
Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
- vipboy_
- Маниак
- Мнения: 266
- Регистриран: 23 ное 2010, 02:05
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: Стара Загора
- Благодарил (а): 1 път
- Изпратили благодарности: 2 пъти
Re: Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
Ако си с ГИ Бардолини имам наблюдения и мога да ти дам съвети. Най-лесния вариант ако нямаш опит е да си пуснеш автоматична настройка. Изпълнява се елементарно. Отиваш в менюто даваш старт и там ти пише какво да правиш. Няколко пъти се форса двигателя за да се получи максималното отваряне в мс. После задържаш 3000 оборота за определено време и тя програмата сама се настройва. Накрая ако всичко е наред ти показва ОК. И след това има три режима - икономичен, нормален и спортен. Аз ти препоръчвам да си караш на нормален. Ако си изпълнил всичко правилно не би трябвало да имаш никакви забивания и неравномерно ускорение. Предполагам, че за другите марки ГИ е аналогично, трябва да се разровиш малко из настройките, но ще ти е нужен кабел с необходимата дължина, компютър с инсталиран софтуер за твоя ГИ. Като цяло все си мисля, че най-добрия вариант за теб ще е да отидеш в някой газов сервиз и да ти направят колата. 

Nissan Primera - P11 Hatch, GA16DE, 99hp, 1997
-
- Редовен
- Мнения: 79
- Регистриран: 29 яну 2012, 02:53
- Skype: pc_doctor_pd
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: Пловдив
Re: Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
Снощи вече ми писна от това досадно превключване от газ на бензин и вечерта след като оставих децата и жената вкъщи, излязох на околовръстното да се пробвам.
Забелязах че ми връща на бензин само защото при ускорение делтаP газ пада за кратко на около 500 mbar-a. Намерих настройката за автоматично превключване и видях че беше нагласена да връща на бензин ако падне на 700 mbar-a за 1 секунда. Промених го да връща на бензин само ако делтаP газ падне под 400 mbar-a за 2 секунди или повече. Така проблема ми изчезна. Това дали е добре?
Автоматичната настройка нещо не успя да се получи. Към последната четвърт оборотите паднаха и за да не угасне компа върна на бензин. Програмата изведе съобщение, че не може да се настрои защото дюзите били малки (2.1 мм. са)
След това изтрих картата на газ и започнах да карам колата докато видя как системата си прави карта.
Накрая я докарах дотук: http://upload.bg/?get_file=1da0da0e1535ad6883c1ede5132fc499a69d61e9
http://upload.bg/?get_file=4098244a382f9244b00988ed10f611ff65d1317c&inline
Ето таблицата: http://upload.bg/?get_file=15ae7e8e0469dbae52df1c240ef25a9142ef8d14&inline
Нещо стойностите ми се виждат височки от препоръчителните 1 - 1.2
Изпарителя ми е някакъв RAM, настроих го за номинално налягане 1261 mbar-a. Колата е примерата от подписа.
Моля дайте съвети, мнения и предложения.
Забелязах че ми връща на бензин само защото при ускорение делтаP газ пада за кратко на около 500 mbar-a. Намерих настройката за автоматично превключване и видях че беше нагласена да връща на бензин ако падне на 700 mbar-a за 1 секунда. Промених го да връща на бензин само ако делтаP газ падне под 400 mbar-a за 2 секунди или повече. Така проблема ми изчезна. Това дали е добре?

Автоматичната настройка нещо не успя да се получи. Към последната четвърт оборотите паднаха и за да не угасне компа върна на бензин. Програмата изведе съобщение, че не може да се настрои защото дюзите били малки (2.1 мм. са)
След това изтрих картата на газ и започнах да карам колата докато видя как системата си прави карта.
Накрая я докарах дотук: http://upload.bg/?get_file=1da0da0e1535ad6883c1ede5132fc499a69d61e9
http://upload.bg/?get_file=4098244a382f9244b00988ed10f611ff65d1317c&inline
Ето таблицата: http://upload.bg/?get_file=15ae7e8e0469dbae52df1c240ef25a9142ef8d14&inline
Нещо стойностите ми се виждат височки от препоръчителните 1 - 1.2
Изпарителя ми е някакъв RAM, настроих го за номинално налягане 1261 mbar-a. Колата е примерата от подписа.
Моля дайте съвети, мнения и предложения.
Никога не се оставяй да те спрат да направиш невъзможното, като помниш, че Ноевият ковчег е построен от аматьори а Титаник от професионалисти.
--------------------------------------
Primera P11 2.0 1998г. с чип тунинг + ГИ Фобос 1
--------------------------------------
Primera P11 2.0 1998г. с чип тунинг + ГИ Фобос 1
- madboy
- INSANE
- Мнения: 2383
- Регистриран: 01 дек 2008, 19:30
- Skype: deathlyman
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: гр. София
- Благодарил (а): 13 пъти
- Изпратили благодарности: 1 път
Re: Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
Фокуса ми е 2,0 131 к.с. и последно новия ми майстор каза, че дюзите трябва да са ми 2,2. Преди това ми бяха сложили 2,0 и имах заглъхване при ускоряване, при обороти около 4000-5000. С дюзи 2,2, вече нямам ядове във високите обороти.
ГИ-то никога не ми е прехвърляло на бензин, освен в случайте при ускоряване и мааалко газ в бутилката. Не знам на какво налягане ми е била настроена обаче.
Според мен и при теб дюзите трябва да са поне 2,2.
Налягането ми го настроиха на около 1050. На снимката с таблицата, налягането ти е много малко.
ГИ-то никога не ми е прехвърляло на бензин, освен в случайте при ускоряване и мааалко газ в бутилката. Не знам на какво налягане ми е била настроена обаче.
Според мен и при теб дюзите трябва да са поне 2,2.
Налягането ми го настроиха на около 1050. На снимката с таблицата, налягането ти е много малко.

ex. Primera GA16DE л.г. 1997; Ford Ka coupe-hardtop, Ford Focus 2.0
Душевно болен, духовно богат, морално дезоориентиран; Парите свършват, глупостите не.
Душевно болен, духовно богат, морално дезоориентиран; Парите свършват, глупостите не.
Re: Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
vipboy_ написа:Да ви кажа как стана така, че взех да се ровя в тия настройки....
Извинявай за тъпия въпрос, но как записа файла с първоначалните настройки за да може да се върнеш към тях, ако много се оплеска работата. Аз също съм с Бардолини имам си кабел и софтуер и съответно и някои проблеми при работата на газ.
-
- Редовен
- Мнения: 79
- Регистриран: 29 яну 2012, 02:53
- Skype: pc_doctor_pd
- Автомобил/Car: Primera P11
- Град/City: Пловдив
Re: Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
Търси някъде бутон "Запис в/от файл".
Оттам като избереш запис във файл иска малко информация и се записва файл, който обаче по подразбиране е на възможно най-смотаното място във Winows затова си го запиши на десктопа и след това го архивирай в друга папка.
Оттам като избереш запис във файл иска малко информация и се записва файл, който обаче по подразбиране е на възможно най-смотаното място във Winows затова си го запиши на десктопа и след това го архивирай в друга папка.
Никога не се оставяй да те спрат да направиш невъзможното, като помниш, че Ноевият ковчег е построен от аматьори а Титаник от професионалисти.
--------------------------------------
Primera P11 2.0 1998г. с чип тунинг + ГИ Фобос 1
--------------------------------------
Primera P11 2.0 1998г. с чип тунинг + ГИ Фобос 1
-
- Маниак
- Мнения: 142
- Регистриран: 14 яну 2008, 20:01
- Автомобил/Car: Sunny N14
- Град/City: Haskovo
- Благодарил (а): 2 пъти
- Изпратили благодарности: 2 пъти
- Контакти:
Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
Здравейте, колеги.
Какъв трябва да е диаметъра на дюзите за Алмера 1.6 90 к.с. с газов инжекцион Бардолини Cargas?
Изпарителят е Tomasseto и налягането му може да се регулира. На колко?
Sent from my Power using Tapatalk
Какъв трябва да е диаметъра на дюзите за Алмера 1.6 90 к.с. с газов инжекцион Бардолини Cargas?
Изпарителят е Tomasseto и налягането му може да се регулира. На колко?
Sent from my Power using Tapatalk
--- Nissan Almera N15 GA16DE AT. --- LPG BSM.
--- ex. Nissan Sunny N14 GA16DS AT. --- LPG Lovato electronic.
--- ex. Nissan Primera P10 GA16DS CAT.--- LPG Lovato electronic.
--- ex. Datsun Sunny 1983г.
--- ex. Nissan Sunny N14 GA16DS AT. --- LPG Lovato electronic.
--- ex. Nissan Primera P10 GA16DS CAT.--- LPG Lovato electronic.
--- ex. Datsun Sunny 1983г.
- TasmanianDevil
- INSANE
- Мнения: 2545
- Регистриран: 04 ное 2007, 21:29
- Skype: stambi_1
- Автомобил/Car: Primera P12
- Град/City: Варна/Ямбол
- Благодарил (а): 1 път
- Изпратили благодарности: 44 пъти
- Контакти:
Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
2.0 или 2,1 налягане 1,3. Рейка 3ома валтек и изпартел томасто аляска от старите (още като ставаха). Вече 110000км никакви ядове!
Примера П12 ЯР20ДЕ
Ех.Алмера Н16 ЯГ15ДЕ :)
Примера П11 ГА16ДЕ
Полски Фиат 125П
Ех.Алмера Н16 ЯГ15ДЕ :)
Примера П11 ГА16ДЕ
Полски Фиат 125П
-
- Маниак
- Мнения: 142
- Регистриран: 14 яну 2008, 20:01
- Автомобил/Car: Sunny N14
- Град/City: Haskovo
- Благодарил (а): 2 пъти
- Изпратили благодарности: 2 пъти
- Контакти:
Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
Значи горе-долу съм налучкал.TasmanianDevil написа:2.0 или 2,1 налягане 1,3. Рейка 3ома валтек и изпартел томасто аляска от старите (още като ставаха). Вече 110000км никакви ядове!
Днес сложих 2.0 mm дюзи. Смених мембраните на изпарителя, че даваше 1.8 и беше на 110 000 км. Пуснах автонастройка да видим каква ще покаже. Даде коефициент ~1.35.
Sent from my Power using Tapatalk
--- Nissan Almera N15 GA16DE AT. --- LPG BSM.
--- ex. Nissan Sunny N14 GA16DS AT. --- LPG Lovato electronic.
--- ex. Nissan Primera P10 GA16DS CAT.--- LPG Lovato electronic.
--- ex. Datsun Sunny 1983г.
--- ex. Nissan Sunny N14 GA16DS AT. --- LPG Lovato electronic.
--- ex. Nissan Primera P10 GA16DS CAT.--- LPG Lovato electronic.
--- ex. Datsun Sunny 1983г.
- dimkaraganchev
- Нисан Клуб България
- Мнения: 3916
- Регистриран: 28 яну 2007, 01:48
- Автомобил/Car: Primera P11-144
- Град/City: гр.Сопот
- Благодарил (а): 44 пъти
- Изпратили благодарности: 77 пъти
Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
TasmanianDevil написа:Източник на мнението 2.0 или 2,1 налягане 1,3. Рейка 3ома валтек и изпартел томасто аляска от старите (още като ставаха). Вече 110000км никакви ядове!
Старите до коя година са?
- TasmanianDevil
- INSANE
- Мнения: 2545
- Регистриран: 04 ное 2007, 21:29
- Skype: stambi_1
- Автомобил/Car: Primera P12
- Град/City: Варна/Ямбол
- Благодарил (а): 1 път
- Изпратили благодарности: 44 пъти
- Контакти:
Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
2014-5
Примера П12 ЯР20ДЕ
Ех.Алмера Н16 ЯГ15ДЕ :)
Примера П11 ГА16ДЕ
Полски Фиат 125П
Ех.Алмера Н16 ЯГ15ДЕ :)
Примера П11 ГА16ДЕ
Полски Фиат 125П
- dimkaraganchev
- Нисан Клуб България
- Мнения: 3916
- Регистриран: 28 яну 2007, 01:48
- Автомобил/Car: Primera P11-144
- Град/City: гр.Сопот
- Благодарил (а): 44 пъти
- Изпратили благодарности: 77 пъти
-
- Маниак
- Мнения: 142
- Регистриран: 14 яну 2008, 20:01
- Автомобил/Car: Sunny N14
- Град/City: Haskovo
- Благодарил (а): 2 пъти
- Изпратили благодарности: 2 пъти
- Контакти:
Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
А можеш ли да покажиш коефициентите!dimkaraganchev написа:TasmanianDevil написа:Източник на мнението 2.0 или 2,1 налягане 1,3. Рейка 3ома валтек и изпартел томасто аляска от старите (още като ставаха). Вече 110000км никакви ядове!
Старите до коя година са?
И какъв ти е горе-долу разхода?
Sent from my Power using Tapatalk
--- Nissan Almera N15 GA16DE AT. --- LPG BSM.
--- ex. Nissan Sunny N14 GA16DS AT. --- LPG Lovato electronic.
--- ex. Nissan Primera P10 GA16DS CAT.--- LPG Lovato electronic.
--- ex. Datsun Sunny 1983г.
--- ex. Nissan Sunny N14 GA16DS AT. --- LPG Lovato electronic.
--- ex. Nissan Primera P10 GA16DS CAT.--- LPG Lovato electronic.
--- ex. Datsun Sunny 1983г.
- TasmanianDevil
- INSANE
- Мнения: 2545
- Регистриран: 04 ное 2007, 21:29
- Skype: stambi_1
- Автомобил/Car: Primera P12
- Град/City: Варна/Ямбол
- Благодарил (а): 1 път
- Изпратили благодарности: 44 пъти
- Контакти:
Как да настроим ГИ така че да няма разлика газ - бензин?
Трудно, продадох я преди година и половина! Разхода си беше нормален и нямаше разлика във вървежа и не се усещаше, когато превключва от бензин на газ.
Примера П12 ЯР20ДЕ
Ех.Алмера Н16 ЯГ15ДЕ :)
Примера П11 ГА16ДЕ
Полски Фиат 125П
Ех.Алмера Н16 ЯГ15ДЕ :)
Примера П11 ГА16ДЕ
Полски Фиат 125П
Върни се в “Алтернативни Горива”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост