Смяна на комфорт модул на N16 Темата е решена

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
makaveledj
Маниак
Мнения: 152
Регистриран: 07 окт 2015, 11:07
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: Варна, В.Търново, Бургас, Царево
Благодарил (а): 3 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти

Смяна на комфорт модул на N16  Темата е решена

Мнениеот makaveledj » 26 окт 2017, 11:23

raceteam написа:Източник на мнението https://mega.nz/#!GEd3maoC!rcQB487wTziPz6mMfjqcNjpKY53XMWSp61Rg4x3iVTE

Това са снимките. Прикачам ги така за да са в пълен размер и да се вижда по-добре

Доста различни са ни комфорт модулите. Маркирал съм тези, които трябва да провериш. Предполагам, не са сменили типа на транзисторите. Вземаш един мултицет. Даваш го на диоден тест, едната сонда я слагаш от едната страна, където е самотното краче, а с другата пробваш останалите две. Където писне, там е окъсило. Това е наай-бегинър левел проверка.
Снимка
Nissan Almera N16 QG15DE 2001
Nissan Terrano II R20 TD27Ti 2000
Потребителски аватар
raceteam
Маниак
Мнения: 423
Регистриран: 13 авг 2013, 13:25
Skype: carata2566
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 5 пъти

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот raceteam » 26 окт 2017, 16:17

o8x8ib.jpg
o8x8ib.jpg (116.45 KБ) Видяна 417 пъти


Ето този заградения на едното краче пищи постоянно. Интересното е че на другите като сложа сондите изписква за секунда и спира(но явно си е от китайския мултицет), но на заградения пищи постоянно.
@ makaveledj Благодаря за помощта!

Сега остана въпроса някой има ли идея в София къде да отида го сменят? Причините са, че нямам толкова тънък поялник, нямам лупа да видя какво точно пише на него, а и не съм толкова сигурен във възможностите си (май за последно преди 10 години съм се занимавал със запояване) :-D

Някой ако се сеща нека да предлага къде могат да ми го сменят?

П.П. Ако не се лъжа маркировка мисля, че е 491
П.П.2 Точно така, оказва се, че има доста различни видове комфорт модули и на всичкото отгоре моя вид май е от най-редките :evil:
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15 - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Потребителски аватар
makaveledj
Маниак
Мнения: 152
Регистриран: 07 окт 2015, 11:07
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: Варна, В.Търново, Бургас, Царево
Благодарил (а): 3 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот makaveledj » 26 окт 2017, 19:22

raceteam написа:Източник на мнението
o8x8ib.jpg


Ето този заградения на едното краче пищи постоянно. Интересното е че на другите като сложа сондите изписква за секунда и спира(но явно си е от китайския мултицет), но на заградения пищи постоянно.
@ makaveledj Благодаря за помощта!

Сега остана въпроса някой има ли идея в София къде да отида го сменят? Причините са, че нямам толкова тънък поялник, нямам лупа да видя какво точно пише на него, а и не съм толкова сигурен във възможностите си (май за последно преди 10 години съм се занимавал със запояване) :-D

Някой ако се сеща нека да предлага къде могат да ми го сменят?

П.П. Ако не се лъжа маркировка мисля, че е 491
П.П.2 Точно така, оказва се, че има доста различни видове комфорт модули и на всичкото отгоре моя вид май е от най-редките :evil:


Моментното изпищаване не е от мултицета. Просто елементите са на платка и към тях има други свързани и се получава така, ако има някой кондензатор например на същия клон и тнт.... Мисля, че и моя транзистор беше същия по маркировка. Все пак сега сложи мултицета да мери съпротивление и виж какво съпротивление ти дава, за да е сигурно, че е от него. Ще ти прикача документация на самия транзистор, ако ти се наложи да купуваш (едва ли ще намериш същия). Съветвам те да вземеш от здравия комфорт модул транзистора. За човек в София не мога да ти помогна. В нааай-краен случай, ако не намериш човек, можеш да ми ги изпратиш. Пари няма да ти взема, но ще се набуташ доста с транспорта.
Документация транзистор
Nissan Almera N16 QG15DE 2001
Nissan Terrano II R20 TD27Ti 2000
Потребителски аватар
raceteam
Маниак
Мнения: 423
Регистриран: 13 авг 2013, 13:25
Skype: carata2566
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 5 пъти

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот raceteam » 26 окт 2017, 19:35

Точно и аз това си помислих да взема от здравия комфорт модул. Поръчах си също така и тънък поялник, че имам и още 2-3 неща за ремонт с поялник (китайски, но се надявам да свърши работа). Надявам се да дойде по-бързо, макар, че го поръчах от известен китайски сайт :-D Измерих съпротивлението и показва 2.5 ома на това краче. Другите като ги мерих навсякъде показва 0. Колкото за моментното изпищяване изобщо не включих, че е на платка...
Може всъщност и докато чакам да поялника да се разходя до Лъвов мост до едно магазинче имаше много заредено и да потърся точно такъв
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15 - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Потребителски аватар
makaveledj
Маниак
Мнения: 152
Регистриран: 07 окт 2015, 11:07
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: Варна, В.Търново, Бургас, Царево
Благодарил (а): 3 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот makaveledj » 26 окт 2017, 19:51

raceteam написа:Източник на мнението Точно и аз това си помислих да взема от здравия комфорт модул. Поръчах си също така и тънък поялник, че имам и още 2-3 неща за ремонт с поялник (китайски, но се надявам да свърши работа). Надявам се да дойде по-бързо, макар, че го поръчах от известен китайски сайт :-D Измерих съпротивлението и показва 2.5 ома на това краче. Другите като ги мерих навсякъде показва 0. Колкото за моментното изпищяване изобщо не включих, че е на платка...
Може всъщност и докато чакам да поялника да се разходя до Лъвов мост до едно магазинче имаше много заредено и да потърся точно такъв

Как така навсякъде показва 0 :shock: На кои крачета мериш ?
Nissan Almera N16 QG15DE 2001
Nissan Terrano II R20 TD27Ti 2000
Потребителски аватар
raceteam
Маниак
Мнения: 423
Регистриран: 13 авг 2013, 13:25
Skype: carata2566
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 5 пъти

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот raceteam » 26 окт 2017, 20:20

:mrgreen:
Грешката е моя... мерих другите всичките са килоомове ... Само на един още на едното краче му дава 0. Този който е от дясно на 491 долното краче показва 0 ома :ooops:
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15 - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Потребителски аватар
makaveledj
Маниак
Мнения: 152
Регистриран: 07 окт 2015, 11:07
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: Варна, В.Търново, Бургас, Царево
Благодарил (а): 3 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот makaveledj » 26 окт 2017, 23:54

raceteam написа:Източник на мнението :mrgreen:
Грешката е моя... мерих другите всичките са килоомове ... Само на един още на едното краче му дава 0. Този който е от дясно на 491 долното краче показва 0 ома :ooops:

Обърка ме.. Ако трябва смени и двата. Нищо не губиш.
Nissan Almera N16 QG15DE 2001
Nissan Terrano II R20 TD27Ti 2000
Потребителски аватар
raceteam
Маниак
Мнения: 423
Регистриран: 13 авг 2013, 13:25
Skype: carata2566
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 5 пъти

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот raceteam » 27 окт 2017, 15:09

Най-ветоятно ще се наложи и двата да сменя. Все пак ще пробвам първо само с 491. Междувременно открих това и мисля да ги поръчам. [url]free shipping FMMT491TA FMMT491 491TA 491 SOT-23 100PCS/LOT
http://s.aliexpress.com/3QNZfYru
(from AliExpress Android)[/url]
Изглеждат ми същите?
Volvo V40 1997г. 2.0 - EX
Volvo 850 1994г. 2.0 - EX
Honda Accord 2004г. 2.2 i-CTDI - EX
VW Touareg 2005г. 2.5 TDI - EX
Opel Astra 1994г. 1.6 - EX
Nissan Almera N16 2004г. 1.5 QG15 - Now
VW Passat 2006г. 2.0 TDI - Now
Ford Mondeo 2004г. 2.0 - Now
Потребителски аватар
makaveledj
Маниак
Мнения: 152
Регистриран: 07 окт 2015, 11:07
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: Варна, В.Търново, Бургас, Царево
Благодарил (а): 3 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот makaveledj » 27 окт 2017, 19:18

raceteam написа:Източник на мнението Най-ветоятно ще се наложи и двата да сменя. Все пак ще пробвам първо само с 491. Междувременно открих това и мисля да ги поръчам. [url]free shipping FMMT491TA FMMT491 491TA 491 SOT-23 100PCS/LOT
http://s.aliexpress.com/3QNZfYru
(from AliExpress Android)[/url]
Изглеждат ми същите?


Щом има късо, сменяй. С тези 100 бройки, ще снабдиш целия форум :smiah: :smiah: , а докато дойдат ще ти замръзне прозореца :D
Nissan Almera N16 QG15DE 2001
Nissan Terrano II R20 TD27Ti 2000
lubo1972
Маниак
Мнения: 180
Регистриран: 16 ное 2007, 14:24
Автомобил/Car: Sunny N14
Град/City: Пловдив
Изпратили благодарности: 4 пъти
Контакти:

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот lubo1972 » 28 окт 2017, 20:04

Днес я човъркахме с един колега. Изненадващо пуска напрежение след релето на запален двигател без да е натиснато копчето! А отзад на клемите няма напрежение. Май е имало намеса преди нас, укрепките на двете жила бяха изпочупени на централната конзола за клапите и температурите. Тел и кабелни превръзки имаше. Насоки как се стига до модула? През централната конзола или светлосивата пластмаса трябва да се махне под таблото?
Алмера N16 sedan, Sunny N14 hatchback
Потребителски аватар
makaveledj
Маниак
Мнения: 152
Регистриран: 07 окт 2015, 11:07
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: Варна, В.Търново, Бургас, Царево
Благодарил (а): 3 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот makaveledj » 29 окт 2017, 17:02

lubo1972 написа:Източник на мнението Днес я човъркахме с един колега. Изненадващо пуска напрежение след релето на запален двигател без да е натиснато копчето! А отзад на клемите няма напрежение. Май е имало намеса преди нас, укрепките на двете жила бяха изпочупени на централната конзола за клапите и температурите. Тел и кабелни превръзки имаше. Насоки как се стига до модула? През централната конзола или светлосивата пластмаса трябва да се махне под таблото?

Къде има напрежение на електромагнита на релето ли? Укрепките на тези жила, се чупят. Пластмасата старее. Моите съм ги хванал превантивно със свински опашки. Комфорт модула се намира при шофьора, от страната на педала на газта. Като легнеш, мисля се виждаше, но по спомен махах една пластмаса, тази която е над краката.
Nissan Almera N16 QG15DE 2001
Nissan Terrano II R20 TD27Ti 2000
lubo1972
Маниак
Мнения: 180
Регистриран: 16 ное 2007, 14:24
Автомобил/Car: Sunny N14
Град/City: Пловдив
Изпратили благодарности: 4 пъти
Контакти:

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот lubo1972 » 29 окт 2017, 18:40

Има напрежение и на двете двойки кабели. Осезаемо се променят оборотите да двигателя като се натисне копчето за подгрев. Подозираме че модула активира реотана след палене и някой е прекъснал кабела след релето. Но не сме търсили подробно.
Алмера N16 sedan, Sunny N14 hatchback
Потребителски аватар
makaveledj
Маниак
Мнения: 152
Регистриран: 07 окт 2015, 11:07
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: Варна, В.Търново, Бургас, Царево
Благодарил (а): 3 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот makaveledj » 30 окт 2017, 08:17

lubo1972 написа:Източник на мнението Има напрежение и на двете двойки кабели. Осезаемо се променят оборотите да двигателя като се натисне копчето за подгрев. Подозираме че модула активира реотана след палене и някой е прекъснал кабела след релето. Но не сме търсили подробно.

Адаш, релето цъка ли ? Да не е залепнало? На реотана напрежение има ли? Съпротивление на реотана мерихте ли? Предпазителите проверихте ли ги?
Nissan Almera N16 QG15DE 2001
Nissan Terrano II R20 TD27Ti 2000
lubo1972
Маниак
Мнения: 180
Регистриран: 16 ное 2007, 14:24
Автомобил/Car: Sunny N14
Град/City: Пловдив
Изпратили благодарности: 4 пъти
Контакти:

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот lubo1972 » 30 окт 2017, 09:45

Бушоните са здрави, на реотана няма напрежение. Релето цъка ама още като запалиш.
Алмера N16 sedan, Sunny N14 hatchback
Потребителски аватар
makaveledj
Маниак
Мнения: 152
Регистриран: 07 окт 2015, 11:07
Автомобил/Car: Almera N16
Град/City: Варна, В.Търново, Бургас, Царево
Благодарил (а): 3 пъти
Изпратили благодарности: 12 пъти

Смяна на комфорт модул на N16

Мнениеот makaveledj » 30 окт 2017, 13:43

lubo1972 написа:Източник на мнението Бушоните са здрави, на реотана няма напрежение. Релето цъка ама още като запалиш.

А само като дадеш на контакт цъка ли?
Nissan Almera N16 QG15DE 2001
Nissan Terrano II R20 TD27Ti 2000

Върни се в “Almera & Tino”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта