Прекъсване /забиване/ при ляв завой

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
venc1
Мнения: 10
Регистриран: 16 ное 2014, 15:04
Автомобил/Car: Micra K11
Изпратили благодарности: 1 път

Прекъсване /забиване/ при ляв завой

Мнениеот venc1 » 16 мар 2018, 14:28

Привет на всички!
Имам доста странен проблем с моя Нисан. Колата е П12 1.8 2004г. без газ.
Проблемът е следният, когато завивам на ляво и искам да ускоря автомобилът започва да прекъсва, тръгва да ускорява и забива муцуната, изправям волана и продължава да върви на тласъци без съществено увеличение на скоростта. Много неприятно при изпреварване, престрояване. Звучи доста нереално, но е факт.. При движение направо и надясно колата си ускорява без никакви проблеми.
След търсене из форума намерих една тема с подобен проблем, но без конкретно решение и причина. Пишеше само, че можело да е от "скъсана маса между двигателя и купето".
Колата е закачана на диагностика и няма никакви записани грешки. Незнам дали е свързано с проблема, но мултиволана понякога ми прави паечета. При въртене си усилва музиката, сменя станции т.н.
Някой, ако е имал подобен проблем или знае нещо по въпроса, ще съм много благодарен за малко съдействие.
Благодаря за отделеното време!
Потребителски аватар
rockton
Редовен
Мнения: 80
Регистриран: 15 мар 2009, 08:00
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: София
Изпратили благодарности: 4 пъти

Прекъсване /забиване/ при ляв завой

Мнениеот rockton » 18 мар 2018, 08:31

Имах подобен случай преди доста години , но с Мазда 323F прекъсваше и направо гаснеше на ляв завой! Оказа се Горивна помпа, невероятно но налягането в инжекторната рейка падаще на 1.0 бар при завоя. хванах проблема с манометъра за налягане в горивната систена като го поставих под чистачката с дълги маркучи и така я покарах малко за да съм сурен какво се случва. На десен завой нямаще проблем но на по остър ляв налягането стремглаво пропадаше до около 1 бар и колата гаснеше, след което палиш веднага и налягането си е 3.2 бара, и така до следващият ляв завой :lol: явно, сентробежните сили действаха спряно износването на колектора на помпарта по особен начин :mrgreen: След смяна на помпата всичко си дойде по местата!
"четенето на грешки" - не е диагностика, "изтриването на грешки" - не е ремонт!
venc1
Мнения: 10
Регистриран: 16 ное 2014, 15:04
Автомобил/Car: Micra K11
Изпратили благодарности: 1 път

Прекъсване /забиване/ при ляв завой

Мнениеот venc1 » 18 мар 2018, 09:52

Благодаря за мнението! Ще помисля над този вариант. Макар че при мен не гасне колата, а и ми го прави това забиване и при леко завиване на ляво (изпреварване, престрояване).
venc1
Мнения: 10
Регистриран: 16 ное 2014, 15:04
Автомобил/Car: Micra K11
Изпратили благодарности: 1 път

Прекъсване /забиване/ при ляв завой

Мнениеот venc1 » 01 апр 2018, 20:07

Тъй като съм съвестен шофьор и винаги използвам мигач, не съм се усетил, че проблема ми е от него, а не от самото завиване.. Ще я карам на токаджия да я види когато ми остане време.
venc1
Мнения: 10
Регистриран: 16 ное 2014, 15:04
Автомобил/Car: Micra K11
Изпратили благодарности: 1 път

Прекъсване /забиване/ при ляв завой

Мнениеот venc1 » 06 май 2018, 22:41

Проблема беше в кофти маса в задницата на автомобила. Дано темата бъде полезна и за други колеги.
Потребителски аватар
МИНЧО
INSANE
Мнения: 4227
Регистриран: 02 дек 2008, 11:44
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: София-"O.К.-2"
Благодарил (а): 47 пъти
Изпратили благодарности: 59 пъти

Прекъсване /забиване/ при ляв завой

Мнениеот МИНЧО » 07 май 2018, 08:55

venc1 написа:Източник на мнението Проблема беше в кофти маса в задницата на автомобила. Дано темата бъде полезна и за други колеги.

Дай по пълна информация за тая ,,кофти маса,, на мигача, и как тя влияе на работата на мотора!
NISSAN PRIMERA P10 GA16DE
Nissan Almera N16 QG18
Nissan Qashqai J10 HR16DE
NISSAN PRIMERA P11-144-бивша
И Я МОЖЕМ И ТАТЕ МОЖЕ, АМА КОЗАТА СИ САКА ПРЪЧ
Трифон
Редовен
Мнения: 93
Регистриран: 13 ное 2009, 19:23
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Аксаково
Благодарил (а): 4 пъти
Контакти:

Прекъсване /забиване/ при ляв завой

Мнениеот Трифон » 13 май 2018, 17:32

МИНЧО написа:Източник на мнението
venc1 написа:Източник на мнението Проблема беше в кофти маса в задницата на автомобила. Дано темата бъде полезна и за други колеги.

Дай по пълна информация за тая ,,кофти маса,, на мигача, и как тя влияе на работата на мотора!

Минчо, вероятно не е свързано с мигача, а само с масата, която пак така вероятно осигурява работата на помпата. Много е вероятно инерционните сили, при ляв завой, да се оказват пагубни за работата на свързаните с тях изпълнителни механизми и дрън дрън дрън, както и за разхлабената маса към тъпата помпа.
Що пък ши са случва се на ляво? Един ни са оплака от дясно.

Върни се в “Primera”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост