имах усещане за много по-висок клас кола. Единственото, което беше по-добро на максимата е огромния салон.
Забравих VIN-a:
JN1CAUA320001001
Гледах тъмно зелената. За синята не остана време, обаче се оказа, че е в автоборса на 500 м от Септември. Утре отивам да я видя.
Зелената:
Външен вид - предния капак е посукан, има луфт около сантиметър между капака и левия калник. Отдясно няма проблем. Отпред вляво е имало удар. Доколко е сериозен не знам. Като се погледне отпред, луфта между капака и двата калника не е еднакъв - вляво е доста по-голям. На почукване капака издава различен звук в различните зони. Веднъж на метал, друг път на нещо друго.
Подкалниците са сложени некадърно и имат сериозно разминаване в пластмасите. Двата предни калника са боядисвани (не особено сполучливо). Драскотина на бронята, вижда се на снимката. Фарове и халогени - перфектни, не са сменяни, или ако са сменяни са с оригиналните - Ичико.
Задната броня е леко напукана, не е страшно. Задният капак също стои неравно - отляво жули в калника, отдясно има голям луфт. Врати, покрив - добре. Боята не е първа хубост, но със сериозно пастиране и полиране ще светне.
Багажник - яко мърляв, масла рязляти из постелките. Под постелките ламарините са перфектни. Ръжда въобще не видях по колата никъде, ама имаше следи от боядисване, личеше си къде е минавало ограничителното тиксо.
Общо за външен вид - 4 от 6.
Салон - ъъ. Мне, не ми хареса. Пушено е. Мирише яко, за непушач като мен е достатъчна причина да откажа такава кола. Вмирисала се е неспасяемо. Яко ожулени места - предната лява колона с дупки по дамаската. Волана хем протрит, хем мръсен. Май колата е била на автомонтьор, който никога не си е мил ръцете. Има олюпени и паднали парчета от махагона. Салона доволно мръсен. Капака на пасажерския еърбег се разминава по цвят с останалата част на таблото. Кожата не е първа младост, не знам доколко подлежи на освежаване. Има яко напукани места по задната облегалка.
Салон - 2 от 6.
Двигател - Измит. Независимо от това, някакво омасляване около щеката за маслото, може би като са вадили щеката са я намърлявили, но като се вгледах ми замяза като на теч от гарнитура. Други проблеми нямаше на външен вид. Нямаше акумулатор, поисках да я запалим, човека който беше там (баща на собственика на автокъщата) много отзивчив и приятен човек донесе един и се започна. Оказа се, че се пали не от ключа, явно се е прецакал а е изведено едно рейсаджийско копче и то се натиска. Да, ама не. Запали от десетия път, стартера като върти, издава ужасен звук. Накрая запали и... За първи път чувам нисански двигател така да щрака. Мога да го оприлича единствено на звук от дизелов двигател перкинс. Облещих се. Слушах, слушах и идея си нямам от къде идва това нещо. Може да е клапан, (доколкото знам клапаните не са с хидравлични повдигачи). Веригата се чува осезаемо. Иначе - двигателя не мърда, закован. Давахме газ, не се поклаща.
Оценка - не знам, това масло и ужасното щракане си искат разбирач.
Тест драйв - кара се като типичен нисан. Приятен волан, върти се с кеф, съединител и газ - супер, малко ми бяха неудобни.
Обаче, като я изкарах на пътя почна да дърпа вдясно. Това се оправи над 100 км/ч.
Първа - 70. Втора - 110. Трета - 150 и нямаше накъде вече имаше яко трафик. Четвърта, пета - никакъв проблем. Оборотомера на втора, трета и четвърта си се качваше до 6500 без проблем. Такова вървене и нбиране, майкооооо. Супер.
Возията - ужасна, лашкаше се нагоре, надолу, вдясно, вляво, на алмерата такова нещо няма. Ужасно тропане отпред вдясно. Нещо по окачването е, трябва да се види от майстор. Тропане по пластмасите на таблото, неприятно.
Оценка - 4 от 6.
На място двигателя въобще не се усеща вътре, единственото, което показва, че работи е оборотомера. При движение пошумява лекичко.
Шумоизолация - 5 от 6.
Други - наскоро сменян преден ляв амортисьор или нещо друго. Болтовете отвивани, следи от блъскане и чисто нова капачка (или квото там се слага върху амортисьора).
Един огромен плюс - всички екстри работят безотказно - ел. стъкла (задно ляво има нещо по веригата при натиснато копче се вдига съклото), ел. огледала, ел. фарове. Ел. регулировки на седалките - кеф, бжжжж напред, бжжж назад, наклон на облегалката и т.н. Някаква врътка на шофьорската облегалка не работеше, не знам за какво е. Радиото - оригинално нисанско - работи. Ел. антена - също.
Климатроника - ега ти кефа. Перфектен. Някой беше написал, че автомобилния климатроник започва да духа топло след като загрее колата. Мнеее, веднага си задуха топло, нагласих го на 18 градуса - веднага студено. На 30 градуса - веднага топло. За секунди в купето стана супер. Въобще не се усещат струйте въздух.
Екстри - 6 от 6.
Определено не ми хареса - неподдържана коля. Дори мърлявена. Забравих да питам каква е по народност.
Цена - 5800. Вадя листа със записките и гледам - 4800 в мобилето. Пробвах да се пазаря, под 4800 не пада.
Друго не мога да се сетя.
Това НЕ Е мойта максима, за съжаление. Ако някой иска да я купи, непременно с доверен човек, който е в час, за да види двигателя и тропането отпред. Не гледах масло и щека, нито бърниках през дупката за наливане на маслото, като затрака и ми се отщя.
Друго - за малко да изям боя. От другата страна още една автокъща. Дори реших, че става дума за една и съща. Там имаше една Р11-144 и Р12. 144-ката я зяпаха, даже се прибираха от тестване и аз отидах да я погледна. 2001 г. - 10500 лв. И един ми вика - заповядайте, има място за всички. Аз обаче отговарям с усмивка - не, това не колата за мен, не ги харесвам. Той - що? Японска е, гледам и ти караш японска. Аз - абе не е баш така, английска е. Оня се опули и се сопна. Бре, кво му стана на тоя човек, си викам. А наблизо още двама, дето я гледаха. Викам му - вдигни капака, вина почва с SJ. Той - кво от това. Ми викам му - английска сглобка е. Той - двигателя какъв е? Аз - нисански, турбодизел 90 коня. Той, ми това е важното. Абе важно - отговарям му аз, създава ядове, който не са характерни за нисан. Ядосах се, и казах - това за мен не е нисан. Малеееее. Ония се изпариха някъде, а пича... Като ме погледна под вежди и ми вика - братчед, мащай се от тука, от такива разбирачи ми е писнало. Питам го - къв се правиш? Той - собственик съм. Малеее. Леееко назад и към вратата. Той още - да не съм те видял повече и други такива. Аз му отговарям - значи, като дойде клиент и се окаже, че е в час с някои неща и не може да го излъжеш - бегай вънка. И се махнах. Само да не се окаже че е една и също автокъща, разделена на две от ограда.
Само дето чичото с максимата ми каза, че синът му, който е собственик, бил в Европа. А онзи се представи за собственик. Може да са някаква комбина. Та явно за мен там вече няма място.
Накрая - любопитен съм да пробвам друга А32, тази не ми хареса. След като се качих в алмерата, имах усещане за много по-висок клас кола. Единственото, което беше по-добро на максимата е огромния салон.
Забравих VIN-a:
JN1CAUA320001001
Сега Nissan X-Trail T31 facelift, M9R, AT
преди Nissan Almera Tino V10 с YD22DDTi
преди Nissan Almera N15 с GA14DE
Православни филми
преди Nissan Almera Tino V10 с YD22DDTi
преди Nissan Almera N15 с GA14DE
Православни филми
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост