P11-144 проблем с паленето

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
DeGaVu
Новак
Мнения: 22
Регистриран: 02 сеп 2009, 02:42
Skype: warchief-a
Автомобил/Car: Primera P11-144
Благодарил (а): 7 пъти
Изпратили благодарности: 1 път

P11-144 проблем с паленето

Мнениеот DeGaVu » 05 юли 2018, 19:17

Привет колеги, от няколко месеца Примерата периодично ми прави проблеми с паленето. Паля, карам я, гася и 2я път като искам да я запаля и не ще, стартера върти, но не пали. Чак на 5-6я опит след продължително въртене и с падала на газта до долу, пали. Този номер, няколко пъти ми го прави - паля, карам, спирам някъде и при второто палене Цъ. Най-новото вече е да го прави от първия път. Явно проблемът са зъдълбочава. Не съм сигурен, но ми се струва, че го прави при по-хладно време, когато е топло и колата се е напекла, пали от раз. Друг проблем, не знам дали има общо с този е, че някъде 5-6 минути след като колата е работила и за секунда оборотите падат, а веднъж паднаха достатъчно, че колата да изгасне. Това го прави всеки път без изключение, независимо от времето.
Ex. Sunny N14 GTI SR20DE
Primera P11-144 QG18DE
Потребителски аватар
stani
Точното Око
Мнения: 4721
Регистриран: 15 юни 2008, 12:06
Skype: mitsubu
Автомобил/Car: Sunny N14
Град/City: София, ж.к. Надежда 2
Благодарил (а): 29 пъти
Изпратили благодарности: 272 пъти
Контакти:

P11-144 проблем с паленето

Мнениеот stani » 05 юли 2018, 19:29

Чека свети ли, грешка има ли записана?
Аз залагам на тръгнал да си заминава датчик колянов вал.
Бавен като оФлюФ, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но завива като ЕВО.Изображение
Кара си на гаССС, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но заделя мъни-та за ДЗВЕРО!Изображение
Потребителски аватар
DeGaVu
Новак
Мнения: 22
Регистриран: 02 сеп 2009, 02:42
Skype: warchief-a
Автомобил/Car: Primera P11-144
Благодарил (а): 7 пъти
Изпратили благодарности: 1 път

P11-144 проблем с паленето

Мнениеот DeGaVu » 05 юли 2018, 19:32

stani написа:Източник на мнението Чека свети ли, грешка има ли записана?
Аз залагам на тръгнал да си заминава датчик колянов вал.


Не, на таблото нищо не свети
Ex. Sunny N14 GTI SR20DE
Primera P11-144 QG18DE
Потребителски аватар
stani
Точното Око
Мнения: 4721
Регистриран: 15 юни 2008, 12:06
Skype: mitsubu
Автомобил/Car: Sunny N14
Град/City: София, ж.к. Надежда 2
Благодарил (а): 29 пъти
Изпратили благодарности: 272 пъти
Контакти:

P11-144 проблем с паленето

Мнениеот stani » 05 юли 2018, 20:10

Размени местата на двата датчика (колянов и разпределителен вал, при твоя двигател са еднакви) и виж дали има промяна.
Бавен като оФлюФ, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но завива като ЕВО.Изображение
Кара си на гаССС, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но заделя мъни-та за ДЗВЕРО!Изображение
Потребителски аватар
Fand
INSANE
Мнения: 3029
Регистриран: 31 дек 2008, 01:03
Skype: kanfan
Автомобил/Car: Primera P11-144
Град/City: Пловдив/Айтос
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 6 пъти
Контакти:

P11-144 проблем с паленето

Мнениеот Fand » 07 юли 2018, 02:29

DeGaVu написа:Източник на мнението Привет колеги, от няколко месеца Примерата периодично ми прави проблеми с паленето. Паля, карам я, гася и 2я път като искам да я запаля и не ще, стартера върти, но не пали. Чак на 5-6я опит след продължително въртене и с падала на газта до долу, пали. Този номер, няколко пъти ми го прави - паля, карам, спирам някъде и при второто палене Цъ. Най-новото вече е да го прави от първия път. Явно проблемът са зъдълбочава. Не съм сигурен, но ми се струва, че го прави при по-хладно време, когато е топло и колата се е напекла, пали от раз. Друг проблем, не знам дали има общо с този е, че някъде 5-6 минути след като колата е работила и за секунда оборотите падат, а веднъж паднаха достатъчно, че колата да изгасне. Това го прави всеки път без изключение, независимо от времето.

search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=Бендикс&fid%5B%5D=42
По ред на номерата: P11-144,QG18DE,ГИ / Renault Twingo - 1995, АГУ / Мазда 6 комби - 2005, 2.3, 4х4, ГИ
Потребителски аватар
DeGaVu
Новак
Мнения: 22
Регистриран: 02 сеп 2009, 02:42
Skype: warchief-a
Автомобил/Car: Primera P11-144
Благодарил (а): 7 пъти
Изпратили благодарности: 1 път

P11-144 проблем с паленето

Мнениеот DeGaVu » 09 юли 2018, 17:28

Fand написа:Източник на мнението
DeGaVu написа:Източник на мнението Привет колеги, от няколко месеца Примерата периодично ми прави проблеми с паленето. Паля, карам я, гася и 2я път като искам да я запаля и не ще, стартера върти, но не пали. Чак на 5-6я опит след продължително въртене и с падала на газта до долу, пали. Този номер, няколко пъти ми го прави - паля, карам, спирам някъде и при второто палене Цъ. Най-новото вече е да го прави от първия път. Явно проблемът са зъдълбочава. Не съм сигурен, но ми се струва, че го прави при по-хладно време, когато е топло и колата се е напекла, пали от раз. Друг проблем, не знам дали има общо с този е, че някъде 5-6 минути след като колата е работила и за секунда оборотите падат, а веднъж паднаха достатъчно, че колата да изгасне. Това го прави всеки път без изключение, независимо от времето.

search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=Бендикс&fid%5B%5D=42


не е бендиксът, защото стартеът върти. В крайна сметка се оказа датчика на разпределителния вал, stani беше прав :)
Ex. Sunny N14 GTI SR20DE
Primera P11-144 QG18DE
Потребителски аватар
N_Petrov
VP44 Expert
VP44 Expert
Мнения: 4350
Регистриран: 02 ное 2008, 17:53
Град/City: София (и тук там Варна)
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 87 пъти

P11-144 проблем с паленето

Мнениеот N_Petrov » 09 юли 2018, 18:41

DeGaVu написа:
Fand написа:Източник на мнението
DeGaVu написа:Източник на мнението Привет колеги, от няколко месеца Примерата периодично ми прави проблеми с паленето. Паля, карам я, гася и 2я път като искам да я запаля и не ще, стартера върти, но не пали. Чак на 5-6я опит след продължително въртене и с падала на газта до долу, пали. Този номер, няколко пъти ми го прави - паля, карам, спирам някъде и при второто палене Цъ. Най-новото вече е да го прави от първия път. Явно проблемът са зъдълбочава. Не съм сигурен, но ми се струва, че го прави при по-хладно време, когато е топло и колата се е напекла, пали от раз. Друг проблем, не знам дали има общо с този е, че някъде 5-6 минути след като колата е работила и за секунда оборотите падат, а веднъж паднаха достатъчно, че колата да изгасне. Това го прави всеки път без изключение, независимо от времето.

search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=Бендикс&fid%5B%5D=42


не е бендиксът, защото стартеът върти. В крайна сметка се оказа датчика на разпределителния вал, stani беше прав :)


Той ако е бендикс пак ще си върти, просто няма да се въртя коляновият вал с него.
Almera N16 YD22DDT

Всеки автомобил е екипиран с 2 вида пътепоказатели (мигача) - ЛЯВ и ДЕСЕН. Използвайте ги ПО ОТДЕЛНО!!!
Няма дума в българския език, която в мн. ч. да за вършва на "Й"!!!

Върни се в “Primera”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kokopi4o и 3 госта