Формула 1 - сезон 2016

Случки, подвизи, изцепки...
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 07 фев 2016, 14:24

Тук ще може да коментираме какво се случва в света на Формула 1 през тази година.
Коментари, клюки, снимки ... кой каквото има желание.

ТОКЕНИ
Първото с което ще започнем е че през 2017г ще се премахнат токените определящи нивото на развитие на задвижващите системи. Така производителите на двигатели вече няма да имат ограничение – използването на максимум 32 токена, а ще могат свободно да подобряват агрегатите си доколкото това е възможно. Единственото изискване ще бъде ъпгрейдите да бъдат въвеждани по мотора когато пилотите използват и нови елементи по шасито.
За тази година прозводителите – Мерцедес, Ферари, Рено и Хонда, също ще има 32 възможности за подобряване на задвижващите си системи, а планът беше в следващите години те постепенно да намаляват – на 25, 20 и 15 до 2019 г.

ПРАВИЛА
Шефовете във Формула 1 са обещали да определят окончателните правила за следващия сезон до 29 февруари тази година, съобщава Аутоспорт.

Началните часове на състезанията този сезон
Почти всички досегашни състезания са запазили стартовия си час от миналата година, като изключение е надпреварата в Сочи, която ще започне час по-късно – в 15 часа местно и 15 ч. българско време на 1 май.
Гран при на Германия, която не се състоя миналия сезон, ще стартира обичайно в 14 часа местно време или 15 българско.
Първата в историята Гран при на Европа в Азербайджан ще започне от 18 часа локално или 16 часа наше време, минути след края на 24-те часа на Льо Ман.

Ето и всички стартови часове в българско време:

20 март – Австралия – 7.00 часа

3 април – Бахрейн – 18.00 часа

17 април - Китай – 9.00 часа

1 май - Русия – 15.00 часа

15 май - Испания – 15.00 часа

29 май - Монако – 15.00 часа

12 юни - Канада – 21.00 часа

19 юни - Европа – 16.00 часа

3 юли - Австрия – 15.00 часа

10 юли - Великобритания – 15.00 часа

24 юли - Унгария – 15.00 часа

31 юли - Германия – 15.00 часа

28 август - Белгия – 15.00 часа

4 септември - Италия – 15.00 часа

18 септември - Сингапур – 15.00 часа

2 октомври - Малайзия – 10.00 часа

9 октомври - Япония – 8.00 часа

23 октомври - САЩ – 22.00 часа

30 октомври - Мексико – 21.00 часа

13 ноември - Бразилия – 18.00 часа

27 ноември - Абу Даби – 15.00 часа

ГУМИ
През следващата година има промени в парвилата за гумите.
Ще имаме общо 5 типа различни гуми (ултрасофт, суперсофт, софт, медиум и хард).
Отборите ще имат по-голям избор на „сухи” гуми, като ще могат да използват 3 типа по време на състезателния уикенд. Пилотите ще могат да избират между 3 типа „сухи” гуми за всяко състезание в общо 13 комплекта за всеки пилот.
Три от тези 13 комплекта обаче ще бъдат определени предварително от Пирели. Два от тях ще са за състезанието (само единият от тях ще трябва задължително да бъде използван в надпреварата), а третият (с най-меките смески за уикенда), ще може да бъде ползван само в 3-ата част на квалификацията, но няма да е задължителен. Останалите 10 комплекта ще бъдат изцяло по избор на пилота измежду 3-те типа гуми за уикенда.

Ако по време на състезанието вали и в даден момент са използвани гумите интермедия или тези за напълно мокро, а след това изсъхне, пилотът трябва задължително да използва 2 от типовете за суха писта, но единият от тях трябва да е определеният от Пирели комплект, задължителен за използване, споменат по-горе.

ФЕРАРИ
В Скудерията се решили да сменят местата на много от компонентите на задвижващата система с цел да извлекат още повече мощност и да настигнат или дори изпреварят в това отношение лидерите от Мерцедес.

Интеркулерът, който досега беше върху V-то (пространството между цилиндрите) на двигателя с вътрешно горене, е преместен. Мястото му обаче не се знае със сигурност, като има две теории – първата, че е разположен от дясно на двигателя, както при Макларън-Хонда, а според втората е интегриран в монокока на централна позиция, пред двигателя, както при Мерцедес.

Съответно върху V-то на мотора е поставена хибридната система MGU-H, която преработва и усвоява енергията от изгорелите газове. Досега тя беше разположена между компресора и турбината. Другата хибридна система MGU-K, трансформираща кинетичната енергия при спиране, ще бъде преместена от мястото ниско долу зад двигателя с вътрешно горене, до позиция в страни от него в предната му част.
Изображение

РЕНО RS16
Пилоти на отбора ще бъдат Кевин Магнусен, който замени в последния момент Пастор Малдонадо и Джулиън Палмър.

Изображение
Това е миналогодишната кола на Лотус която ще бъде използвана за основа на новият болид. Истинският болид обаче ще видим едва в края на тестовете.

РЕД БУЛ в снега
И накрая една екзотика за която Ред Бул са били глобени с 30 000 евро.
Повече снимки тук Ред Бул в снега (снимки, видео)
Изображение
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Re: Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 19 фев 2016, 21:47

Уилямс FW38
Официалното представяне ще бъде в питлейна в началото на тестовете на 22 февруари.
Изображение

Ферари SF16-H
Изображение
„Опитахме се да ревизираме всички части. Предното окачване вече е пушрод, а не пулрод, както беше през последните 4 години. Формата на кутиите на радиаторите е различна”, обясни Симоне Реста, главен конструктор на колата.
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Re: Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 20 фев 2016, 13:42

Преди началото на този сезон ще има само две групи тестове от по четири дни. Отборите ще тестват само на пистата Каталуния. Първата група тестове започва на 22 февруари в 10:00.

Заубер ще бъдат на пистата, но ще използват болида си от 2015 година.

Ето и пилотите, които са потвърдени до момента:
Отбор ------------ 22/02/2016 ---------- 23/02/2016 -------- 24/02/2016 -------- 25/02/2016
Мерцедес -------- Хамилтън ------------ Розберг ----------- Хамилтън ---------- Розберг
Ферари ---------- Фетел ---------------- Фетел ------------ Райконен ---------- Райконен
Уилямс ---------- Ботас ---------------- Ботас ------------- Маса -------------- Маса
Ред Бул ---------- Рикардо ------------- Рикардо ----------- Квят -------------- Квят
Форс Индия ------ Селис --------------- Перес ------------- Хюлкенберг ------- Селис
Рено ------------- Палмър -------------- Палмър ------------ Магнусен --------- Магнусен
Торо Росо ------- Сайнц --------------- Верстапен --------- Сайнц ------------- Верстапен
Заубер* --------- Ериксон ------------- Ериксон ----------- Наср --------------- Наср
МакЛарън ------- Бътън ---------------- Алонсо ------------ Бътън ------------- Алонсо
Мейнър ---------- Верлайн ------------- Верлайн ----------- Харианто --------- Харианто
Хаас ------------ Грожан -------------- Гутиерес ----------- Грожан ----------- Гутиерес
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Re: Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 21 фев 2016, 11:00

Мерцедес W07
Изображение
Шефът по двигателите Анди Коуел заяви, че тимът е търсил подобряване на ефективността на задвижващата система с новия мотор Мерцедес-Бенц PU106C.

МакЛарън MP4/31
Изображение

Хаас VF-16
Изображение
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 22 фев 2016, 13:25

Ред Бул RB12
Изображение

Форс Индия VJM09
Изображение

Мейнър MRT05
Изображение

Торо Росо STR11
Изображение

Рено RS16
Изображение
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
skydiver
Парашутист
Парашутист
Мнения: 6540
Регистриран: 17 юни 2009, 00:10
Автомобил/Car: Primera P10
Благодарил (а): 572 пъти
Изпратили благодарности: 416 пъти

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот skydiver » 22 фев 2016, 22:42

:bravo:
Данчо, ако не беше постът ти, нямаше да видя повечето нови коли.
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 23 фев 2016, 20:44

Първите два дни от тестовете засега изглежда протичат нормално. Няма особенни проблеми и отборите успяват да запишат приличен брой обиколки. Мерцедес както и миналата година тестват издръжливост и навъртат около два пъти повече обиколки от останалите. Ферари демонстрира скорост. Но кой колко е бърз ще разберем на 20-ти Март в Австралия.
По интересен проблем е откъсването на предното крило на Хаас на страт финалната права при около 320км/ч. Причината която днес са обявили е различното топлинно разширение на материалите (алуминий и карбон). За момента са узилили конструкцията докато намерят окончателно решение на проблема.
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 25 фев 2016, 11:13

Обсъждани са нови промени в правилта. За момента най-интересното е промените в квалификацията тъй като идеята била те да влязат в сила ощр от този сезон ... това е след по-малко от един месец.

Отново квалификацията ще се състои от 3 части. Първата ще продължава 16 минути, като след 7 мин най-бавният пилот ще отпада. За останалото време от 9 минути на всеки 90 секунди ще бъде елиминиран по един пилот, който е с най-слабо постижение към момента. Така още 6 състезатели ще отпаднат или общо 7 след Q1.

Останалите 15 ще продължат във втората част на квалификацията, която ще е с времетраене 15 мин. След 6 мин най-бавният пилот ще отпадне. В оставащите 9 мин на всяка минута и половина ще отпада по един състезател. така общо 7 пилоти ще напуснат и Q2 и ще останат 8.

Тези осем ще продължат в третата част на сесията за място в решетката. Тя ще трае 14 мин, като след 5 мин най-бавният пилот ще е аут. След това на всеки 90 сек ще бъде елиминират по един, като 1 мин и 30 сек преди края ще са останали двама пилоти, които ще трябва да определят кой ще е най-бърз.
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 29 фев 2016, 18:04

Заубер C35
Изображение

Новия софтуер за отчитане на времената в квалификацията няма да е готов на време за старта на сезона. Отговорност за последната носи FOM (Formula One Management), а не ФИА. Той ще влезе в сила вероятно чак за Гран при на Испания (13-15 май). Така в Австралия ще наблюдаваме старият вариант на квалификация (3 части, след първите 2 от които ще отпадат по 6 пилоти, за да останат 10 за последната).
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 02 мар 2016, 10:10

След като на първите тестове отборът на Торо Росо беше без никакви реклами вече може да видим и оцветяването им за новият сезон.

Торо Росо STR11
Изображение

Междувременно в момента тече втората част от предсезонните тестове. Отново на пистата в Каталуния от 1-ви до 4-ти Март (включително).
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 04 мар 2016, 20:22

Предсезонните тестове завършиха. Кой каква я е свършил ще разберем след две седмици в Австралия.
Тук ума "малко" статистика Тестове на Каталуния

Междувременно вчера Ферари изненадаха всички като тестваха "затворен" кокпит който би трябвало да залегне в правилата за 2017г.
Ето и няколко снимки
Изображение

Изображение

Изображение
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
detson
Маниак
Мнения: 148
Регистриран: 05 яну 2016, 21:04
Автомобил/Car: Primera P11
Град/City: Haskovo
Изпратили благодарности: 12 пъти

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот detson » 07 мар 2016, 22:07

Тези сесии всеки ги ползва за каквото има да дооправя и според мен нищо не показват за нас зрителите.Мерц имат много добри резултати с твърдите гуми и с меките ще са пак първи.В Австралия ще се види кой къде е. Харесвам Ферари като отбор, като пилоти Кими и Маса.Дано да е по интересен сезона.
Я да видим туй що все още работи.
Primera P11 2.0TD CD20T
Pulsar 1.5dci К9К
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 11 мар 2016, 19:10

Изборът на Пирели за първите стартове от 2016 година
Състезание --- Лилави --------- Червени ---- Жълти --- Бели --- Оранжеви
1. Австралия ------------------- Супер Софт ^ - Софт * - Медиум *
2. Бахрейн ---------------------- Супер Софт ^ - Софт * - Медиум *
3. Китай ------------------------- Супер Софт ^ - Софт * - Медиум *
4. Русия ------------------------- Супер Софт ^ - Софт * - Медиум *
5. Испания
6. Монако
7. Канада --- Ултра Софт ^ -- Супер Софт - Софт **
8. Азербайджан --------------- Супер Софт - Софт * - Mедиум *

Избора за състезанията в Канада и Азербайджан се случва преди избора за Испания и Монако, защото Пирели имат нужда от повече време за да произведат нужните комплекти гуми, отколкото за европейските стартове.

Със * е отбелязан типа гуми, от който трябва да бъде запазен комплект гуми за състезанието. Ако има **, то от този тип гуми трябва да бъдат запазени два комплекта за състезанието.

Със ^ е отбелязан типа на комплекта гуми, който ще бъде използван в третата част на квалификацията.

Изборът на гуми за състезанието в Австралия

Пирели определя типовете гуми много преди старта, а отборите също трябва да изпратят избора си доста преди състезателния уикенд за да могат гумите да бъдат произведени и транспортирани. Ако даден отбор не изпрати на Пирели избора си, то той получава стандартен избор, който е три комплекта от най-твърдата смес, четири комплекта от средната смес и три комплекта от най-меката смес.

А ето и кой пилот по колко комплекта от трите типа гуми ще има за първият страт в Австралия.

Пилот ---------------- Медиум -Софт -Супер Софт
Хамилтън --------------- 1 ------- 6 -------- 6
Розберг ----------------- 2 ------- 5 -------- 6
Фетел ------------------- 2 ------- 5 -------- 6
Райконен --------------- 2 ------- 5 -------- 6
Ботас ------------------- 1 ------- 5 -------- 7
Маса -------------------- 1 ------- 5 -------- 7
Рикардо ---------------- 2 ------- 4 -------- 7
Квят -------------------- 2 ------- 4 -------- 7
Магнусен -------------- 1 ------- 5 -------- 7
Палмър ---------------- 1 ------- 5 -------- 7
Хюлкенберг ----------- 2 ------- 5 -------- 6
Перес ------------------ 2 ------- 5 -------- 6
Верстапен ------------- 2 ------- 4 -------- 7
Сайнц ------------------ 2 ------- 4 -------- 7
Алонсо ----------------- 1 ------- 5 -------- 7
Бътън ------------------ 1 ------- 5 -------- 7
Ериксон ---------------- 1 ------- 6 -------- 6
Наср -------------------- 2 ------- 5 -------- 6
Верлайн ---------------- 4 ------- 4 -------- 5
Харианто --------------- 4 ------- 4 -------- 5
Грожан ----------------- 1 ------- 5 -------- 7
Гутиерес --------------- 2 ------- 4 -------- 7
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 15 мар 2016, 17:54

Австралия 2016
Разписание за състезателният уикенд:

18.03.2016 03:30 Първа свободна тренировка
18.03.2016 07:30 Втора свободна тренировка
19.03.2016 05:00 Трета свободна тренировка
19.03.2016 08:00 Квалификация за място
20.03.2016 07:00 Състезание
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3859
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 138 пъти
Контакти:

Формула 1 - сезон 2016

Мнениеот lord_darth_vader » 17 мар 2016, 18:48

Дължина на пистата (km): 5.303
Брой обиколки: 58
Дистанция (km): 307.574
Отместване на финала спрямо старта (км): 0
Посока: по часовниковата стрелка
Най-бърза обиколка: 1:24.125 - Михаел Шумахер (2004)
Най-висока скорост (km/h): 287
Средна скорост (км/ч): 203
Средна скорост в завоите (км/ч): 150
Десни завои: 10
Леви завои: 6
Брой смени на скорости за обиколка: 65
Най-дълъг участък с напълно натиснат предал на газта: 10 сек /735 м
Най-дълга права (м): 843
Напълно натиснат педал на газта: 51 % от обиколката

Гуми

Тип 1: Медиум (бяла маркировка)
Тип 2: Софт (жълта маркировка)
Тип 3: Супер Софт (червена маркировка)
Комплект за квалификацията: Супер Софт (червена маркировка)
Комплект 1 за състезанието: Медиум (бяла маркировка)
Комплект 2 за състезанието: Софт (жълта маркировка)

Бокс

Ограничение по време на тренировките (км/ч): 60
Ограничение по време на състезанието (км/ч): 60
Загуба на време при преминаване през бокса: 19.6 сек (2009), 17.9 сек (2010), 21 сек (2012), 26.8 сек
Най-бърз бокс през 2013 (сек): 2.1
Дължина на бокса (м): 280

Гориво

Разход на гориво за обиколка (kg): 1.7
Загуба на време от гориво (сек/10 кг): 0.3

Спирачки

В режим на спиране (% от обиколката): 18
Най-голямо натоварване при спиране (g): 5.3

Стратегия

Кола на сигурността (за състезание) %: 50

Настройки

Износване на гумите: средно
Износване на спирачките: високо
Притискане: високо

DRS

Място за използване на подвижното задно крило (DRS): 1) 30 метра след завой 16, 2) 32 метра след завой 2
Място за определяне на разстоянието до предния болид за активиране на подвижното задно крило (DRS): 13 метра преди 14ти завой
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW

Върни се в “Лакърдии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта