HWBG Overclocking Show 2012

Случки, подвизи, изцепки...
Потребителски аватар
damon
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 1063
Регистриран: 24 май 2005, 23:22
Skype: lz2nkm
Автомобил/Car: Almera N15
Град/City: София/В.Търново
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 3 пъти
Контакти:

Re: HWBG Overclocking Show 2012

Мнениеот damon » 18 окт 2012, 01:38

Данчо, поздравления! Не знаех че и по клок правят състезания, но явно съм назад с материала... :bravo: :thumbs up:

Я да питам тук нещо за DDR3, като виждам че има специалисти. :) Преди няколко дена си изгорих старото дъно с едно скапано захранване та се наложи спешен ъпгрейд с ей тия неща:

ASROCK 970DE3/U3S3 /AMD770/AM3
ATHLON II X4 640 /BOX
2X4G DDR3 1600 A-DATA

Въобще нищо не искам да клоквам, обаче с Ауто настройките тая памет се познава като dual mode 1333, а не 1600. В кижката на дъното пише че се подържа 1600, но само в овърклок режим, т.е. трябва ръчно да се настройва. Промених настройката на паметта в биоса от Ауто на 1600/800 MHz, но минава в Single Mode и съответно виндовса казва само 4GB usable. Има доста опции в биоса за паметта, но не знам какво да пипам за да тръгне на dual mode и дали изобщо може. Не че ми е кой знае какъв зор, ама да питам... :wink:
Impreza 2.0R, EJ204
преди:
N15 GTi, SR20DE
P11, GA16DE
snake
INSANE
Мнения: 5919
Регистриран: 13 апр 2007, 20:51
Изпратили благодарности: 1 път

Re: HWBG Overclocking Show 2012

Мнениеот snake » 18 окт 2012, 08:10

windows-а 64 битов ли е?
So long, and thanks for all the fish
Потребителски аватар
damon
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 1063
Регистриран: 24 май 2005, 23:22
Skype: lz2nkm
Автомобил/Car: Almera N15
Град/City: София/В.Търново
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 3 пъти
Контакти:

Re: HWBG Overclocking Show 2012

Мнениеот damon » 18 окт 2012, 09:26

Да, разбира се. Като на 1333 и Dual Mode си я вижда като 8 GB.
Impreza 2.0R, EJ204
преди:
N15 GTi, SR20DE
P11, GA16DE
Потребителски аватар
DundyTheCroc
INSANE
Мнения: 4378
Регистриран: 06 фев 2006, 15:00
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: София
Благодарил (а): 7 пъти
Изпратили благодарности: 15 пъти
Контакти:

Re: HWBG Overclocking Show 2012

Мнениеот DundyTheCroc » 18 окт 2012, 09:29

Остави я да си бачка на 1333, както са написали по-високите честоти се постигат при клокване на шината, от там и на паметта. Можеш да пробваш с по-агресивни тайминги при 1333 и резултата да е по-добър от това да се вдигне честотата :wink:
Последна промяна от DundyTheCroc на 18 окт 2012, 09:31, променено общо 2 пъти.
Nissan Primera GT - 150 коня и едно магаре
Ford Mondeo 2009 2.0 145hp
Потребителски аватар
stani
Точното Око
Мнения: 5388
Регистриран: 15 юни 2008, 12:06
Skype: mitsubu
Автомобил/Car: Sunny N14
Град/City: София, ж.к. Надежда 2
Благодарил (а): 57 пъти
Изпратили благодарности: 422 пъти
Контакти:

Re: HWBG Overclocking Show 2012

Мнениеот stani » 18 окт 2012, 09:29

http://www.asrock.com/MB/overview.th.as ... 70DE3/U3S3

Note3: When overclocking, some AMD CPU models may not support DDR3 1600 MHz or higher frequency DIMMs.

Провери дали дъното е с последната ревизия на БИОС-а.
Бавен като оФлюФ, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но завива като ЕВО.Изображение
Кара си на гаССС, тъ-дъ-дъ-дъ-дъ-дъм,
но заделя мъни-та за ДЗВЕРО!Изображение
Потребителски аватар
lord_darth_vader
Нисан Клуб България
Нисан Клуб България
Мнения: 3843
Регистриран: 08 окт 2004, 12:46
Skype: lord_darth_vader
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: Кюстендил/София
Изпратили благодарности: 137 пъти
Контакти:

Re: HWBG Overclocking Show 2012

Мнениеот lord_darth_vader » 21 окт 2012, 13:06

Може ли да кажеш на какво напрежение я пуска? Както и при какви тайминги.
В менюала за това дъно освен за честотата и таймингите не видях да има настройка на напрежението. Може да е недостъчно или да се налага да се "поотпуснат" таймингите. Евентуално може леко да повишиш напрежението на CPU NB Voltage.
Пробва ли всеки модул самостоятелно. Да не би единият от двата да не може да работи на тази честота при тези тайминги и напрежение.
May The Force Be With You
-Primera P10 1,6SLX седан, GA16DS, NGK Iridium BKR6EIX, филтър K&N E-9192, колектор 4-2-1
Kayaba Ultra SR + пружини от eGT, 280мм дискове + 23.81мм помпа, LPG BRC AT90E (Electro-assisted) + JetSpark
-350Z Z33 base 214kW

Върни се в “Лакърдии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта