Almera Tino Di - изгасна в движение и не пали - VP44

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
OvivO
Маниак
Мнения: 334
Регистриран: 27 апр 2010, 09:10
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 9 пъти

Almera Tino Di - изгасна в движение и не пали - VP44

Мнениеот OvivO » 07 ное 2022, 21:14

Здравейте колеги,
Колата още не е диагностицирана, но на 95% е ГНП. Просто е загаснала колата и сега само върти и не пали, гориво има много в резервоара. Нямаше индикации за проблем преди това.

Може ли някой да даде съвет за сервиз в София и околността, който може да я свали - на Тиното е много труден достъпа, поради по-малкия кош отпред и помпата е между двигателя и купето в ниското, като над нея е всмукателния колектор. Вероятно и на Алмера е така.
Звънях на Кмета, каза ми, че не оправя помпи и предпочита където я правят, там и да я свалят.
На Чавдар имах телефон, днес бе изключен, не знам дали работи още.
Звънях в Супер дизел Бош на околовръстното малко след колелото на Драгалевци отдясно посока ИКЕА - казаха ми, че могат да я оправят, като дори да я свалят, минимум излиза 1200, ако е само електрониката.
При Кирил във Владо Тричков - и той не иска да я свали, предлага рециклирана помпа срещу 700 лв, след това трябва да му върна моята, но няма кой да я свали и в такъв случай отново за предпочитане е Супер дизел Бош.

Приемам всякакви насоки и съвети. Тиното е при нас 13 години, вече е на 190 000, навъртяли сме над 120 000. На колко е реално, само то си знае, но искам да го оправя :)

Благодаря.
Nissan Almera Tino, 2001, YD22DDTi, 114 к.с.
Потребителски аватар
kriss_bg1977
INSANE
Мнения: 2637
Регистриран: 01 апр 2012, 13:15
Skype: krisstian_bg
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: Sliven-Varna
Благодарил (а): 106 пъти
Изпратили благодарности: 103 пъти

Almera Tino Di - изгасна в движение и не пали - VP44

Мнениеот kriss_bg1977 » 09 ное 2022, 20:32

Не приятна случка,съжалявам за което!Ремонта не е скъп,но трудно се хваща някой.Свалянето до колкото разбрах от тези които ми я правиха не е толкова сложно,вади се само колектора и се оперира по помпата като й се вади само ел.блока.Ако някой ще ти сваля цялата помпа е сложно,ще трябва после стенд и др.неща и за тва цената която са ти казали е такава.Ако не можеш да намериш кой да я оправи там на местно ниво,намери познат с платформа да му платиш горивото и я карай до Сливен,там със сигурност ще ти я оправят на ра,умна цена!Не знам какъв друг съвет да ти дам
Nissan Almera Tino V10 YD22DDTi 2002
ex Nissan Micra k10 1.2lx 1989
ex VW Transporter 1.6D 1982
ex Lada 1200 1982
Потребителски аватар
OvivO
Маниак
Мнения: 334
Регистриран: 27 апр 2010, 09:10
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 9 пъти

Almera Tino Di - изгасна в движение и не пали - VP44

Мнениеот OvivO » 09 ное 2022, 21:26

знаех си, че един ден може да спре, заради vp44 :)
карахме го винаги с повече гориво, но се случи.
От днес вече с диагностика: P1600, P1690, P1612 - последната е за иммо, не знам защо и тя, предполагам, че падна вече волтажът.

До ел блока при сваляне на всичко под чистачките има достъп, поне така изглежда, само чрез сваляне на всмукателния. Тъкмо ще се изчисти, сигурно е много зацапан, 90% от тези 120к са в София граЦко.

Ако в Сливен ще я оправят за 400лв и то за 4 часа, би имало някакъв смисъл :)

Супер дизел Бош искат 1200 лв, но само за ел блока. Ами ако има и механичен проблем? Може да кажат 2 бона като са я пръснали вече помпата :)
Иначе винаги е за предпочитане - сваляне на помпата, стенд, подмяна на всички о пръстени и уплътнения, но нещо цената точно за този помпа е дебела.
2021 правих ГНП на другата кола - сваляне, стенд, почистване...400/450лв с всичко.
Nissan Almera Tino, 2001, YD22DDTi, 114 к.с.
Потребителски аватар
OvivO
Маниак
Мнения: 334
Регистриран: 27 апр 2010, 09:10
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 9 пъти

Almera Tino Di - изгасна в движение и не пали - VP44

Мнениеот OvivO » 17 ное 2022, 14:19

1164лв по-късно и колата е обратно на пистата.
Bosch Супер дизел в София на Южната дъга, да не се бърка със сервиза с подобно име нагоре по Черни връх в Драгалевци.
Те си свалиха помпата, 3 дни стоя при тях, 1 година гаранция, сменени уплътнения (надявам се, стенд на помпата, ремонт ел блока).
Дано изкара до Надин :D Можеше цената да е наполовина, но с много по-сложни схеми.
Nissan Almera Tino, 2001, YD22DDTi, 114 к.с.
Потребителски аватар
OvivO
Маниак
Мнения: 334
Регистриран: 27 апр 2010, 09:10
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 9 пъти

Almera Tino Di - изгасна в движение и не пали - VP44

Мнениеот OvivO » 18 ное 2022, 22:20

напълних до горе резервоара и ще засека как е разхода.
Има лека негативна промяна във вървежа - в по-високите обороти колата е по-мудна. Не пуши.
Не знам дали преди е пускала повече гориво или сега в сервиза са я настроили да пуска по-малко, за да се пази помпата.
Всичко това са мои догадки. До към 70км/ч си е същата и след това леко е по-спъната. Откачих буксата на дебитомера, стана по-зле, значи не е от него.
Ще видя как е следващите дни.
Nissan Almera Tino, 2001, YD22DDTi, 114 к.с.
moola
Редовен
Мнения: 70
Регистриран: 01 авг 2015, 07:05
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: Свиленград
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 1 път

Almera Tino Di - изгасна в движение и не пали - VP44

Мнениеот moola » 19 ное 2022, 09:48

Колега , какви са тия цени бе брат , то има ли смисъл да я правиш , на моята за 450 лв. смениха ел. блока с втора употреба и колата си е перфектна , нито е мудна след определени обороти , за сега колата си върви супер, защо се е наложило да свалят и механичната част на помпата , много ми се вижда за да те натоварят с повече пари !
Потребителски аватар
OvivO
Маниак
Мнения: 334
Регистриран: 27 апр 2010, 09:10
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 9 пъти

Almera Tino Di - изгасна в движение и не пали - VP44

Мнениеот OvivO » 19 ное 2022, 10:08

много, малко, не намерих майстор, който да се навие да я оправи/разглоби, за да свали ел блока за по-нормални пари.
Има смисъл да я оправя, защото колата си е супер за градска кола, кара се от жена ми, трябва ни, не прави други проблеми, сменени са дискове, накладки, амове сравнително скоро, гуми зимни и летни на 1-2 сезона, реално за 500-600 лв повече - вече си я караме. Това, че е леко по-мудна може да е внушение, може и да е друго, но е след 70км, а в града не се вдигат често :)
Както написах - колата я имаме от 13 години вече и си има и сантимент с нея. Ако вземем друга, парите ще са много повече, ще отнеме време да я купим и прочие.
Можеше за 200лв да я закарам до Ямбол, за 350 лв да ми оправят само ел блока, но щеше да е по-сложно, а и за мен да се свали помпата и да се качи на стенд за проверка на механиката е по-добър вариант. Сменени са уплътненията, което също е добре. Ще видим как ще се държи. В София цените са по-различни и майсторите не се захващат с уж много сложното сваляне на ГНП при Тино
Nissan Almera Tino, 2001, YD22DDTi, 114 к.с.
Потребителски аватар
OvivO
Маниак
Мнения: 334
Регистриран: 27 апр 2010, 09:10
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: София
Благодарил (а): 4 пъти
Изпратили благодарности: 9 пъти

Almera Tino Di - изгасна в движение и не пали - VP44

Мнениеот OvivO » 26 ное 2022, 11:53

Колата преди се виждаше на фаровете от колата зад мен вечер с мръсна газ, че пуши. Сега това го няма, колкото и да я вкарвам в обороти, не пуши, поне не мога да го видя като преди в огледалото.
Преди при студено време я засичах на 8.5 литра разход градско, сега след 300км в града засякох пълно/пълно 8.1. Така че може би е свалила леко разхода след ремонта. За сега доволен :)
Nissan Almera Tino, 2001, YD22DDTi, 114 к.с.

Върни се в “Almera & Tino”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост