Достигане на работна температура 2.5dci

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
Shotgun
Маниак
Мнения: 263
Регистриран: 31 май 2007, 11:58
Автомобил/Car: Pathfinder
Град/City: София
Благодарил (а): 8 пъти
Изпратили благодарности: 3 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот Shotgun » 28 ное 2016, 18:04

Здравейте, имам два въпроса относно поведението на температурата на охладителната течност в зимни условия.

1.За колко време в градски условия вашите навари и патфайндъри достигат работна температура през зимата?
2.При продължителна работа на едно място,примерно в големи задръствания, пада ли ви температурата на охладителната течност?
Потребителски аватар
pablo
INSANE
Мнения: 1695
Регистриран: 17 дек 2007, 14:48
Автомобил/Car: Micra K11
Благодарил (а): 389 пъти
Изпратили благодарности: 152 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот pablo » 28 ное 2016, 19:31

1.Друг дизел,пак френски... много!10км и то зорлем.
2. ВСИЧКИ дизели са така.Смених и термостат по този повод,не помогна.Спирах си отоплението дори,защото на място падаше до 60градуса.
`00 Nissan Micra K11 CG13DE - градския микроб - SOLD
`1x Nissan Qashqai J1x - Червения Туч :mrgreen:
`0х Black cauldron Westfalia equipped
Изображение
Потребителски аватар
dare__devil
Голямата секира
Голямата секира
Мнения: 15018
Регистриран: 20 яну 2007, 11:22
Автомобил/Car: Infiniti G35 Sport Sedan
Град/City: София
Благодарил (а): 131 пъти
Изпратили благодарности: 336 пъти
Контакти:

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот dare__devil » 28 ное 2016, 20:31

1. Нямам коментар
2. Моята печка заковаваше температурата и я държеше и при -20 отвън. И да, палеше на -20 :)

П.С. 2.5дци не е френски :) Това е строукър на 2.2 нисански дизел.
Потребителски аватар
Shotgun
Маниак
Мнения: 263
Регистриран: 31 май 2007, 11:58
Автомобил/Car: Pathfinder
Град/City: София
Благодарил (а): 8 пъти
Изпратили благодарности: 3 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот Shotgun » 28 ное 2016, 21:01

pablo написа:Източник на мнението 1.Друг дизел,пак френски... много!10км и то зорлем.
2. ВСИЧКИ дизели са така.Смених и термостат по този повод,не помогна.Спирах си отоплението дори,защото на място падаше до 60градуса.


Мда, 2.5dci няма нищо общо с Франция.
Колкото до температурата, сега и аз си взех термостат, за да видя дали ще има ефект след смяната. Ползвам колата от 9 години вече, но нямах спомен дали и като беше нова поддържаше работна температура по този начин, та затова го купих и реших да попитам други хора с такива коли.
Иначе не всички дизели са така, ама явно нашите - да.
Потребителски аватар
kriss_bg1977
INSANE
Мнения: 2071
Регистриран: 01 апр 2012, 13:15
Skype: krisstian_bg
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: Sliven-Varna
Благодарил (а): 45 пъти
Изпратили благодарности: 41 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот kriss_bg1977 » 28 ное 2016, 21:53

Чак пък 10км...Аз всеки ден карам до работа ми е 9км.За 5км. максимум 6 вече е на средата/макс,тва при температура навън 0-2 градуса.Като време тва ми е около 15 минути.
Nissan Almera Tino V10 YD22DDTi 2002
ex Nissan Micra k10 1.2lx 1989
ex VW Transporter 1.6D 1982
ex Lada 1200 1982
vladobate
INSANE
Мнения: 1438
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 34 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот vladobate » 28 ное 2016, 23:15

Няма значение от дизеловия двг , на място не трябва да пада температурата. Ако ДА то има проблем и най-вероятно той е в термостата.
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
Ivanjk
INSANE
Мнения: 1214
Регистриран: 07 юни 2014, 22:24
Автомобил/Car: Qashqai
Град/City: Тел-Авив
Благодарил (а): 145 пъти
Изпратили благодарности: 159 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот Ivanjk » 28 ное 2016, 23:37

Shotgun написа:Източник на мнението Иначе не всички дизели са така, ама явно нашите - да

Интересно ми е да посочиш дизел , който да загрее за 2-3км!
Ще споделя няколко лични впечатления. В нашата малка БГ общност , се карат предимно дизелови коли , и така :
Навара 2бр (2011 и 2016) , трябват им поне 8-9км за да загреят до работна темп.
Исузо D-Max 03/2016 същата история , пробвахме го на място , около 17 мин за работна темп. , при това е с 2 ( точно така с два) акумолатора ( системата е 12V) и има иколо 3 минутно подгряване!! Защо е така , нямам идея!
Тойота Vigo дабъл-кабина (пикап) 2.4 Д , нищо по-различно, 7-9 км за средно положение на стрелката за t° !
През 97г имах Исузо Айпън 3.1Д , там за пръв път видях какво е да загрее дизел :tz:
Сега , тежката артилерия
Ивеко Дейли 3.2д - кошмар , поне половин час градско , или 10-тина км магистрала.
Шевролет Силверадо 6.6 дизел ..... това загрява по-бавно от Т-62 , мъка голяма........
Та така , имаме си и Мазда В2500 пикап , Фиат Дукато , Рено Трафик.......... Всичкото дизел е един дол дренки !!
Това , при температура минимална от +5° , за Българските условия с минусови температури не ми се мисли!

То моето NV 1.5 dci , дето двг му е колкото голяма тенджера под налягане , му трябват едни 7-8км за да изгасне синята лампа за темп.

До сега не съм виждал дизел , който да губи твмпература при работа на място, дори обратно!
Qashqai 1.6i 2013 ex
NV-200 1.5dci 2014
Qashqai 1.6 dci CVT 2017
Потребителски аватар
П.Стефанов
Новак
Мнения: 35
Регистриран: 26 ное 2014, 00:47
Автомобил/Car: Navara D40
Град/City: Crans Montana VS Suisse
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 4 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот П.Стефанов » 29 ное 2016, 00:25

Да,като си помисля,наистина на дизелите им трябват 8 км за да достигнат работна температура.Засичал съм Мерцедеса си навремето по молба на приятел да разбере колко км му трябват да загрее зимно време.А той тогава беше съвсем нов-около 8 км или във Варна от Аспарухуво до Автогарата.
Иначе Наварата е най-студената ми кола която съм имал.В буквалния и преносния смисъл.Загрява бавно и отоплението е меко казано слабо.А термостата е ОК.
И наистина като работи на място изстива малко така да се каже.
PS При нас до близкият град е около 14 км и е само спускане.Зимата до долу даже и до първата чертичка не е достигнала.И не е от термостата,защото всичките ми коли са така.
Слагаш шапката,дебелото яке и ръкавиците :-D .Обаче на връщане по баира на горе става жега като на тропиците :-D :-P
Поздрави.
vladobate
INSANE
Мнения: 1438
Регистриран: 06 мар 2011, 12:56
Автомобил/Car: Primera Wagon WP11
Град/City: Пловдив
Благодарил (а): 2 пъти
Изпратили благодарности: 34 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот vladobate » 29 ное 2016, 01:05

БМВ Е34 2.5 литра 6-стак , загрява за под 3км от първо палене, термостат на 80гр. Някои си го могат. По-нови двг спират горивоподаване при отпуснат педал на газта ( като при бензиновите ) , затова и при спускане по-дълго може и да се наблюдава някакво "изстиване" , макар и лично да нямам опит.
WP11-144 , QG18DE , ГИ
Потребителски аватар
pablo
INSANE
Мнения: 1695
Регистриран: 17 дек 2007, 14:48
Автомобил/Car: Micra K11
Благодарил (а): 389 пъти
Изпратили благодарности: 152 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот pablo » 29 ное 2016, 09:05

kriss_bg1977 написа:Чак пък 10км...Аз всеки ден карам до работа ми е 9км.За 5км. максимум 6 вече е на средата/макс,тва при температура навън 0-2 градуса.Като време тва ми е около 15 минути.

Комън рейл?
vladobate написа:Няма значение от дизеловия двг , на място не трябва да пада температурата. Ако ДА то има проблем и най-вероятно той е в термостата.

300++ лв за НОВ ОРИГИНАЛДЪ... Резултат 0.
Това е печка и както казват кюмюрджиите - он не губи топлина,има ГОЛЕМО КПД.
Ама мен ми мръзнеше сопола всяка сутрин :-P
dare__devil написа:П.С. 2.5дци не е френски :) Това е строукър на 2.2 нисански дизел.

С това dCi хептен ме объркаха :oops:
После видях,че е YD :pardon:
`00 Nissan Micra K11 CG13DE - градския микроб - SOLD
`1x Nissan Qashqai J1x - Червения Туч :mrgreen:
`0х Black cauldron Westfalia equipped
Изображение
Потребителски аватар
Shotgun
Маниак
Мнения: 263
Регистриран: 31 май 2007, 11:58
Автомобил/Car: Pathfinder
Град/City: София
Благодарил (а): 8 пъти
Изпратили благодарности: 3 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот Shotgun » 29 ное 2016, 10:00

Ivanjk написа:Източник на мнението
Shotgun написа:Източник на мнението Иначе не всички дизели са така, ама явно нашите - да

Интересно ми е да посочиш дизел , който да загрее за 2-3км!


Ами преди 11г баща ми имаше от 2000-2005г корейски джип Мусо 2.9tdi 133кс с двигател от Мерцедес, моделът преди Деу да ги купи.
Загряваше в пъти по-бързо.
Сега баща ми има Туарег 3.0tdi 2013г, който загрява буквално, като бензинова кола. Няма нищо общо с Нисана.....
Потребителски аватар
SUB-ZERO
INSANE
Мнения: 1725
Регистриран: 07 апр 2008, 20:56
Автомобил/Car: Primera P10
Град/City: София
Благодарил (а): 17 пъти
Изпратили благодарности: 25 пъти
Контакти:

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот SUB-ZERO » 29 ное 2016, 10:35

Да не забравяме че от доста години се слагат подгревни свещи в малкия кръг на антифриза на доста дизелови коли, именно за да стоплят в пъти по-бързо. Те обаче изгарят и на някои марки/модели смяната им струва скъпо и разглобяването е много. За това после загряването е бавно. За нисан не зная дали има, но би трябвало да имат подгрев по-съвременните дизели.
P10 2.0eGT SR20DE Low port + LPG
Аварийни мигачи НЕ СЛУЖАТ за ПРОИЗВОЛНО спиране на пътя !!!
Потребителски аватар
zipposs
Новак
Мнения: 31
Регистриран: 11 ное 2016, 01:15
Автомобил/Car: Pathfinder
Град/City: Sofia
Благодарил (а): 3 пъти
Изпратили благодарности: 5 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот zipposs » 29 ное 2016, 10:39

Shotgun написа:Източник на мнението
Ivanjk написа:Източник на мнението
Shotgun написа:Източник на мнението Иначе не всички дизели са така, ама явно нашите - да

Интересно ми е да посочиш дизел , който да загрее за 2-3км!


Ами преди 11г баща ми имаше от 2000-2005г корейски джип Мусо 2.9tdi 133кс с двигател от Мерцедес, моделът преди Деу да ги купи.
Загряваше в пъти по-бързо.
Сега баща ми има Туарег 3.0tdi 2013г, който загрява буквално, като бензинова кола. Няма нищо общо с Нисана.....


Предполагам че в Туарег-а на баща ти има фабрично инсталирана дизелова печка Webasto, която се пуска автоматично да помогне да се стопли по-бързо двигателят.
Ако монтираш в Нисана ще е същото, аз поне планирам да си поставя такава, особено с малки деца е голям кеф сутрин преди да излезеш да пуснеш за 30 мин. с дистанционното печката, и като слезеш в колата да е топло, да имаш топъл старт, и снега и леда от прозорците вече да се е разтекъл.
Потребителски аватар
Shotgun
Маниак
Мнения: 263
Регистриран: 31 май 2007, 11:58
Автомобил/Car: Pathfinder
Град/City: София
Благодарил (а): 8 пъти
Изпратили благодарности: 3 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот Shotgun » 29 ное 2016, 10:41

Малко се съмнявам. Та аз дори индикация за изгоряла крушка нямам, пък какво остава за подгрев на антифриза....
Потребителски аватар
kriss_bg1977
INSANE
Мнения: 2071
Регистриран: 01 апр 2012, 13:15
Skype: krisstian_bg
Автомобил/Car: Tino V10M
Град/City: Sliven-Varna
Благодарил (а): 45 пъти
Изпратили благодарности: 41 пъти

Достигане на работна температура 2.5dci

Мнениеот kriss_bg1977 » 29 ное 2016, 12:44

Pablo двигатела ми не е комън рейл.Маршрута ми е от трошево по владислав,през колхозен пазар и после по аспарухов мост.Точно при качване на моста вече съм на макс.Маршрута е във Варна.
Nissan Almera Tino V10 YD22DDTi 2002
ex Nissan Micra k10 1.2lx 1989
ex VW Transporter 1.6D 1982
ex Lada 1200 1982

Върни се в “Navara & Pathfinder”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост