Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
Fand
INSANE
Мнения: 3029
Регистриран: 31 дек 2008, 01:03
Skype: kanfan
Автомобил/Car: Primera P11-144
Град/City: Пловдив/Айтос
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 6 пъти
Контакти:

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот Fand » 18 дек 2013, 21:06

Колко точно дена има между 12.11 и 18.12? Тоя човек вече 3 коли е сменил ... :)
По ред на номерата: P11-144,QG18DE,ГИ / Renault Twingo - 1995, АГУ / Мазда 6 комби - 2005, 2.3, 4х4, ГИ
Kiril8305
Мнения: 14
Регистриран: 22 окт 2013, 22:04
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Добрич

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот Kiril8305 » 29 яну 2014, 15:34

Здравейте!
Пред три дни ми докараха автомобила Нисан Примиера Комби 1,8 -115к.с. след премеждията по регистрацията в КАТ сега и монтират аларма и газово.
Радва с по добро возене от моята Мазда и доста повече пространство в купето , седалките наистина са ми удобни - за напред времето ще покаже как ще се държи.
Светна ми лампата за чек енджин -а , след диагностика си каза , че нещо не и харесва в катализатора - ресетнаха компа и за сега угасна , но не задълго според мен.
Живи и здрави.
Потребителски аватар
Fand
INSANE
Мнения: 3029
Регистриран: 31 дек 2008, 01:03
Skype: kanfan
Автомобил/Car: Primera P11-144
Град/City: Пловдив/Айтос
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 6 пъти
Контакти:

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот Fand » 29 яну 2014, 23:27

Kiril8305 написа:Здравейте!
Пред три дни ми докараха автомобила Нисан Примиера Комби 1,8 -115к.с. след премеждията по регистрацията в КАТ сега и монтират аларма и газово.
Радва с по добро возене от моята Мазда и доста повече пространство в купето , седалките наистина са ми удобни - за напред времето ще покаже как ще се държи.
Светна ми лампата за чек енджин -а , след диагностика си каза , че нещо не и харесва в катализатора - ресетнаха компа и за сега угасна , но не задълго според мен.
Живи и здрави.


Има няколко теми по въпроса във форума... Ако преудолееш грешката психологически, ще е най-добре... :lol: Ако не успееш, първото е да отвориш кат-ра и да видиш дали има съдържание или само обвивка... При нормално функциониращо съдържание, се насочваш към пробиви в смукателни или изпускателни колектори (вкл. гарнитури), проблеми с дюзи, бенз.регулатор, ЕГР или ламбда сондите. При липса на съдържание, търсиш начин да излъжеш 2-рата ламбда сонда - най-добре с адаптор за извеждане/изваждане. :thumbs up:
По ред на номерата: P11-144,QG18DE,ГИ / Renault Twingo - 1995, АГУ / Мазда 6 комби - 2005, 2.3, 4х4, ГИ
Kiril8305
Мнения: 14
Регистриран: 22 окт 2013, 22:04
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Добрич

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот Kiril8305 » 30 яну 2014, 10:03

Има няколко теми по въпроса във форума... Ако преудолееш грешката психологически, ще е най-добре... :lol: Ако не успееш, първото е да отвориш кат-ра и да видиш дали има съдържание или само обвивка... При нормално функциониращо съдържание, се насочваш към пробиви в смукателни или изпускателни колектори (вкл. гарнитури), проблеми с дюзи, бенз.регулатор, ЕГР или ламбда сондите. При липса на съдържание, търсиш начин да излъжеш 2-рата ламбда сонда - най-добре с адаптор за извеждане/изваждане. :thumbs up:[/quote]


Психологически съм я преодолял още след прочитането :D
todorov76
Мнения: 4
Регистриран: 07 мар 2014, 01:06
Автомобил/Car: Primera P12

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот todorov76 » 07 мар 2014, 01:14

Здравейте, мераклия съм на примера DCI 2.2 138кс, японският модел, дето е с верига. Някакви мнения, дали са сполучливи като модел? А на пазара са много трудни за намиране. На части по ги има и взех да се чудя. Всякакви мнения ще са ми от полза.
Потребителски аватар
111111
Маниак
Мнения: 355
Регистриран: 03 сеп 2013, 20:09
Skype: saentist
Автомобил/Car: Primera P12
Град/City: Леко на север от София
Изпратили благодарности: 6 пъти

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот 111111 » 07 мар 2014, 22:56

todorov76 написа:Здравейте, мераклия съм на примера DCI 2.2 138кс, японският модел, дето е с верига. Някакви мнения, дали са сполучливи като модел? А на пазара са много трудни за намиране. На части по ги има и взех да се чудя. Всякакви мнения ще са ми от полза.

Тоя модел го има и 126 коня Японски, 138коня е към спора не е ли френски.
Изображение
WP12 2.2Di
Потребителски аватар
dare__devil
Голямата секира
Голямата секира
Мнения: 14660
Регистриран: 20 яну 2007, 11:22
Автомобил/Car: Infiniti G35 Sport Sedan
Град/City: София
Благодарил (а): 141 пъти
Изпратили благодарности: 452 пъти
Контакти:

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот dare__devil » 08 мар 2014, 08:21

Не е френски.

posted via Mobile
Потребителски аватар
111111
Маниак
Мнения: 355
Регистриран: 03 сеп 2013, 20:09
Skype: saentist
Автомобил/Car: Primera P12
Град/City: Леко на север от София
Изпратили благодарности: 6 пъти

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот 111111 » 09 мар 2014, 02:24

http://www.autoevolution.com/engine/nis ... 2-dct.html
http://www.autoevolution.com/engine/nis ... 2-dci.html
разликата е в консумацията и кончетата ;)
а физическо не намирам никаде описание по какво се различават

Освен следния коментар

the injection systems are the main difference, on the DTi engine, the injectors are supplied with fuel directly from the fuel pump. The injectors are mechanical and so they rely on the fuel pressure to lift the injector needle off its seat to allow injection to take place. There is some influence from the injection ecu, in the form of various sensor's on the engine, such as crank angle sensor, needle lift sensor and coolant temperature sensor.

On the DCi engine the fuel is supplied to electrically controlled injectors via a common rail. This fuel system has two fuel pumps, the low pressure pump supplies fuel to a high pressure pump. This pump then supplies a fuel rail, from which the injectors are supplied with fuel. The idea is that the injection system can perform better, as the fuel pressure is maintained at a constant level and the ecu triggers the injectors when necessary. This system is controlled by the injection ecu using sensors on the engine, such as crankshaft angle sensor, camshaft sensor, coolant temperature sensor, fuel pressure sensor, etc.
the difference is the DCi has more electrical devices controlling the injection system, which is not really a bad thing. The injection timing and duration is controlled better, giving better power delivery, but maintaining fuel economy. And despite what other people may say on here it is still very reliable too.
Изображение
WP12 2.2Di
todorov76
Мнения: 4
Регистриран: 07 мар 2014, 01:06
Автомобил/Car: Primera P12

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот todorov76 » 12 мар 2014, 01:10

Ами купето не е много малко. Като че ли 138 ми допада повече, стига да не е Рено. А 126 коня как се държи? Изобщо чупят ли се имат ли слаби места, частите поносими ли са?

posted via Mobile
Потребителски аватар
111111
Маниак
Мнения: 355
Регистриран: 03 сеп 2013, 20:09
Skype: saentist
Автомобил/Car: Primera P12
Град/City: Леко на север от София
Изпратили благодарности: 6 пъти

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот 111111 » 12 мар 2014, 17:13

Моето e 126 и съм страшно доволен
за разлика от околните ми дет разправят много голямо много бла бла
само една позната го хареса че трябваше да и помогна с преноса на детската количка,
и тя взе да ми обяснябас тука се сгъва тука се разглобва,
хванах я и я бутнах цялата без манипулации в багажника и запрашихме
което на нея много и хареса понеже мъжът и кара пернишката мечта глоФ

инак на части понеже предния собственик не беше правил никаква поддръжка
Вакум помпа поради некъдърни обтегачи около 100, /втора ръка от Тино ;) / поради невъзможност да се смени зъбното колело
и 120 за верига и обтегач
предни биалетки тампони под 200 лева
сменено масло на скорости и двихател филтри и те пак към тая сума
смених и двете крушки на стоповете за 10 лева ;)
от 2 седмици единия ксенон го гледам е станал по син но там не съм се ровил колко стува
ще го мисля като изгасне
Изображение
WP12 2.2Di
Потребителски аватар
pepy86
Редовен
Мнения: 81
Регистриран: 07 апр 2013, 20:05
Автомобил/Car: Primera P12
Благодарил (а): 6 пъти
Изпратили благодарности: 1 път

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот pepy86 » 27 апр 2014, 19:00

Аз също имам Nissan Primera от една година. Моя е P12 126к.с. 03/2003г. Не искам да го хваля да не ме хване някоя каръщина, но до момента съм определено много доволен от него. Не е скъп за потдръжка, двигателя е с верига и няма излишни ролки и ремъци както например в старото ми Ауди А4. До момента за радост повече такива дребни проблемчета излизат, който явно са характерни за повечето Примери.
Нека да започна с минусите (ако мога така да ги нарека):
1-во проблемните машинки за заключването а вратите. ( тук плюс е, че всеки може да отстрани проблема завинаги с помоща само на тънка бургия, телче , лепило и сръчен приятел, при това абаолютно безплатно)
2-ро Ел.стъклата също са кекави и там механизма не е много надежден.
3-то Малко високия разход на фона на други конкурентни двифатели на нафта. Моя дава от 6 до 6.5 извън градско до 120 км/ч. И градско към 8- 8.5 но там е според зависи, може в някакви по сериозни задръствания с включен климатроник и на горе да мине.
Друго е сравнително малката маневреност на автомобила което се усеща главно на паркинг и при опит за маневри в тесни улички.
Друго е звуковите сигнали (от зумера за забравени светлини) , за който споменах аз и още няколко колеги в други теми, но и там има решение като се слагат диодни крушки и се извежда кабел за маса. Също доста евтино и надежно решение.
Автомобила като цяло е доста висок, аз лично бях свикнал със спортното окачване на старото Ауди, което го правеше изключително устойчиво при висока скорост на завоите и затова с Нисана може би ми се струва ,че амортисьорите и пружините са по меки. Но това пък е плюс за по приятната возия на автомобила на дълъг път :)
ПЛЮСОВЕ:
Доста здрав като цяло автомобил от към двигател и ходова част. Доста екстри, от който страхотната камера отзад на която прекрасно се вижда всичко дори и през нощта , подпомагаща за паркирането.
Евтини ( на прилични цени) части. Аз лично съм сменил масло на ск. кутия - Motul 2.3 литра по спомен. Масло за двигателя 5.5 литра. До сега карах с Тотал 10w40, но сега си купих Лики Моли 5w40. Мисля че с такова го и дават да се кара по книжка. Тотала също съм доста доволен. Изобщо не го е пипал и нищо не съм доливал, просто реших да пробвам с масло от по висок клас. Зимата пали колата от раз (аз за всеки случай слагам добавка против замръзване на Кастрол ТДА). Ремъците на генератора и климатика - общо 20 лв. на ГЕЙТС. Предни дискове плюс предни накладки ми излязоха 250 лв. Дисковете са TRW а накладките Делфи. Това е с малка отстъпка в цената. Антифриз му сложих червен на Comma. Реално събира малко над 9 литра , но аз не можах да източа повече от 5-6 при смяната.
Като цяло прекрасен семеен автомобил според мен, с хубави екстри като за класа си.
Последна промяна от pepy86 на 16 дек 2014, 12:08, променено общо 2 пъти.
Потребителски аватар
kriss_bg1977
INSANE
Мнения: 2280
Регистриран: 01 апр 2012, 13:15
Skype: krisstian_bg
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: Sliven-Varna
Благодарил (а): 60 пъти
Изпратили благодарности: 66 пъти

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот kriss_bg1977 » 27 апр 2014, 19:28

Колеги хубаво описвате плюсове и минуси на автомобилите си,но може ли малко по-грамотно?
Последните 2 поста ги чета 20 минути докато разбера всичко.Без точки,без главни букви(цял пост с една главна буква) или цели букви липсват.Не се заяждам ама четете си това което пишете преди да го публикувате!
Nissan Almera Tino V10 YD22DDTi 2002
ex Nissan Micra k10 1.2lx 1989
ex VW Transporter 1.6D 1982
ex Lada 1200 1982
Потребителски аватар
pepy86
Редовен
Мнения: 81
Регистриран: 07 апр 2013, 20:05
Автомобил/Car: Primera P12
Благодарил (а): 6 пъти
Изпратили благодарности: 1 път

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот pepy86 » 27 апр 2014, 20:29

Съжалявам колега. Приемам забележката. Постовете ги пиша от телефона и найстина ми е зор с тези малки буквички на клавиатурата. Обещавам да го редактирам като седна на компа.
todorov76
Мнения: 4
Регистриран: 07 мар 2014, 01:06
Автомобил/Car: Primera P12

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот todorov76 » 07 май 2014, 15:17

Привет на всички, благодаря за описанията и споделянията. Вече съм горд собствени на примера 136 коня, дизелак. Купена от Германия, със сменян мотор, който сега е на 80хил.км. До ден ще я видя на живо. Има забележки все пак. По задната броня личи лек козметичен удар и по тая причина може би, не работи камерата за задно виждане. И климатика трябва да се допълни. Колкото и да бях учуден, няма и навигация фабрично. Та да попитам, дали може да се скалъпи една навигацийка от друг нисан?
Doaiva
Мнения: 1
Регистриран: 11 май 2014, 12:43

Re: Primera +/- (разяснения за потенциални собственици)

Мнениеот Doaiva » 11 май 2014, 13:05

Здравейте,
Моля, за мнение кое в Нисан Примера комби 1,8 бензин 2005 е производство на Рено и заслужава ли си въобще да си купя такъв автомобил. Тъй като съм лаик в сферата на автомобилите моля за всякаква информация за модела - слаби места в двигател, ходова част, евентуално каква газова уредба да му се сложи и т.н. Благодаря ви предварително.

Върни се в “Primera”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: kokopi4o и 3 госта