Здравейте съфорумници.
От няколко месеца търся в нета дали е възможно газифициране (конвертиране на газ) на Nissan Qashqai J12, 1.3 DiG-T Mild Hybrid.
От няколко места ми отговориха, че все още не е възможно. От едно единствено място ми казаха, че успешно са конвертирали 4 автомобила.
Моля, ако има колеги собственици на гореспоменатия модел, нека споделят впечатления.
Ще е полезно да чуем и мнение на експертите.
Лека и безаварийна.
Газифициране (конвертиране на газ) на Nissan Qashqai J12, 1.3 DiG-T Mild Hybrid
- YoKK
- Маниак
- Мнения: 212
- Регистриран: 05 яну 2017, 10:19
- Автомобил/Car: 200SX S14
- Град/City: Plovdiv
- Благодарил (а): 25 пъти
- Изпратили благодарности: 60 пъти
Газифициране (конвертиране на газ) на Nissan Qashqai J12, 1.3 DiG-T Mild Hybrid
Е какъв разход ти дава хибрида, че искаш и да го газифицираш?! Освен в Бг никъде другаде не съм чул да тръгне някой да газифицира хибрид. Иначе конкретно по въпроса ти отговорът е, че може да се направи тази интервенция. Моторът е почти същият като 1,2 DiG-T така че в БРЦ могат да ти сложат уредба BRC за директно впръскване или Prins. Разликата в цената е х2.
Nissan Qashqai J11 Acenta, 1.2 DiG-T, MT, 2014
Газифициране (конвертиране на газ) на Nissan Qashqai J12, 1.3 DiG-T Mild Hybrid
Здравей YoKK.
Благодаря ти за включването по темата.
Qashqai J12, 1.3 DiG-T Mild Hybrid, не е типичния хибрид. Има батерия, която спомага само за повишаване пъргавината на автомобила - при рязко потегляне или изпреварване. Като разход, по европейските магистрали съм падал под 5/100, но в градски условия съм минавал 10/100, дори повече.
При двойната разлика в цената на газта и бензина, предполагам, че и други колеги, собственици на J12, биха се замислили.
Все пак моля, ако има колеги успешно конвертирали Qashqai J12, 1.3 DiG-T, нека споделят мнения и сервизи.
Благодаря.
Благодаря ти за включването по темата.
Qashqai J12, 1.3 DiG-T Mild Hybrid, не е типичния хибрид. Има батерия, която спомага само за повишаване пъргавината на автомобила - при рязко потегляне или изпреварване. Като разход, по европейските магистрали съм падал под 5/100, но в градски условия съм минавал 10/100, дори повече.
При двойната разлика в цената на газта и бензина, предполагам, че и други колеги, собственици на J12, биха се замислили.
Все пак моля, ако има колеги успешно конвертирали Qashqai J12, 1.3 DiG-T, нека споделят мнения и сервизи.
Благодаря.
-
- Редовен
- Мнения: 63
- Регистриран: 02 юни 2013, 22:34
- Автомобил/Car: 200SX S14
- Град/City: София
- Благодарил (а): 41 пъти
- Изпратили благодарности: 23 пъти
Газифициране (конвертиране на газ) на Nissan Qashqai J12, 1.3 DiG-T Mild Hybrid
YoKK написа:Източник на мнението Моторът е почти същият като 1,2 DiG-T
Не е същият. Нямат нищо общо. DiG-T като означение не бива да подвежда. 1,3 е с триъгълна цилиндрова глава, съвместна разработка с Рено и Мерцедес и е четрицилиндров вариант на трицилиндровия 999 куб. см. - 1332 куб. см. /по 333 на цилиндър с голям брой унифицирани части за по-евтино.
А за газификация трябва да се произнесат специалистите от фирмите за газови уредби.
- Ivanjk
- INSANE
- Мнения: 3399
- Регистриран: 07 юни 2014, 22:24
- Автомобил/Car: Primera P12
- Град/City: Тел-Авив
- Благодарил (а): 490 пъти
- Изпратили благодарности: 581 пъти
Газифициране (конвертиране на газ) на Nissan Qashqai J12, 1.3 DiG-T Mild Hybrid
Искам само да попитам , ще бъде ли икономически оправдано , газифицирането на такъв малък хибриден.тракт , имайки в предвид първоначална инвестиция , риска от евентуални проблеми , и колко разлика ще даде , за да си струва
Имам лични наблюдения върху газифициран RX450h , но това е голям ДВГ монтиран в голям автомобил , и при пробег от 40к км годишно си струва.
Какъв е евентуалния пробег , който се очаква да прави автомобила за година?
Имам лични наблюдения върху газифициран RX450h , но това е голям ДВГ монтиран в голям автомобил , и при пробег от 40к км годишно си струва.
Какъв е евентуалния пробег , който се очаква да прави автомобила за година?
Qashqai 1.6i 2013 ex
NV-200 1.5dci 2014
Qashqai 1.6 dci CVT 2017
NV-200 1.5dci 2014
Qashqai 1.6 dci CVT 2017
Газифициране (конвертиране на газ) на Nissan Qashqai J12, 1.3 DiG-T Mild Hybrid
Благодаря на включилите се по темата.
Темата я отворих точно за да споделим мнения, дали си струва риска за такава интервенция.
Точно за това ще е от полза ако има колеги, които вече са се решили да рискуват, да споделят мнения.
От икономическа гледна точка, всеки сам може да прецени.
Нисана го карам вече 3 години и както писах в началото, разхода по магистрала е супер, но в града си пие повечко т.е. двойно че и тройно.
И както сами може да прецените, ако километрите не са чак толкова много но са предимно в града - може би си заслужава инвестицията.
Приятен ден на всички.
Темата я отворих точно за да споделим мнения, дали си струва риска за такава интервенция.
Точно за това ще е от полза ако има колеги, които вече са се решили да рискуват, да споделят мнения.
От икономическа гледна точка, всеки сам може да прецени.
Нисана го карам вече 3 години и както писах в началото, разхода по магистрала е супер, но в града си пие повечко т.е. двойно че и тройно.
И както сами може да прецените, ако километрите не са чак толкова много но са предимно в града - може би си заслужава инвестицията.
Приятен ден на всички.
Върни се в “Алтернативни Горива”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост