Bilstein B6 или B8

Въпроси относно притежаването и поддържането на автомобил NISSAN.
Потребителски аватар
drukman
Маниак
Мнения: 538
Регистриран: 09 сеп 2016, 10:33
Автомобил/Car: Titan A60
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 25 пъти
Изпратили благодарности: 51 пъти
Контакти:

Bilstein B6 или B8

Мнениеот drukman » 04 юли 2020, 00:19

На пикапчето му умряха амортисьорите. Умряха както умира циг...тъмнозелен. От раз.
Тръгнал съм да търся и пак се налага да се образовам сам.
От по-свестните са достъпни Билщайн В6 и В8
Б6 се води 4600 а В8-5100
По това което съм намерил разликите са следните:
1. В6 е за нормално окачване а В8 е за скъсено(по-ниско).
2. В6 е за нормални коли а В8 се препоръчва за офроуд. За по-тежки гуми, джанти и пр.

Е, как по-къс ам ще е за офроуд? На мен гумите са ми доволно тежки и големи (275/65/18), ама няма да свалям колата. Няма да карам из горите, но то по нашите пътища е по лошо.
Ако някой се е занимавал повече да помага.
Разликата в цената е пренебрежима. В6 240лв, В8-270лв.
Пикапа е Нисан Титан А60 2014г (2007-2015)4х4.
Никога не е късно да станеш за резил. Вальо О888 557Ч7Ч.
х'Алогенките за мъгла са начин за преброяване на комплексарите
D22, A60, RX350
Потребителски аватар
Ivanjk
INSANE
Мнения: 2568
Регистриран: 07 юни 2014, 22:24
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: Тел-Авив
Благодарил (а): 340 пъти
Изпратили благодарности: 395 пъти

Bilstein B6 или B8

Мнениеот Ivanjk » 04 юли 2020, 15:20

drukman написа:Източник на мнението Е, как по-къс ам ще е за офроуд?

Вальо , аз не съм спец , но ми звучи логично. При офроуда , неравностите са големи , а скоростта ниска. Късият ам заради по-малкия ход , компресира по-бързо и повдига обратно шасито по-бързо.
Амортисьор с по-дълъг ход , има възможност за по-дълго време за реакция , в смисъл , ако засилиш 3-тонен пикап със 120км/ч , и някое колело влезе в дупка/неравност , времето за връщане ще е малко по-дълго и колата си продължава , в същия момент , късият ам би хвърлил колелото обратно почти веднага , създавайки условия за загуба на управление. Това е и причината офроуд машините да не развиват високи магистрални скорости.
Пак казвам , не съм спец , просто така си обяснявам нещата от механична гледна точка.
Qashqai 1.6i 2013 ex
NV-200 1.5dci 2014
Qashqai 1.6 dci CVT 2017
Потребителски аватар
drukman
Маниак
Мнения: 538
Регистриран: 09 сеп 2016, 10:33
Автомобил/Car: Titan A60
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 25 пъти
Изпратили благодарности: 51 пъти
Контакти:

Bilstein B6 или B8

Мнениеот drukman » 04 юли 2020, 19:25

Бе, ...не е баш така. Офроуда кога е бавен му викат траял. Там нямаш ли поне 60-70 санта ходове на колелата нагоре-надолу, няма смисъл да ходиш.
Другия офроуд дето му викат Рали рейд е каране с 150-180км/ч. по нивата. хАмериканска идиотия. И там ходовете са големи.
Оказа се, че има и B6 5100, ама търговците не са учили толкова. .... и не ги предлагат масово.
Двата параметъра са два отделни параметъра. Има В6 4600 и В6 5100, В8 4600 и В8 5100. Това обаче само на теория.
Достъпни в Европа намерих предни В6 и В8, а задни само В6.
Дълго мислих дали да сложа отпред В8 а отзад В6, ама се отказах.
Вече ги поръчах. Комплект В6. Свирено.(платено) Комплекта с доставката, фактура и ддс 890лв. крайна цена. Очаквам ги до 10 дена да дойдат.
Никога не е късно да станеш за резил. Вальо О888 557Ч7Ч.
х'Алогенките за мъгла са начин за преброяване на комплексарите
D22, A60, RX350
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6561
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P10
Благодарил (а): 579 пъти
Изпратили благодарности: 422 пъти

Bilstein B6 или B8

Мнениеот skydiver » 05 юли 2020, 09:05

Сега стигам до темата...
Взел си правилния избор, Вальо :thumbs up:
B6 e може би най-доброто, което можеш да вземеш за нуждите ти (за мен е най-доброто!).
Ще държи и да закачиш нещо на теглича, монотюб дизайн, реагира идеално и линейно дори и след дълго пътуване/натоварване.
Със здраве да си ги ползваш.
Потребителски аватар
drukman
Маниак
Мнения: 538
Регистриран: 09 сеп 2016, 10:33
Автомобил/Car: Titan A60
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 25 пъти
Изпратили благодарности: 51 пъти
Контакти:

Bilstein B6 или B8

Мнениеот drukman » 05 юли 2020, 10:25

skydiver написа:Източник на мнението Сега стигам до темата...
Взел си правилния избор, Вальо :thumbs up:
B6 e може би най-доброто,.....

Още не съм прочел всичко по въпроса, но почвам да мисля, че избързах. В В8 има някои неща които още не съм проучил напълно и които ги няма в В6.
Има версия 5100, 8100, 5160. Има възможност за лифт от 0.0 до 2.7" с оригиналните пружини. Това значи, че работния участък е по-голям.
Много е оскъдна информацията и попадам предимно на рекламни писания без техническа стойност.
Сега почвам да проверявам какво са писали братушките. Може да излезе по-смислено.

...ама...свирено. Ще знам за следващия път.
Иначе си прав.
За В6 има много добри отзиви. Лошото е, че пътищата ни могат да изненадат всеки производител на амортисьори. Това което ме успокоява е, че с В8 можеше да друса повече.
Никога не е късно да станеш за резил. Вальо О888 557Ч7Ч.
х'Алогенките за мъгла са начин за преброяване на комплексарите
D22, A60, RX350
Потребителски аватар
nocepko
INSANE
Мнения: 1418
Регистриран: 27 апр 2008, 13:48
Skype: pilitu
Автомобил/Car: Primera Wagon W10
Град/City: Габрово
Изпратили благодарности: 7 пъти

Bilstein B6 или B8

Мнениеот nocepko » 12 юли 2020, 11:25

късно виждам темата. Аз съм с Хайлукс.
Аз сложих В8 5100. Дават ги за повдигнати МПС-та. Имат три позиции на монтаж на чашата, на която стъпва пружината. Като само с тези позиции и стокови пружини може да я вдигнеш до 2,5 инча мисля. Аз обаче смених и пружините с по-яки и дълги и съм на най-долната позиция. Отделно В8 ги дават, че клапаните им били настроени за офроуд.
Возията няма нищо общо с преди, особено ако има и 200кг в товарното...няма подскачане, няма тръскане, няма друсане....даже на знам защо не излизат направо така от магазина и защо чаках толкова много. Все пак смених и пружините и ресьорите.
В6 май ги дават за не-вдигнати коли и по-твърди. Имам познат с В6 и Хайлукса му е вдигнат с подложки...та кой знае
8100 и 5160 мисля бяха с външни резервоари.
И аз много се чудих между ОМЕ, Добинсон, Айрън мен, Педерс и Билщайн, но след четене из австралийските форуми реших да е Билщайна. Пружините ми са Кинг, а ресьорите EFS (много хвалени из австралия марки, аз не ги бях чувал).
Комплекта ми е побран от Superior engineering.
Nissan Primera WP11 GA16DE
Потребителски аватар
drukman
Маниак
Мнения: 538
Регистриран: 09 сеп 2016, 10:33
Автомобил/Car: Titan A60
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 25 пъти
Изпратили благодарности: 51 пъти
Контакти:

Bilstein B6 или B8

Мнениеот drukman » 12 юли 2020, 19:20

вЕрно късно я виждаш.
Благодаря за споделеното. Много полезно е да чуе нещо чявек от някой който го е правил.
Аз не искам да правя пикапа офроуд. Просто търсих правилното решение. И В8 може да се сложи на нормални пружини и нормално окачване. Става по твърдо просто.
Докато си рових и питах... си намерих начин да си взема за по-малко пари Ранчо регулируеми. На 9 степени твърдост. Е, гледай. https://www.rockauto.com/en/moreinfo.ph ... &jsn=10429

92$ заден, 132 преден. Това са крайни цени за мен. Добавям каса бира и 2 месеца чакане.
Никога не е късно да станеш за резил. Вальо О888 557Ч7Ч.
х'Алогенките за мъгла са начин за преброяване на комплексарите
D22, A60, RX350
Потребителски аватар
drukman
Маниак
Мнения: 538
Регистриран: 09 сеп 2016, 10:33
Автомобил/Car: Titan A60
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 25 пъти
Изпратили благодарности: 51 пъти
Контакти:

Bilstein B6 или B8

Мнениеот drukman » 28 юли 2020, 21:13

-Стоичков се засилва, сегаааа, удар...и греда.
Баси. Втори смотан търговец ми се падна за 2 месеца. Тъпанарите ми върнаха парите. нЕмало да стане. Пак поръчах. Тоя път В8. Директно от Щатите. Да видиме дали ще се справят по-добре от Германците.
Ако ви се случи да срешнете някъде tuningteiletotal, бягайте далече.
Ако ви се случи да плащате с PayPal никога не оставяйте те да ви сменят валутата. Банката има доста по-добър курс. От тая измама съм 30 кинта назад.
Аман от мУшанници.
Никога не е късно да станеш за резил. Вальо О888 557Ч7Ч.
х'Алогенките за мъгла са начин за преброяване на комплексарите
D22, A60, RX350
Потребителски аватар
drukman
Маниак
Мнения: 538
Регистриран: 09 сеп 2016, 10:33
Автомобил/Car: Titan A60
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 25 пъти
Изпратили благодарности: 51 пъти
Контакти:

Bilstein B6 или B8

Мнениеот drukman » 31 юли 2020, 07:58

България си е България. На 28ми платих и същата вечер бяха отпътували от склада в Далас. На 29ти документите бяха в София.... и започна борбата по освобождаване от митница. На 30ти пристигнаха и железата. Да видиме колко време ще утрепе митницата.
DHL избиха рибата. Ако се обмитяваше като в Англия за 4 дена щяха да ги доставят. Браво.
Никога не е късно да станеш за резил. Вальо О888 557Ч7Ч.
х'Алогенките за мъгла са начин за преброяване на комплексарите
D22, A60, RX350
дядо Пепи
Маниак
Мнения: 143
Регистриран: 24 дек 2016, 17:43
Skype: pipsss56
Автомобил/Car: 200SX S14
Град/City: София
Благодарил (а): 305 пъти
Изпратили благодарности: 34 пъти

Bilstein B6 или B8

Мнениеот дядо Пепи » 31 юли 2020, 14:46

drukman написа:Източник на мнението Да видиме колко време ще утрепе митницата.

Щастливец! 4 ( четири) месеца чаках доставка на една маска за CPAP апарат от Китай. Български пощи я прекараха за митническа обработка и доставиха за 5 дни.
Потребителски аватар
drukman
Маниак
Мнения: 538
Регистриран: 09 сеп 2016, 10:33
Автомобил/Car: Titan A60
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 25 пъти
Изпратили благодарности: 51 пъти
Контакти:

Bilstein B6 или B8

Мнениеот drukman » 31 юли 2020, 20:39

DHL се оказаха като самолети. Ако работеха събота и неделя стоката щеше утре да е при мен. Вече е освободена и понеделник ги взимам. Иначе казано 5 дена. ....от Далас.
Български пощи имат сериозно участие в откриването на ябълковия оцет и синьото сирене.
Изпратих 2 сим карти на сина в Канада. На третия месец пристигнаха успешно....
Никога не е късно да станеш за резил. Вальо О888 557Ч7Ч.
х'Алогенките за мъгла са начин за преброяване на комплексарите
D22, A60, RX350
Потребителски аватар
nocepko
INSANE
Мнения: 1418
Регистриран: 27 апр 2008, 13:48
Skype: pilitu
Автомобил/Car: Primera Wagon W10
Град/City: Габрово
Изпратили благодарности: 7 пъти

Bilstein B6 или B8

Мнениеот nocepko » 31 юли 2020, 21:16

значи скоро усмивката няма да слиза от лицето ти...
скоро возих един приятел, който не се беше возил с новото окачване...каза "ще заспя, изобщо не тръска"
Nissan Primera WP11 GA16DE
Потребителски аватар
drukman
Маниак
Мнения: 538
Регистриран: 09 сеп 2016, 10:33
Автомобил/Car: Titan A60
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 25 пъти
Изпратили благодарности: 51 пъти
Контакти:

Bilstein B6 или B8

Мнениеот drukman » 31 юли 2020, 21:23

А дано.
Никога не е късно да станеш за резил. Вальо О888 557Ч7Ч.
х'Алогенките за мъгла са начин за преброяване на комплексарите
D22, A60, RX350
дядо Пепи
Маниак
Мнения: 143
Регистриран: 24 дек 2016, 17:43
Skype: pipsss56
Автомобил/Car: 200SX S14
Град/City: София
Благодарил (а): 305 пъти
Изпратили благодарности: 34 пъти

Bilstein B6 или B8

Мнениеот дядо Пепи » 01 авг 2020, 06:03

drukman написа:Източник на мнението Български пощи имат сериозно участие в откриването на ябълковия оцет и синьото сирене.

6++. :bravo: :bravo: :bravo:
Потребителски аватар
drukman
Маниак
Мнения: 538
Регистриран: 09 сеп 2016, 10:33
Автомобил/Car: Titan A60
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 25 пъти
Изпратили благодарности: 51 пъти
Контакти:

Bilstein B6 или B8

Мнениеот drukman » 03 авг 2020, 18:00

Монтирани. Тия ги водят по-твърди от В6. Добре, че скапания германец не докара В6-ците. Хич не е твърдо, дори следващия път ще си взема не В8 5100 а 6100
Красота а...
BilsteinB8.jpg
BilsteinB8.jpg (136.67 KБ) Видяна 41 пъти
Никога не е късно да станеш за резил. Вальо О888 557Ч7Ч.
х'Алогенките за мъгла са начин за преброяване на комплексарите
D22, A60, RX350

Върни се в “Технически въпроси”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта