Проблем с газов инжекцион и Невъзможна диагностика
- pskirovski
- Маниак
- Мнения: 134
- Регистриран: 20 ное 2018, 16:55
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: Търговище
- Благодарил (а): 12 пъти
- Изпратили благодарности: 9 пъти
Проблем с газов инжекцион и Невъзможна диагностика
Здравейте! Карам Нисан Примера GA16DE, 1997г. с газов инжекцион Ултрагаз, който е поставен от първия собсвеник. Фирмата е фалирала, а диагностика за този компютър се открива много трудно, почти невъзможно. От няколко седмици се появи следния проблем: В движение колата загасна и веднага обърна на бензин. След като я загасих, свенаха двете лампи - червена и зелена и започнаха да мигат едновременно. Колата работи само на бензин, не чувам газовите клапаните да отварят при завъртане на контакт, както винаги. Беше се оправила от само себе си, но скоро отново изгасна и се появи проблема. Филтрите са сменени, окабеляването изглежда здраво, а диагностика не мога да направя. От както имам колата датчика за нивото в бутилката не работи, но никога не ми е правила проблем с това. Преди време за някакви километри беше започнала да смесва газ и бензин, но отново се оправи сама и се движеше безотказно. Пиша тази тема защото в момента не позволя смяна на компютъра, но и цените на бензина са неприятни. От Пловдив съм. Знам, че без диагностика си е просто гадаене и хвърляне на боб, но ако някой има идеи ще се радвам да ги чуя. Благодаря!
NISSAN PRIMERA P11 GA16DE
- YoKK
- Маниак
- Мнения: 190
- Регистриран: 05 яну 2017, 10:19
- Автомобил/Car: Qashqai
- Град/City: Plovdiv
- Благодарил (а): 23 пъти
- Изпратили благодарности: 43 пъти
Проблем с газов инжекцион и Невъзможна диагностика
На първо време можеш да се пробваш да рестартираш компа на ГИ-то. За целта махаш предпазния бушон на газовото или направо клемата от акумулатора. Това е временно решение- трябва си диагностика. Бих ти препоръчал двама майстори: Ласков- на ул.Иван Гарванов ( улицата срещу Събота пазара) и Вальо на ул.Юндола ( по едно тясно пътче зад спирката на пешеходния светофар на математическата гимназия).
Nissan Qashqai J11 Acenta, 1.2 DiG-T, MT, 2014
- TasmanianDevil
- INSANE
- Мнения: 3298
- Регистриран: 04 ное 2007, 21:29
- Skype: stambi_1
- Автомобил/Car: Primera P12
- Град/City: Варна/Ямбол
- Благодарил (а): 47 пъти
- Изпратили благодарности: 228 пъти
- Контакти:
Проблем с газов инжекцион и Невъзможна диагностика
Възможно е да е проблем с електрониката или мап сензора. Аз бих сменил електрониката с нещо съвременно, като А.Е.В мр48 или LPG Tech 224.
Примера П12 ЯР20ДЕ
Алмера Н16 фаце ЯГ18ДЕ
Ех.Примера П12 ЯР20ДЕ номер 2
Ех.Алмера Н16 ЯГ15ДЕ :)
Примера П11 ГА16ДЕ
Полски Фиат 125П оранжев
Полски Фиат 125п бежов
Дизел само дънки!
Алмера Н16 фаце ЯГ18ДЕ
Ех.Примера П12 ЯР20ДЕ номер 2
Ех.Алмера Н16 ЯГ15ДЕ :)
Примера П11 ГА16ДЕ
Полски Фиат 125П оранжев
Полски Фиат 125п бежов
Дизел само дънки!
- PeterP@n
- Маниак
- Мнения: 190
- Регистриран: 21 мар 2021, 14:48
- Skype: peterpanbg
- Автомобил/Car: X-trail T31
- Град/City: София
- Благодарил (а): 2 пъти
- Изпратили благодарности: 56 пъти
Проблем с газов инжекцион и Невъзможна диагностика
Бих посъветвал да се прегледа за вакуумни пропуски по всички маркучи за въздух и газ покрай газовата и всмукателните колектори. После проверка на МАР сензора за газта, след това смяна на филтрите на газовата - за течната и изпарената фаза. Проверка на сенозра за налягане на газта и ако има температурен сензор на изпарителя. По-голямата част от нещата могат да се проверят и без специализиран софтуер за настройка и диагностика на газовата. Вакуумните пропуски може да се хванат и докато колата работи на бензин с диагностика, показваща текущи данни за Short Fuel Trim и Long Fuel Trim, както и данните от дебитомера и първата ламбда-сонда. С времето маркучетата се напукват и започва да има пропуски след дебитомера и на газ тези пропуски на неизмерен постъпващ въздух в двигателя правят сместта прекалено бедна и колата гасне. На бензин сместта е една идея по-богата и дори обеднена, може с корекции компютърът да компенсира.
В крайна сметка може и самия газов редуктор да е за профилактика или смяна.
В крайна сметка може и самия газов редуктор да е за профилактика или смяна.
- pskirovski
- Маниак
- Мнения: 134
- Регистриран: 20 ное 2018, 16:55
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: Търговище
- Благодарил (а): 12 пъти
- Изпратили благодарности: 9 пъти
Проблем с газов инжекцион и Невъзможна диагностика
Благодаря за отзивите, проблема е решен! Оказа се, че клемата към бушона на газовата е прегоряла и нямам +. Сега всичко е наред и колата работи на газ като преди. 

NISSAN PRIMERA P11 GA16DE
Върни се в “Алтернативни Горива”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост