Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Посочете в заглавието Модел/Двигател/Проблем(въпрос)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 275
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 07 яну 2017, 10:30

Айде първо честита 2017 година,следва да помоля отново вещите лица за помощ,проблема е следният - от време на време когато мотора е загрял и пусна фаровете,оборотите падат почти до угасване и чувам как "missfire-ва",алтернатора е пушка,клемите и акумулатора нови,смених съмнителните маркучи да няма вакум лийкове,иначе пали лесно и на студена държи обороти,обмислям да врътна малко idle screw на всмукателния колектор,но ме притеснява да не станат твърде високи оборотите когато няма консуматори или когато реши да не прави тоя номер,понякога и при спирачка го прави,идей?
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 275
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 07 яну 2017, 14:58

Да подчертая,че го прави избирателно,днес отидох на работа и през целия път(10 км) беше така,на връщане по същия маршрут нямах проблеми... :sos:
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1340
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 20 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот Shark_LX » 08 яну 2017, 10:55

Имаш мазнотии в айдъл соленоида и на студено клеясва. А правилната настройка на празния ход е на напълно загрял мотор махаш буксата на соленоида при изключени консуматори и оборотите ти трябва да са с 50 надолу.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 275
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 08 яну 2017, 14:16

Ок,ще го сваля да го лъсна и да видиме,настройката съм я правил точно така без да вадя буксата обаче,ще пиша когато има резултат :-)
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 275
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 08 яну 2017, 22:39

Свалих и почистих всичко,бая гад имаше найстина,за сега ми хареса как се държи,покарах малко,нямах проблеми,ами надявам се всичко да остане наред и пак благодарности :bravo: ,имам и друго питане,понякой път(честичко) като заредя гориво и след това бая върти за да запали,може би ако остане малко гориво и като заредя да дръпва въздух :?: или пък помпата да е поиздухала(чакам да се затопли за да я сменя).Това нещо чета,че пък е за топлия старт http://i198.photobucket.com/albums/aa17 ... 46.jpg,при мен по спомен вакумните маркучи май някой ги е премахнал,дали може и от него да прави номера,ще му щрякна снимки на светло да се види...
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1340
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 20 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот Shark_LX » 09 яну 2017, 05:58

Помпата е уморена. В момента в който я смениш рязко се променят нещата. Клапана за суден старт не играе.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 275
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 09 яну 2017, 08:00

Shark_LX написа:Източник на мнението Помпата е уморена. В момента в който я смениш рязко се променят нещата. Клапана за суден старт не играе.

Ок thank you :)
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 85
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 7 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот m17ch » 09 яну 2017, 12:04

tink000 написа:Източник на мнението Айде първо честита 2017 година,следва да помоля отново вещите лица за помощ,проблема е следният - от време на време когато мотора е загрял и пусна фаровете,оборотите падат почти до угасване и чувам как "missfire-ва",алтернатора е пушка,клемите и акумулатора нови,смених съмнителните маркучи да няма вакум лийкове,иначе пали лесно и на студена държи обороти,обмислям да врътна малко idle screw на всмукателния колектор,но ме притеснява да не станат твърде високи оборотите когато няма консуматори или когато реши да не прави тоя номер,понякога и при спирачка го прави,идей?


И аз изпитвам подобни работи когато пусна размразяването на задния прозорец. С фаровете нямам проблеми. Просто като пусна нагревателя усещам как колата започва да се мъчи на празен ход една идея повече, оборотите падат примерно с около 50-100.
Иначе за вакуум маркучи, не знам къде толкова ги намираш, като махнеш тоя соленоида за топлия старт и вент-а за горивните изпарения, ти остават 2 - за бууста и за налягането на горивото...
Другите въздуховоди(ф 16мм) са друга бира...
Иначе ако не си сменял горивен филтър може и от него да е, моя беше на няма 10к и беше доволно замърсен...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 275
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 09 яну 2017, 15:35

Като въртях из чуждите форуми доста хора имаха ядове с подгряеката,чат пат и с фаровете като мен,така и не намерих някой да го е оправил,пробвай като мен да почистиш всичко хубаво(по съвета на шарки),аз засега съм ок,като пусна печка да речем и падат 100 об.,обаче след 2-3 секунди си ми ги стабилизира,а преди това като ставаше с фаровете падаха до под 500 та му подавах газ да не угасне на светофарите,за вакумите нз май се котат :-D тук таме скача по някой,шегувам се,просто забелязах,че липсват при мен за хот старт соленойда.
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 275
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 28 яну 2017, 16:22

:sos: проблемът се появи отново,явно нещо друго дава ядове,запалвам и евентуално ако реши да държи обороти след като вкл някакъв консуматор без никакво значение кой...бам...оборотите падат на 200-300 и според зависи понякога угасва,ако пък карам придърпва,единственото което се сещам е да е алтернатора и след като не зарежда да карам само на акумулатор и лека полека като се изтощи става по-зле ама пък и това не ми звучи да е мойто,приемам идей...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 275
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 28 яну 2017, 19:49

Ето 2 клипа за какво става на въпрос https://www.youtube.com/watch?v=QSJs1S2 ... e=youtu.be https://www.youtube.com/watch?v=pbVXbP4 ... e=youtu.be ,без значение кой консуматор ще натисна(мигач,габарит,фар,стоп,прозорец,пръскачка,чистачка,парно няма значение) дори за секунда и става това,а понякое време(понякой път) от самосебе си се оправя за малко и пак така,понякой път дори без да пускам консуматор го прави,уж беше се оправила... :-?,утре ще замеря пак алтернатора
Потребителски аватар
m17ch
Редовен
Мнения: 85
Регистриран: 07 авг 2010, 22:31
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: BE
Благодарил (а): 1 път
Изпратили благодарности: 7 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот m17ch » 28 яну 2017, 21:43

Алтернаторът трябва да е. Провери му и електрониката или пробвай с друг работещ...

А пича в SXOC.com ти беше писал да провериш леглото на дроселовата клапа. С времето се износвал ограничителя, който бил направен от месинг. Имал врътка за настройка до колко да се затваря клапата, след като се настрои, трябва да се оправят и оборотите през AAC етц..

Pablo13 написа:Best results I got from stopping a dodgy idle was having a play with the butterfly stop on the TB. Might be made of brass possibly but had noticed a fair bit of wear on the stop so turned it a very small amount out to keep it closing as much, adjust sensor and idle to suit and your done.

26 years of coming off the throttle cos of that numpty pulled out takes it toll :)



Изгубени в превода, но все пак :mrgreen: :mrgreen:
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 275
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 28 яну 2017, 21:59

m17ch написа:Източник на мнението Алтернаторът трябва да е. Провери му и електрониката или пробвай с друг работещ...

А пича в SXOC.com ти беше писал да провериш леглото на дроселовата клапа. С времето се износвал ограничителя, който бил направен от месинг. Имал врътка за настройка до колко да се затваря клапата, след като се настрои, трябва да се оправят и оборотите през AAC етц..

Pablo13 написа:Best results I got from stopping a dodgy idle was having a play with the butterfly stop on the TB. Might be made of brass possibly but had noticed a fair bit of wear on the stop so turned it a very small amount out to keep it closing as much, adjust sensor and idle to suit and your done.

26 years of coming off the throttle cos of that numpty pulled out takes it toll :)



Изгубени в превода, но все пак :mrgreen: :mrgreen:

Хах мерси човек,ще чекна утре алтернатора,ако нещо не се оправя,понеделника ще отида при познат който чатка от алтернатори,какви показатели трябва да ми даде на мултицета,иначе английския малко ми куца и не всичко разбирам, :oops: мерси за превода,това с дросела трябва да го погледна и него евентуално,по ще съм доволен да е алтернатор май,иначе ще стане по голяма каша отколкото е :-D
Потребителски аватар
Shark_LX
INSANE
Мнения: 1340
Регистриран: 16 май 2005, 15:02
Skype: ivo.antonov
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: Варна
Изпратили благодарности: 20 пъти

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот Shark_LX » 29 яну 2017, 05:31

Не пипай стопера на дросела. Да, колата ще държи обороти, но всичко останало отива по дяволите.
Designed by Nissan
Improved by me

S13 stage 3+
N14 VZR in progress...
Потребителски аватар
tink000
Маниак
Мнения: 275
Регистриран: 01 мар 2014, 17:54
Skype: levskiii_1914
Автомобил/Car: 200SX S13
Град/City: София
Изпратили благодарности: 1 път

Кофти обороти на загрял мотор и фарове

Мнениеот tink000 » 29 яну 2017, 09:16

Ок,няма да барам де не ми е работа :mrgreen: ,ще мина през алтернатора и 1 в sxoc форума ме посъветва да видя и машинката зад дросела заедно с маркучите,да не се е навъдила гад вътре,попринцип бих дал някой да диагностицира ама трябва да е някой чаткащ тия коли,хед ауто са ми близо и в краен случай бих наминал,барем като имат РБ в сирокото може да помогнат :-D

Върни се в “200 SX”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост